Voeding en fysieke degeneratie

They’ve known for over 100 years now that seed oils will literally drop you into an early grave.

So why didn’t our federal medical/health ‘experts’ talk about this back in the 1970’s? This clinical trial was conducted from 1966-1973.

They SAY they were trying to prove to prove the opposite here; that swapping out the animal fats in the diet for seed oils in this clinical trial would REDUCE the death rate.

Instead during the course of the trial the death rate ACCELERATED by 62%.

In a trial conducted from 1966-1973.

And they kept their mouths shut about this.

What if they were REALLY studying how boosting the use of seed oils/linoleic acid in the diet shortened people’s lives? 🤔

pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/23386268/

You look how they didn’t sound the alarm even as data like this was accumulating and you have a Sherlock Holmes moment about the dog who didn’t bark.

Why did they keep their mouths shut as they watched the amount of seed oils Americans consume continue to skyrocket?



Mike
 
Sugar is only used for energy.

Fats and proteins are the building blocks to regenerate yourself.

Eating less fats and protein will literally slow down healing and regeneration.

What you just said is WRONG

If you have lots of body fat and fatty liver - that is STORED energy. If you continue to put in MORE ENERGY you will never use your reserves.

If you don’t use all the sugar you put in your mouth each day you will continue to store more and more.

NAFLD and type 2 diabetes does come from liver stagnation. But not because of too much protein and fat. It’s from too much unused energy and toxicity stored there.



You're spot on, IET. Dr. Weston Price called fats and proteins "grow foods" and sugar and starch "go foods". When you start a campfire you use kindling, but for keeping the fire burning you use logs. Sugar is the kindling, fat and protein the log. Especially fat. How does a bear hybernate during winter? He eats lots of fatty salmon, making sure to eat the fatty bits and leaving the rest for the scavengers. And why do you think there's such a thing as baby fat? It's all brown fat, used for long-term energy.



Mike
 
You wanna know what really raises testosterone - significantly more than spinach? 100% grass fed Red meat and dairy.

Further, humans don’t have the capability to adequately digest spinach (or any other green leaf plant) as they’re largely cellulose and you don’t have cellulase (enzyme) nor the anatomy (ruminant stomach + regurgitation) to digest it.





Mike
 
Laatst bewerkt:
Och, als ze dit maken, zal het toch wel te vertrouwen zijn....? :eek:
Ik heb al met enkele jonge moeders gesproken en ze geven allemaal hun kind melkpoeder (die speciale voor baby's) met water aangelengd en dan warm gemaakt in de magnetron. Tja,.....

Dorothé
Ik denk dat de keuze voor baby voeding afhangt van wat de meerderheid van de kennissen/vriendenkring voor kiest. Als bijna iedereen daar voor kiest dan zal het wel goed zijn.
 
I'll tell you one thing good that has occurred since COVID and the vaccine push:

People flat out do not trust the western healthcare system's authority on health anymore.

He can say all of this nonsense about how eating low carb is not sustainable-- but fact is, eating paleo/carnivore/lower carb and higher protein is PURE MAGIC for the human body to heal and operate as it should.

Carbs are ONLY for energy.

Protein and Fat are the building blocks for EVERYTHING inside the body.

You want to rebuild? Regenerate? You won't by loading up on energy--you'll just store it and have worse problems as your body continues to fall apart.



Mike
 
Herkenbaar probleem. Als ik bijvoorbeeld zeg dat ik geen water drink dan krijg ik te horen: "maar je moet toch 2 liter water per dag drinken?" Of als ik zeg dat ik geen groente eet: "maar je moet toch 2 ons groente per dag eten?" enz. iedereen doet wat er gezegd wordt, het zijn brave gehoorzame burgers.
drink joe ook geen kangenwater? ik heb net weer lekkere rauwe melk gehaald :)
 
Ik hoorde dit bericht vandaag op de radio en daar werd verteld dat het beter is om het eten van eieren van eigen kippen af te wisselen met eieren uit de winkel. Die eieren uit de winkel ga ik echt nooit meer eten, de kippen lopen niet buiten en krijgen allemaal soja gevoerd.
 
Zo langzamerhand weten we het wel. Alles wat ze adviseren deugt niet. Helaas heb ik geen tuin.
Alhoewel, mijn dochter krijgt een groter huis met een tuin , als ze zijn gesetteld ga ik kippen adviseren.
 
Jeroen is de vlees-eter toch?
Ik heb een paar maanden terug vlees gekregen. Lag in de vriezer maar moest ruimte maken. Een stuk entrecote en een stuk tournedo .Ik wil er boullon van trekken. Ik eet zelden vlees, en zeker geen rund.
Nu blijkt het extreem zacht vlees (duur?) te zijn en dat wist ik niet. Anders had ik het beter weg kunnen geven.
 
Jeroen is de vlees-eter toch?
Ik heb een paar maanden terug vlees gekregen. Lag in de vriezer maar moest ruimte maken. Een stuk entrecote en een stuk tournedo .Ik wil er boullon van trekken. Ik eet zelden vlees, en zeker geen rund.
Nu blijkt het extreem zacht vlees (duur?) te zijn en dat wist ik niet. Anders had ik het beter weg kunnen geven.

Je eet zelden vlees ? Madre mia. En zeker geen rund ???

En wat mag de reden hiervoor dan wel zijn ???
 
Jeroen is de vlees-eter toch?
Ik heb een paar maanden terug vlees gekregen. Lag in de vriezer maar moest ruimte maken. Een stuk entrecote en een stuk tournedo .Ik wil er boullon van trekken. Ik eet zelden vlees, en zeker geen rund.
Nu blijkt het extreem zacht vlees (duur?) te zijn en dat wist ik niet. Anders had ik het beter weg kunnen geven.

en:
Het carnivoor dieet bestaat voornamelijk uit zeer makkelijk verteerbare voedingsmiddelen waar weinig overblijfselen van in de darmen achterblijven. Dit in tegenstelling tot plantaardige voeding die veel (moeilijk verteerbare) kan bevatten.


Dat er weinig overblijfselen van vlees in de darmen komt omdat vlees vrijwel in zijn geheel bestaat uit eiwitten en vet. Deze macronutriënten worden in de dunne darm opgenomen. Hierdoor blijven er weinig stoffen over die in de dikke darm kunnen zorgen voor irritatie of ontstekingen.


Voor mensen die darmproblemen kampen is dit natuurlijk een verademing. Het geeft de darmen de kans om te herstellen.

 
Ik verwijs iedereen die denkt iets te weten over mijn darmproblemen EERST te lezen hoe het begonnen is.
En hoop dat niemand daar ooit iets mee te maken krijgt.
-----------------------------------------------------------------------
Poliepen - voorstellen.
 
Ik verwijs iedereen die denkt iets te weten over mijn darmproblemen EERST te lezen hoe het begonnen is.
En hoop dat niemand daar ooit iets mee te maken krijgt.
-----------------------------------------------------------------------
Poliepen - voorstellen.
Ja, en daar staat dus op het eerste blad in 2013 dat je vrij lang vegetarisch was en nu 11j eet je dus blijkbaar nog geen vlees. Dus WAAROM niet ??
 
Ik zie niet staan dat ik vegetarisch was. Ik was destijds op bezoek bij mijn zus en daar stond die preitaart. Na mijn operatie bleek ik niet tegen melk te kunnen. En dat is jammer want rauwe (geiten)melk is erg gezond.
Ik heb wel altijd vlees gegeten maar meestal varkens. gehaktballetjes of karbonade en zeker niet iedere dag. En ook vleeswaren op brood. Rundvlees is niets mis mee maar als kind al kreeg ik het niet weg. Ik bedoel lang kouwen en dan is het nog niet zacht genoeg om door te slikken.
Als kind had ik 1 boterham op en de anderen 3.
Vleeswaren die in de winkel liggen zitten vol met rommel. E- nummers en smaakmakers. Neem ik dus niet. Soms wel gehakt.
Ik heb nu leverworst in de ijskast, zure zult en pate en bouillon. Vers van de boer. .
Ik neem tegenwoordig wel extra vis.
Helaas heb ik nu problemen met mijn tanden. I
Kennelijk doe ik het allemaal wel goed want er is zeeeer veel verbeterd en de verbetering gaat nog steeds door. Mooi toch.
Als jij vlees eet kouw je dan extra lang?

I
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.441
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan