Vrije energie

lijkt mij geweldig om helemaal 'off-grid' te gaan.
helaas zal een aansluiting op elektriciteit- en internetnetten binnenkort, en betaling ervoor, zeker verplicht worden gesteld.

ook zonlichtbelasting, regenneerslagbelasting, schone luchtbelasting, uitzichtbelasting, wandelbelasting, verhoging van onroerendgoedbelastingen zullen er daarnaast zeker voor zorgen dat de gewelddadige en gelegaliseerde diefstal van ons zuurverdiende geld door de staat gewoon verder gaat.
 
En och ..emiel ,
we mogen nog blij zijn dat we geen Allerzielen belasting hoeven te betalen.
En ook nog geen politieke-regelgeving-belasting .
 
nog net niet Panda.. ..alhoewel wat denk je van grafkosten?

maar politieke-regelgeving-belasting betalen we helaas al veel te lang.
wij betalen die politieke regelknutselaars immers met z'n allen.

de meesten van ons geloven door jarenlange slimme, sluwe & slechte hersenspoeling ook nog dat al die regelgeving 'nodig' is, dat wij daar 'met z'n allen' 'democratisch' voor 'kiezen'.

de meerderheid van de NL-schapen gelooft en knielt als goedgetrainde en gehoorzame slaven respectvol en in devotie voor Oranje NL-BV olv de huidige ceo's Willy & Max.
 
de meerderheid van de NL-schapen gelooft en knielt als goedgetrainde en gehoorzame slaven respectvol en in devotie voor Oranje NL-BV olv de huidige ceo’s Willy & Max.

nou daar ben ik het niet mee eens hoor.
Ver uit de meest (iedereen) die ik ken hebben niet echt een goed woord voor de overheid.
Maar net als jij weten ze verder ook niet wat dan te doen,

Verder, zijn jullie serieus met je : zon/regen/Allerzielen belasting?!
Draaf je aardig door..
 
Nederlanders klagen graag, maar als je serieus de status quo in twijfel trekt verdedigr men deze massaal, want dat is 'cultuur' en 'traditie'. Denk aan de sinterklaas-, hagelslag- en koningshuisdiscussies.

Mike
 
Stanley Meyers is een van de velen die een auto op water liet lopen maar tot dusver hebben de olieboeren nog steeds het monopolie.

Een opsomming.
http://nexusilluminati.blogspot.nl/2011/08/inventors-of-water-powered-cars.html


 
Nederlanders klagen graag, maar als je serieus de status quo in twijfel trekt verdedigr men deze massaal, want dat is ‘cultuur’ en ‘traditie’.

Bedoel je dat ik iets verdedig?
Maar dat doe ik niet, ik zeg alleen dat ik iedereen hoor klagen over hoe dingen aangepakt worden door de overheid.
Ik zie ze echt niet op de knieën liggen zoals emiel stelt.
 
Nee, ik had het niet over jou. Mijn punt was dat Nederlanders snel klagen, maar niet snel veranderen. We klagen over de overheid, maar gaan wel weer telkens braaf naar de stembus om nieuwe poppetjes te kiezen waar we vervolgens weer over klagen.

Ik denk dat je de post van emiel niet goed snapt. Ik vind dat-ie volkomen gelijk heeft: we zeggen dat we niet op de knieen gaan (klagen), maar doen het uiteindeindelijk wel.

Mike

 
Stanley Meyer had een automotor ontwikkeld die op water liep.
http://waterpoweredcar.com/stanmeyer.html
Hoe is het met Stanley Meyer afgelopen toen hij geld weigerde om dit concept niet aan de grote klok te hangen?
Juist, hij is vermoord: http://www.dailybrainfreeze.com/conspiracies/stanley-meyer-free-energy-superstar-murdered/


Meyer was told the military wanted to use this technology in tanks and jeeps. He had patents, and was ready for production. He also said he had been offered a billion dollars from an Arab to shelf his idea, but he declined the offer.

Meyer died suddenly on March 27, 1998, aged 57, at a local restaurant. Meyer ran out yelling that he had been poisoned, he had died shortly after.

Stephen Meyer recalls the events of that evening — “Stanley took a sip of cranberry juice. Then he grabbed his neck, bolted out the door, dropped to his knees and vomited violently. I ran outside and asked him, “What’s wrong?’ ” Stephen recalled. “He shouted, ‘They poisoned me!’ That was his dying declaration.”

Stanley Meyer’s bizarre death at age 57 ended work that, if proved valid, could have ended reliance on fossil fuels.People who knew him say his work drew worldwide attention: mysterious visitors from overseas, government spying and lucrative buyout offers.

Meyers death (March 21, 1998) sparked a three-month investigation that consumed and fascinated Grove City police, but in the end, the coroner’s report listed the cause of death as a brain aneurysm.

“Meyer’s death was laced with all sorts of stories of conspiracy, cloak-and-dagger stories,” said Grove City Police Lt. Steve Robinette, lead detective on the case.

If Stephen Meyer was shocked at his twin brother’s collapse and death, he was equally amazed at the Belgians’ response the next day.“I told them that Stan had died and they never said a word,” he recalled, “absolutely nothing, no condolences, no questions. I never, ever had a trust of those two men ever again.”

 
Als één van de vele uitvinders van een "water motor" of een andere vrije-energie variant nou eens precies vertelt hoe ie dat doet.

Dat kan prima i.c.m. een octrooi, of je doet het niet voor het geld, of je laat mensen een zelf gekozen bedrag aan je overmaken als het werkt.
Of anders het digitaal ergens neerzetten dat het bij een eventueel overlijden openbaar gemaakt wordt. (ben ik nou zo slim of zijn die uitvinders zo dom?)
 
Ik denk dat die uitvinders niet weten hoe het systeem echt in elkaar zit. Ze zoeken gewoon net zolang door tot dat ze iemand vinden die het voor hun wil uitvoeren. Ze hebben geen idee van de macht spelletjes die er achter zitten. En gaan er van uit dat er altijd wel ergens iemand is die het snap en het voor hun kan uitvoeren.
 
hoi JP volgens mij is dat het hele punt niet. Ik vernam van een lezing van Ian Crane over schaliegas (zie onderwerp schaliegas: zeer belangwekkende lezing i.v.m. de toekomst van onze beschaving of wat er nog van over is) dat mensen van wie bekend wordt dat ze maar durven rondrijden met zoń auto die op water loopt, die mensen die worden in de gevangenis gezet en / of gedwongen op gevaar van eigen leven dit zogenaamde geheim niet aan het publiek bekend te maken. Dit vertelde Ian Crane n.a.v. een verhaal van een bezoeker die dit hem onder vier ogen vertelde. Is het nou zo moeilijk voor jou te vatten dat je je leven niet zeker bent als je dit naar buiten brengt en dat dat mensen toch wel tegenhoudt om deze technische details te delen?
 
Wat Kaaskanlekkerzijn zegt kan ik me bijna niet voorstellen, iedereen die hier mee bezig is, kent toch de verhalen wat er met hun voorgangers gebeurt is?

Lievergezond: Lees mijn laatste zin nog eens: Als de details van een werkende watermotor online worden gezet is er niemand die dat tegen kan houden als het eenmaal viral gaat.
Ik denk dat er weinig dingen zijn die niet te vinden zijn. Wat dit betreft durf ik wel te zeggen dat het niet bestaat omdat er niks concreets over te vinden is. Wel allerlei slechte filmpjes, waar altijd net een detail mist, of net zover ingezoomd dat dat ene draadje niet te zien is, enzovoorts.
 
Ok JP dus als jij de gegevens in handen zou krijgen, dan zou je ze zo online zetten, wetend dat het website dan ook op jouw persoonlijke naam komt te staan? M.a.w. geloof je dat grote bedrijven in staat zijn om mensen onder druk te zetten of te vermoorden als ze met die gegevens naar buiten treden?
 
Iets 100% anoniem online zetten is zeer eenvoudig.
-brand de info op een cd, vermom jezelf (boerka?) en ga naar een internet café of bibliotheek. (laat je telefoon e.d. thuis)
(kan ook via deepweb o.i.d. maar dat is iets lastiger en mogelijk niet 100% anoniem.)

Maar het hoeft niet perse anoniem: Als je een werkende watermotor hebt en alles wat je weet volledig deelt is er geen reden meer je het zwijgen op te leggen.
 
ok JP, stel dat wat jij zegt, klopt: dat je die gegevens online kan zetten zonder dat kan worden achterhaald wie het gegeven online gezet heeft. Dit wordt in elk geval wel tegengewerkt door recente rechtspraak van de EU: namelijk dat beheerders van fora e.d. verantwoordelijk gesteld worden voor hetgeen op zijn of haar website staat, ook als de gegevens van anderen afkomstig zijn.

Maar stel dat die anonimiteit wel nog steeds haalbaar is.
Dan nog, dan ondervang je zomaar stap 2 niet: dat zoń motor ongezien op grote schaal kan worden vervaardigd. En: als men er al achter komt dat je met zo´n watermotor in je auto rondrijdt dan ben je kennelijk al strafbaar omdat je geen belasting betaalt: je bent -als ik het goed begrijp van Ian Cramer- als je benzine, gas of diesel koopt eigenlijk vooral een belastingbetaler: 80 procent van de benzine-, gas- of dieselkostprijs bestaat uit belasting.

Het is niet dat het niet zou kunnen uiteindelijk denk ik, maar er staat veel druk op individuen die de kar dan zouden trekken (letterlijk). Ik geloof wel dat dit het echte issue is (reele doodsangst) en niet zozeer dat het de hebzucht van de mens is, waardoor de vervaardiging van een watermotor voor de auto op grotere schaal niet van de grond komt.

Maar goed, misschien zie ik het verkeerd.
 
80% belasting is overdreven: https://nl.wikipedia.org/wiki/Benzineaccijns
Subtotaal overheidsafdrachten 63,7% 50,9% 32,2% (benzine, diesel, lpg)

Zelf met zonnepanelen elektriciteit opwekken voor een auto is ook toegestaan. (bij een gesloten systeem, dus niet aangesloten op het lichtnet, betaal je 0 belasting over de "brandstof")
En natuurlijk zullen belasting systemen veranderd worden, maar dat geldt ook als we 100% elektrisch gaan.

Maar het gaat erom of de theorieën kloppen en/of techniek bestaat. Daarna maar eens verder kijken.
 
ik ben het wel met JP eens, de grote bedragen willen ze niet aan nemen, dus de goede man (uitvinder) was niet op geld uit..
nou dan kan die het idd gewoon openbaar maken wat niet moeilijk is, maar zoals JP al zei:

Wat dit betreft durf ik wel te zeggen dat het niet bestaat omdat er niks concreets over te vinden is. Wel allerlei slechte filmpjes,

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.524
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan