Voorkeur soort vlees van grasgevoerde dieren

Hebben jullie ook al van pipaporc vlees gehoord? Ruimte, modderpoel, glijbaan (..!), altijd toegang tot gras, NL eikels, 70% meer omega 3 (dan?). Klinkt goed toch?

Mijn favo vlees? Moeilijk! Ik denk lam en ik hou van vet als spek en bacon, droge worst, leverworst, hausmacher, maar ook van kip (m.n.poot, kluiven met vel)

Wild is te lang geleden, evenals ander gevogelte, moeilijk aan te komen, duur en ML houdt er niet van.

Van rund vind ik vooral denk ik ossenhaas lekker en ik ben gek op rauw vlees, vooral ossenworst en carpaccio.

 
Owww carpaccio!!!! Hmmmmmm.....eergisteren nog in een restaurant gegeten. Tegenwoordig maak ik het ook weleens zelf sinds ik heb ontdekt dat mijn bio slager het ook geregeld heeft liggen.

 
Wij eten graag en regelmatig schaap, zelfgefokte dieren van lam tot bejaard, heerlijk vet en smaakvol vlees. Wat mij betreft hoe ouder, hoe beter, maar vrouw en kinderen hebben liever lam. Lamslever blend ik bevroren door yoghurt of rauwe melk, smaak is niet echt fantastisch :oops:

Rund vinden we ook lekker, dat moeten we kopen.

Kip en varken eten we echt alleen van eigen fok. Kip en eend alleen de uitgerangeerde legdieren en overschot aan mannetjes. We overwinteren ze wel met wat graan overigens.

 
Iris de chapterleader zou niet meer kunnen reageren? Dit lijkt me een vergissing, een druk op de verkeerde knop. Mike?

 
Ik zag van de week dat Susan Vroemen ook geblokkeerd is, ik dacht nog misschien heeft ze daar zelf om gevraagd, gebeurt ook wel eens. Maar dat is dus niet zo?

 
Quote:
Ik ben wel erg benieuwd naar welk vlees van grasgevoerde dieren jullie voorkeur uitgaat.


Lever, hart en nieren.

 
ik wist niet goed op welk onderwerp ik deze moest plaatsen:

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2014/04/01/raw-meat-sales.aspx?e_cid=20140401Z2_DNL_art_1&utm_source=dnl&utm_medium=email&utm_content=art1&utm_campaign=20140401Z2&et_cid=DM43645&et_rid=471894202

hier is ook steeds negatieve berichtgeving over vlees in de media.

En wat in Amerika staat te gebeuren volgt hier op enige tijd vaak ook

 
Even op de kalender kijken Marijan :)

We kunnen straks zeker ook alleen nog maar in margarine gebakken eieren kopen, omdat rauwe eieren verboden worden ;-)

 
hahaha, die had ik niet zien aankomen
Quote:
Happy April Fool's Day!


maar Edwin, er gebeuren nog ergere dingen en dan staat dat regeltje er niet bij :wink:

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.904
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan