Vliegramp Germanwings

Pas jij op dat je niet teveel berust in de status quo?

Ik doe mijn best. Soms keer ik me af van alle ellende en ik denk dat er soms wat best rust nodig is om mezelf staande te houden, maar ook als ik 'rust' schrijf weet ik dat ik altijd alert ben, alleen niet altijd ten volle.
 
Mike Rivero
The whole “locked out of the cockpit” story breaks down because there is a mechanism by which the crew can open the cockpit door from outside.
Geeft hij ook ergens aan hoe, zover ik weet is dit onmogelijk, als degene in de cockpit de lock knop blijft gebruiken.
http://www.nytimes.com/interactive/2015/03/26/world/europe/germanwings-cockpit-door-lock.html?_r=0

Hier foto's van de Voice Recorder. Die heeft een flinke klap gemaakt.
Ik ben het er mee eens dat het verhaal over de Data Recorder zeer twijfelachtig is. De Data Recorder is meestal iets groter. Op zich zou een deel van de casing eraf kunnen scheuren. Het gedeelte wat op de foto's van de Voice Recorder in elkaar gedeukt zit en er zijn scheuren te zien.
Dat neemt niet weg dat het geheugen gedeelte bijna onverwoestbaar is.
Het meest twijfelachtige van het officiele verhaal: Waarom geen foto van het gedeelte wat wel gevonden is van de Data Recorder.

ps. de 2e link is alleen voor de foto's. Ik heb het verhaal erbij niet gelezen)
 
Heksje,

Deze uitspraak kan je wellicht sterken in je overtuigingen:



The only way to deal with an unfree world is to become so absolutely free that your very existence is an act of rebellion -- Albert Camus


Mike



 
Dank je Mike, soms is een extra schopje onder het achterste wel wenselijk. Ik zal erop letten dat ik de door mijn moeder aan mij gegeven benaming in ere houd: "dwarsligger".
 
Ik heb me wel eens in het verleden vertwijfeld afgevraagd waarom sommige mensen zo 'allergisch' op mij reageren. Ik kan met zeker 95% van de mensen prima opschieten en ben sociaal vaardig op alle maatschappelijke lagen. Toch is er 5% of minder die mijn bloed wel kan drinken. En dat zonder enige aanleiding! Ik heb ontdekt dat deze mensen niet vrij zijn en wat zij in mij zien is wat zijzelf nooit zullen hebben, nl. vrijheid van bewustzijn. Het zijn zelfgekooide slaven die afgunstig zijn op mijn vrijheid, die niet te koop of aan te leren is. Deze mensen hebben het achter de ellebogen en klagen altijd over je achter je rug om. Ze haten je omdat je vrij bent. Het zij zo, ik kan het niet iedereen naar de zin maken en ook niet iedereen is te redden.

Mike
 
iedereen heeft zijn eigen pad en dat is niet goed of slecht. Als je slim genoeg bent om dat te zien, wordt de wereld ook veel makkelijker.

Je kunt je je zelfs afvragen of het pad van de mensen in het vliegtuig bedoelt was om vroegtijdig te eindigen.
 
Inderdaad naief, het pad ligt er. Go with the flow en alles zal goed komen.

"Als een mens zich met de stroom van het leven laat meevoeren, komt alles ongemerkt tot stand" (Zhuang Zi)

 
Ik lees op twitter dat de 2e zwarte doos van het German Wings toestel is gevonden. Mij benieuwen wat daar nog uit komt.

Mark
 
Jon Rappoport vraagt zich af waarom de meida in alle talen zwijgt nu blijkt dat Andreas Lubitz aan de antidepresiiva zat:

https://jonrappoport.wordpress.com/2015/04/01/germanwings-plane-crash-major-media-cover-up/

Dit soort berichten blijven altijd een voetnoot in de geschiedenis. Je zou bijna denken dat we met gecontroleerde media te maken hebben...

Mike
 
http://themillenniumreport.com/2015/03/was-spanish-intel-team-specializing-in-cyber-terrorism-the-real-target-of-germanwings-takedown/

Een nieuwe kijk op de ramp met Germanwings?
 
de 2e zwarte doos is gevonden.
die zou maar zo al direct gevonden kunnen zijn.
de vluchtdata er op kan intussen gewoon naadloos zijn aangepast waarna het teruggelegd is op locatie zodat de data mooi aansluit op het immiddels voor zoete koek geslikte mediaverhaal over de suicidale copiloot.
manipuleren van vluchtdata is een makkie voor een vluchtdata-expert.
wellicht was de copiloot een roomse fanaat/terrorist die daarmee in de roomse hemel verwachtte te komen om daar eeuwig bij god te mogen zijn.
ik zou me dood vervelen.
en dan?
 
Weet je nog mijn eerste reactie?



Een vliegtuig dat in miniscule stukjes uit elkaar spat, verspreid over 4 km? Passagiers die nauwelijks nog te identificeren zijn?

Dat is kennelijk deze meneer ook opgevallen:

1D8P15w.jpg


 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.332
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan