Vrije energie

Moondust

New member
Ik ben al een paar jaar lid van de nieuwsbrief van www.freeenergy4all.nl. Dat klinkt als een hele goedkope commerciele frauduleuze site, maar niets lijkt minder waar. Dick Korf is de drijvende kracht achter de stichting en reist de wereld over om veelbelovende ontdekkingen op het gebied van vrije energie te onderzoeken. Hoe doet om de zoveel tijd verslag van zijn bevindingen in een nieuwsbrief.

In zijn laatste nieuwsbrief van gisteren liet hij weten op korte termijn een doorbraak te zien van de zogenoemde Solid State Unit. Deze unit moet op een 3-fase aansluiting worden verbonden en kan dan continu 2kW produceren. Ik ben benieuwd.

Op wordenwijwakker.org staat een erg goed artikel over vrije energie. Hierin wordt de zaak van alle kanten belicht. Er zitten veel haken en ogen aan, dingen waar ik zelf niet eens aan zou hebben gedacht. Bij vrije energie denk je al snel aan ongekende mogelijkheden, maar de duistere kant gooit roet in het eten.

Ik vind het een fascinerend fenomeen waarvan ik me de realiteit nauwelijks kan voorstellen. Wat zijn jullie verwachtingen/ervaringen omtrent vrije energie?

 
Quote:
liet hij weten op korte termijn een doorbraak te zien



Als ik een euro kreeg voor elke vrije energie uitvinder die dat liet weten de afgelopen 10 jaar dan hoefde ik nooit meer te werken.

Nu ook weer met die Iraniër, Kesche geloof ik, het komt nooit van de grond, ze hebben nooit een werkend exemplaar bij zich en na verloop van tijd bevind het hele project zich nog steeds in hetzelfde stadium.

 
Het genoemde artikel op wordenwijwakker.org gaat daar ook op in, maar ik wil de moed niet verliezen en net zo gaan denken als de grote kudde. Dat vrije energie er is is meer dan waarschijnlijk mijns inziens. Reden genoeg om het via betrouwbare kanalen te blijven volgen en mijns inziens in Dick Korf van www.freeenergy4all.nl altijd eerljik geweest over de stand van zaken. Hij heeft ook weleens een nieuwsbrief geschreven waarin hij toegaf teveel verwachtingen te hebben gehad en gecommuniceerd nu hem duidelijk was geworden dat een voorheen hoopvolle mogelijkheid niets bleek te worden.

 
ach ja, Muammer Yildiz met z'n perpetuum mobile (magneet motor)

was ook hevig geïnteresseerd in Mei 2010 en stond ook voor de deur van de TU maar mocht er niet in (was vol zeiden ze) maar een kennis van mij wel, naderhand zei hij "je hebt 't idee dat je belazerd wordt door hem, je weet alleen niet hoe want je krijgt heel weinig te zien en je komt er al helemaal niet bij in de buurt"

hij is ook in Genève geweest (April 2013, uitvindersbeurs) maar 't schijnt daar niet zo goed gegaan te zijn.

't zou wat zijn als het bestond, dat zou pas echt een revolutie zijn, maar ben eerlijk gezegd bang dat 't allemaal fake is.

dick

 
Quote:
Als ik een euro kreeg voor elke vrije energie uitvinder die dat liet weten de afgelopen 10 jaar dan hoefde ik nooit meer te werken.


Inderdaad, je leest zo ontzettend vaak over een zgn "doorbraak" in de vrije energie. Zo gaat het al een aantal jaren via de alternatieve websites. Waarom zien we hier dan nog steeds helemaal NIETS van terug??

 
Ik snap hier niets van maar zal eventueel mijn zoon eens vragen. Ben uiteraard wel geinteresseerd. Het enige wat me opvalt aan deze discussie: Kan het met die energie niet net zo zijn als met voeding? Dat de waarheid NIET bekend mag worden?. Zoals er zoveel ALTIJD wordt ontkend?

 
Er moet uiteraard wel een iets op tafel liggen waarmee geld verdiend kan worden of waar belasting over betaald kan worden he.

 
Ik geloof wel dat vrij energie mogelijk is. Nikola Tesla was hier ook mee bezig en heeft het laten werken. De documenten hiervoor zijn echter in het bezit van mensen die het niet openbaar willen maken.

Maar het principe van vrije energie is al meerdere malen onderzocht en er zijn wel degelijk mensen die heel dicht in de buurt komen hiervan.

Ik heb zelf op een forum gelezen hoe iemand dat voor elkaar kreeg en daar zijn ook filmpjes van. Ik kan niet zo 1.2.3. zeggen wat de naam van die man was. Maar op het forum was iedereen verbaasd dat het hem was gelukt en dat het te dupliceren was.

De truc zit hem dan nog wel in schaalvergroting (meer Watt leveren) en dat is dan weer niet zo makkelijk.

 
De verschillende technieken staan nog in de kinderschoenen en wat we vooral niet moeten onderschatten zijn de krachten die vrije energie willen weren. Immers, vrije energie is bedreigend voor the powers that be.

 
Vanmorgen nog gelezen dat hetgeen waar Tesla mee bezig was gefinancieerd werd door John Morgan. Deze geloofde niet dat hij met deze uitvinding geld kon gaan verdienen en draaide daarom de kraan weer dicht. Vrije energie is mooi en ook ik heb al vele aankondigingen voorbij zien komen dat het nu echt gaat gebeuren. Helaas gebeurt het nog niet, het word in elk geval niet voor de gewone burger beschikbaar gesteld. Er zijn zelf kleine motoren te bouwen met magneten enz genoeg te vinden op youtube. Nog niet iets waar je je huis mee voorziet van stroom. Zodra dat wel lukt heb je waarschijnlijk snel mensen bij je voor de deur staan die je vertellen dat dit niet mag..

Je dak volgooien met zonnepanelen bijvoorbeeld mag wel maar zelfs dan mag je het niet zelf opslaan en moet je er belasting over betalen.

http://www.collective-evolution.com/2012/12/04/free-energy-device-yes-they-are-real/

 
Quote:
Ik geloof wel dat vrij energie mogelijk is. Nikola Tesla was hier ook mee bezig en heeft het laten werken. De documenten hiervoor zijn echter in het bezit van mensen die het niet openbaar willen maken.


Deze techniek is doorontwikkeld en gemilitariseerd. Dit zijn de zgn. 'scalar weapons'. Judy Wood toont ook onomstotelijk aan dat 9/11 op basis van gemilitariseerde vrije energie-technologie is gedaan. Wat Moondust hieronder dus schrijft, klopt niet:

Quote:
De verschillende technieken staan nog in de kinderschoenen en wat we vooral niet moeten onderschatten zijn de krachten die vrije energie willen weren. Immers, vrije energie is bedreigend voor the powers that be.


Vrije energie is bedreigend voor tptb als het de mensheid ten goede komt. Helaas staat deze technologie allesbehalve in de kinderschoenen, maar is deze juist zeer geavanceerd en wordt ingezet tegen de mensheid, als wapen.

Quote:
Vanmorgen nog gelezen dat hetgeen waar Tesla mee bezig was gefinancieerd werd door John Morgan. Deze geloofde niet dat hij met deze uitvinding geld kon gaan verdienen en draaide daarom de kraan weer dicht.


JP Morgan weigerde de Tesla-torens te financieren. Met deze torens, die met elkaar in verbinding zouden komen te staan, zouden we wereldwijd over vrije energie hebben kunnen beschikken. Morgan en zijn clubje (die ook de Federal Reserve hebben opgericht en daarmee de aanzet hebben gegeven tot een wereldwijd systeem van centrale banken en daarmee een schuldeconomie) hebben Tesla echter wel degelijk beroofd van zijn kennis en deze gemilitariseerd. Microgolftechniek is eveneens afkomstig van Tesla en vinden we in de militaire wereld terug als radar en in de burgerwereld als magnetrons en mobiele telefoons. Tesla was heel erg bezig met draadloze energie-overdracht (communicatie). Hij was ook de uitvinder van de radio en NIET de Italiaan Marconi.

Mike

 
Ik bedoelde natuurlijk dat de vrije energie voor de gewone mens nog in de kinderschoenen staat. De kennis en kunde moet vanuit deze groep zelf komen en niet vanuit machtsblokken. Die willen ons natuurlijk lekker aan de olie en het gas houden.

 
Quote:
"In Duitsland willen ze de energie die de zon op je dak deponeert gaan

belasten. Het zal niet lang duren voor de energiepolitie ook bij u op de

stoep staat om te controleren of u niet stiekem de gordijnen dichtdoet

om te voorkomen dat uw huis ‘s nachts afkoelt. Morgenochtend moet de

kachel namelijk weer aan!"

http://stormglas.wordpress.com/2014/02/03/hoeveel-inkomsten-derft-de-overheid-bij-100-aardgasloze-burgers/

 
Wanneer er altijd verteld wordt dat het niet mogelijk is wordt het ook niks. Er zijn tientalle ontwerpen die overunity produceren. Het is alleen aan de mens zelf om het heft in handen te nemen. Veel van de leerstof klopt ook niet. De electron bijvoorbeeld hiervan wordt gezegd dat deze niet bestaat. Het zijn de noord/zuid magneten. Wanneer je dit soort dingen inziet kijk je ook vanuit een ander oogpunt naar overunity.

 
Gasrekening weg, elektriciteits-rekening flink omhoog door die warmtepomp.

Waarschijnlijk wel rendabel, maar een traditioneel zonnecollectoren systeem werkt zonder warmtepomp waardoor nauwelijks energie verbruikt wordt.

 
#t=19 via http://www.leefbewust.com/2014/nieuws/211114.html
Quote:
De geboorte van de plastic zonnecel

University of Groningen

Published on Nov 19, 2014

In 1995 publiceerde Kees Hummelen samen met zijn collega’s Yu, Gao, Wudl en de latere Nobelprijswinnaar Heeger een revolutionaire manier om plastic zonnecellen te maken. Het artikel in Science kreeg wereldwijd navolging en is inmiddels ruim 5100 keer geciteerd.


 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.697
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan