Voorstellen Benjo

Quote:
Maar het is zo raar, soms kan ik prima slapen, soms moet ik echt eten, en gek genoeg verlang ik dan wel naar suikers, vooral n stevige boterham om op door te kunnen slapen


Daarom moet je ook geen koolhydraten of suikers nemen in de avond omdat je anders wakker wordt met een behoefte aan suiker omdat je bloedsuiker laag is. Tis eigenlijk heel verklaarbaar. :D

Hier het filmpje op 00:52:39 minuut komt het onderwerp langs ( wel in weer in het Engels )



 
Ivo,

Niet telkens als je een link plaatst dit via de URL-knop doen, anders werkt de link niet. Ik zit voortdurend voor jou te corrigeren. Simpelweg de link knippen en plakken in je post, de software maakt deze dan vanzelf aanklikbaar.

Mike

 
Gisteren gestart met 1 druppel 35% foodgrade H202 (in glas met appelazijn, honing en sole), en vanmorgen 2 druppels. Ik voel me direct een beetje lam worden in mn ledematen, en hondsmoe.

Ik vroeg me af, ik heb dit ook als ik alcohol drink, een slokje wijn maakt dat ik het al door mn hele lijf voel: lam, gespannen (rug/nek)spieren en hoofdpijn en moe.

Weet iemand waar dit op duidt deze hevige reacties?

 
Ontgifting. Ik raad je aan om niet verder te gaan met 35% maar terug te verdunnen naar 3% en dit druppelsgewijs per dag op te bouwen. Easy does it.

Mike

 
@Mike dank je, lijkt me goed plan :)

Mike ik ben nog eens je bijnieruitputting ebook aan t lezen. En wat hieronder staat klopt helemaal:

"Als men het helemaal niet meer kan verklaren zit het ‘tussen de oren’ en ben je rijp voor schildklierslopende antidepressiva op basis van het uiterst giftige fluor."

Van die fluor weet ik niet. Maar ik was 2 jr. geleden helemaal de wegkwijt, maar 1 ding wist ik zeker: ik ben niet depressief. Het heeft met mn hormonen te maken. HA schreef me toch antidepressiva voor. Ik wist dat ik iets nodig had dus t maar genomen. Hier had ik heel heftige reactie op, 20 mg Citalopram en het leek alsof ik n overdosis speed op had. Daarna met 5 mg. begonnen: gaf me veel rust, en voor t eerst in jaren weer lekker warm en veel energie.. Echter na n jaar 10 mg slikken, was ik fysiek helemaal uitgeput, burnout. En daar ben ik nu nog van aan t bijkomen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.524
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan