Voeding en fysieke degeneratie

Webmaster

New member
Groot nieuws:

De Nederlandse vertaling van het boek van Weston Price, Voeding en fysieke degeneratie, komt halverwege januari uit!!! Kort daarna zal de eerste Weston Price-dag worden georganiseerd.

Mike

 
Gefeliciteerd Mike met dit, inderdaad, grote nieuws.

We zien er naar uit, lang verwacht en nu bijna (uit)gekomen.

TOPPIE

 
Goed nieuws...komt op de lijst "wanna have"

ik lees nog steeds niet graag in t Engels, dussss mooi

 
Ha, toevallig zat ik net deze week te denken: zou het al bekend zijn wanneer het boek klaar is? Maar nog voor ik de vraag online kan zetten, is het antwoord er al, gaaf!

 
Yes. Ik vraag alvast een week vrij op mijn werk!

Zo'n WaPF-dag lijkt me ook wel leuk. Ik begin intussen ook wel nieuwsgierig te worden naar de gezichten achter jullie namen. Natuurlijk kan een levende koe niet aan het feestgedruis ontbreken voor wie een glaasje nog warme melk wil drinken. Een organen-bbq evenmin... :mrgreen:

 
Of een American party.

Maar dan met verse, biologische producten, zelf gemaakt.

Maken we er gewoon een biologische buffet van.

Krijg nu al trek.

 
Quote:
DenniS schreef:

Ik begin intussen ook wel nieuwsgierig te worden naar de gezichten achter jullie namen......

.........Natuurlijk kan een levende koe niet aan het feestgedruis ontbreken voor wie een glaasje nog warme melk wil drinken. Een organen-bbq evenmin...


Haha....als je net zo leuk bent als je dat je schrijft is dat geheel wederzijds :lol:

 
Quote:
Dirtsa schreef:

Breng ik wel rauwe melk mee...lekker gemakkelijk.


En ik de wijn!

(want die zal er wel niet zijn :lol: )

 
Het boek zal begin februari uitkomen, iets later dan hier aangekondigd. Ook zullen we kort daarna een Weston Price-dag organiseren die GRATIS toegankelijk zal zijn. De datum is al bekend: 11 februari. De lokatie nog niet, maar deze zal in de omgeving van Utrecht zijn. Ik zal er spreken maar we nodigen ook diverse andere, interessante sprekers uit. Details volgen nog, maar zet hem alvast in je agenda!

Mike

 
Jullie hebben die datum genoteerd. Komen jullie dan ook naar die dag toe?

Gaan we elkaar ontmoeten. Ik verheug me er nu al op. Joepie. :D

 
1 spreker heeft vandaag al toegezegd: Jan-Dirk van der Voort van de Remeker-kaas (www.remeker.nl), boerenkaas gemaakt van melk van Jersey-koeien. JD heeft zelfs Sally Fallon een keer op bezoek gehad op zijn boerderij!

Mike

 
wat vreselijk jammer dat ik er niet bij kan zijn. Ik doe nl een opleiding waarvoor ik 5 keer per jaar 4 dagen naar school moet. Ik had er graag bij geweest. Dus ik hoor graag dan alle verhalen. Ben wel van plan om naar midden beemster te komen 29 januari. Zijn er nog andere momenten om bijeenkomsten bij te wonen die ik nog niet heb gezien? ik hoor het graag.

 
Bizzkwiekje,

Mike heeft elke laatste vrijdag van de maand een lezing in Soest, zie hier

Die bezoeken wij al een paar jaar en ze zijn elke keer weer zeer interessant.

En nu komt Mike dus naar Noord-Holland op 29 januari.

Leuk dat je komt.

Wil je jezelf nog even via de mail aanmelden?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.670
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan