Voorstellen Food en Mood

Ik zie nu pas je berichtje :oops: Ik heb het een beetje druk met mijn blog blijkbaar. Er komen steeds meer mensen een kijkje nemen op mijn blog en reageren dan ook op mijn berichten.

Dan moet ik natuurlijk hun reacties ook beantwoorden, maar is wel leuk :D

Als je vragen aan mij hebt mag je ze ook op mijn blog stellen, waarschijnlijk krijg je dan het antwoord iets sneller :wink:

Ik gebruik Magnesium-citraat en bestel deze op de site van Ron Fonteine.

http://www.fonteine.com/

Hoe is de bottenbouillon gelukt? Ik heb gisteren ook weer 9 liter gemaakt.... :D

Ik weet zeker dat jij net zo goed bezig gaat zijn als ik, gezien jouw instelling zit dat wel hartstikke snor.

 
Dat geeft niet hoor!!Ik ben ook een paar dagen niet geweest want ik ben zo moe, heb weinig energie en weet eigenlijk niet echt goed hoe dit komt? ik ga op tijd naar bed, neem rust, probeer stress te vermijden, als ik te laag in koolhydraten zit krijg ik hoofdpijn als ik ze ophoog gaat het beter lijk het ook dat ik minder moe ben maar na een dag of 2 is dat dan ook weer voorbij, ook heb ik echt helemaal geen honger, gisteren ben ik aan het eten en heb ik het weggedaan ik was echt aan het kokhalzen,ook het idee van vet staat me op het moment echt tegen! kokosolie alleen al de geur!! Als ik niet beter wist zou ik denken dat ik zwanger ben :? nu vandaag alleen nog maar rauwe melk op en 1 appel en wat yoghurt met slagroom, ik heb niet de behoefte om veel te eten en dat is goed maar dan krijg ik weer te weinig koolhydraten binnen en is dat ook niet goed, of kan ik rauwe melk ook beschouwen als "droge"koolhydraten??

Ok ga ik eens kijken op de site bedankt! De bouillon is goed gelukt alleen mijn zoon moet er nog erg aan wennen, ik heb ook een pan van 9 lt en heb er misschien te weinig groenten in gedaan,hij zei zoveel vlees haha!Ik had alleen het schuim vergeten er af te halen, ik dacht dat ik dit nog kon als de soep had gekookt maar toen was het al verdwenen daardoor zag de soep er niet zo heel lekker uit!Maar mijn moeder vond de soep heerlijk! ik helemaal blij hahah

Alles komt goed!!! Toch....

Ik had al eerder op je blog willen reageren maar dacht dat je dat misschien niet zo fijn zou vinden als ik je met vragen zou bestormen :)

 
Quote:
Als ik niet beter wist zou ik denken dat ik zwanger ben


Uit jouw voorsteltopic maak ik op dat er nogal war hormonale issues spelen, vandaar ook de vergelijking met zwangerschap. Wat je nu ervaart is de optelsom van de eet- en leefgewoontes die je er voorheen op nahield, waaronder vegetarisme.

Mike

 
Ik zou me in het begin nog niet zo heel erg op het weglaten van de koolhydraten focussen en zeker niet bang worden als je denkt dat je (nog) teveel koolhydraten gebruikt.

Je merkt zelf al dat er een verschuiving begint plaats te vinden als je de vetten in je voeding gaat verhogen.

Dat heb ik in het begin ook gehad,dat mijn eetlust verdween.

Nu komt er meer balans in mijn eetpatroon , de weerstand tegen vet is aan het verdwijnen, nu komt er weerstand tegen koolhydraten voor in de plaats.

Dat gaat helemaal vanzelf en voelt lekker.

Probeer wat minder in je hoofd te zitten en meer bezig te zijn met goede gezonde voeding te introduceren, daar kan niets verkeerd aan zijn.

Het is al moeilijk genoeg als je begint met de verkeerde voeding weg te laten.

Probeer niet meteen te overdrijven of extreem te doen maar doe een beetje rustig aan, jij bepaalt jouw eigen tempo, niet de mensen hier op het forum.

Dat is niet wat wij willen, de één is al verder dan de ander, daardoor zijn we heel enthousiast maar we moeten niet vergeten dat we allemaal op dit punt gezeten hebben.

Alle begin is moeilijk maar met voldoende steun en de juiste mentaliteit (en die heb je volgens mij wel) kom je er wel :)

Wat fijn dat de soep zo goed gelukt is en dat je moeder hem lekker vond ;-)

Je bent altijd welkom op mijn blog, alhoewel ik niet weet of ik altijd de juiste antwoorden heb op de vragen over WAP-voeding.

Ik denk namelijk dat er geen betere plaats bestaat dan dit forum om je vragen omtrent deze voeding te plaatsen.

Maar je mag altijd op bezoek komen in Onder Moeders Vleugels hoor voor wat emotionele steun en als ik je vragen kan beantwoorden zal ik het zeker doen.

Ik vind het fijn om mijn ervaringen omtrent WAP te delen.

 
Het is duidelijk, bedankt en ben al gaan kijken op fb, erg leuk!

 
Leuk! Heb je wel de goeie te pakken op FB?

Als je Onder Moeders Vleugels intypt bij FB krijg je de persoon, dat ben ik ook, maar ook mijn pagina die ik gebruik om mijn persoonlijke blog te promoten.

Heb je mijn pagina al geliked ;-)

 
Ja ik heb de goeie te pakken!! :D en natuurlijk al geliked!!

Je doet het goed, leuk om te lezen!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.065
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan