Vliegramp Germanwings

"so now we know that Lubitz was being “treated” for depression, which means he was on some kind of prescription anti-depressant."
Waarschijnlijk maar niet zeker, dus een aanname. Zou ook kunnen dat ie er net af was. (Ja mensen vooral niet stoppen met je medicijnen.. sarcasme)

Paul Joseph Watson suggereert zelfs een merk. (Zoloft)
Zonder te zeggen dat de piloot het nam, kan ie zo later claimen dat ie gelijk had. Het is net alsof zo allemaal zo hard mogelijk schreeuwen om later hun gelijk te kunnen claimen.

9/11 enzovoorts zijn geen vergelijk: daar zijn aanwijzingen/beelden/enzovoorts.
 
Heb jij werkelijk de illusie dat we daardoor meer te weten komen dan d.m.v. speculatie?

Ik heb geen enkele illusie dat we ook maar meer te weten komen dan dat ze ons willen laten weten. Ik vraag me wel af waarom we het allemaal zo nodig willen weten. Wordt ons leven er beter van? Ja, als we iets kunnen voorkomen met bepaalde wetenschap zou dat fijn en praktisch zijn, maar we weten toch allang dat we besodemieterd worden. En ik denk dat we dat ook worden met verhalen over een piloot die psychische problemen heeft. Ik heb al ver voordat dit in de mainstream media kwam gezegd dat dit bericht de wereld in zou gaan.
Er zijn zulke grote complotten gaande dat ik al helemaal geen illusie heb dat we er ooit achter komen. Alles heeft een reden en er zijn zoveel wegen dat ze hun doel proberen te bereiken. Ik ga me niet meer druk maken om zulke vragen. Hoe kan een vliegtuig neerstorten? Zwaartekracht is het antwoord. Verder zit het mij gezegend want er gebeurt zoveel op zoveel fronten dat het echt nog te ongezond is om dit bij te houden en ook om erover te speculeren.
Ga liever eens weg van het beeldscherm en maak een wandeling. De lammetjes lopen buiten, de bloemen komen alweer uit en probeer vast de tuin klaar te maken voor wat kruiden om ze straks te kunnen planten. We worden steeds gekker met z'n allen door over dit soort dingen te piekeren, discussiëren en speculeren.
 
@ Pike: Dat kwam Mike Rivero niet goed uit, dus is ie dat maar even vergeten te melden in zijn verhaal.
Dat neemt niet weg dat de DFR belangrijk is om veel scenario's uit te sluiten. (een ademende piloot kan buiten westen zijn, maar in deze situatie zou dat verschil ook te horen kunnen zijn.)
 
Dat kwam Mike Rivero niet goed uit, dus is ie dat maar even vergeten te melden in zijn verhaal.

Als jij zo graag als een pietje precies iedereen wil terechtwijzen (heb ik je laatst nog op aangesproken en nu doe je het weer), moet je in ieder geval zelf je feiten voor elkaar hebben. In het allereerste commentaar dat ik van Mike Rivero heb gepost staat het volgende:

The French Prosecutor is leaping to a conclusion that the pilot inside the cockpit deliberately crashed the plane (probably realizing the sensation will make him famous in the media for a day or so). I am not ready to make that leap. The pilot may have lost consciousness, suffered a stroke, heart attack, and disengaged the autopilot while thrashing around. The descent, while steep, does not look like a deliberate attempt to crash the plane to me.

https://www.fatsforum.nl/topic/vliegramp-germanwings/page/2/#post-121767

Als jij het allemaal zo goed weet, zorg dan dat je het ook goed weet!

Mike
 
Ga liever eens weg van het beeldscherm en maak een wandeling. De lammetjes lopen buiten, de bloemen komen alweer uit en probeer vast de tuin klaar te maken voor wat kruiden om ze straks te kunnen planten. We worden steeds gekker met z’n allen door over dit soort dingen te piekeren, discussiëren en speculeren.

Iedereen maakt hierin zijn/haar eigen keuzes. Je schrijft het niet letterlijk, maar ik bespeur in jouw posts stress en in denk ook onmacht. Jouw reactie is dan om je er maar niet meer mee bezig te houden. Ondertussen staan de ptb elke ochtend vroeg op met de vraag hoe ze de wereld nu weer eens zullen gaan verneuken. Als iedereen er zo over denkt als jij is er straks geen wereld meer met een zonnetje, bloemetjes en lammetjes. Dit is pas onmacht, want je geeft je macht volledig uit handen!

Mike
 
En terwijl Jp probeert 'nuchter' te blijven, is het toch interessant om te kijken naar de connectie met 'medicatie' tegen depressie (maar ook bijv. hyperactiviteit) die iets ernstig verstoort aan de menselijke psyche op een manier die we NOOIT EERDER TEVOREN hebben gezien:



Voordat er antidepressiva waren, waren er ook mensen die zichzelf van het leven beroofden. Maar hoeveel namen er ik weet niet hoeveel anderen mee? Dit zijn serieuze vragen die wel degelijk gesteld moeten worden!

Mike
 
Op die eerdere quote van Mike Rivero heb ik dit gereageerd:
"Mike Rivero zal zijn stuk geschreven hebben voor de analyse van de cockpit voice recorder. Het ademen van de piloot is daarop te horen, dus “thrashing around” zou dat zeker zijn."

Waarom spreek je mij aan? Als ik inhoudelijk fout zit, kan je daar beter op in gaan, dan komen we misschien iets verder.

Antidepressiva is troep en iedereen die dat voorschrijft/produceert enzovoorts is wat mij betreft schuldig aan dood door schuld als een patiënt zover gaat.
In dit draaitje vind ik het nog niet thuishoren totdat bekend is wat, hoeveel en wanneer de piloot het nam. Tot nu toe lees ik vooral over 6 jaar geleden.
(en die info zou er snel horen te zijn, binnen een week of zo, een probleem is dat die informatie waarschijnlijk niet vrij wordt gegeven, dan is het hopen op iemand die info lekt)
 
Jp, geef nou maar gewoon toe dat je betweterige trekjes hebt. Je doet vaak je best om de alternatieve media in een wat nuchterder perspectief te brengen. Soms klopt dat, andere keren maak je hiermee een interessant spoor waar ze op zitten monddood. Beter iets te veel betrokkenheid dan helemaal geen betrokkenheid. Onze vaderlandse media doen niets anders dan internationale persberichten herkauwen.

Mike
 
"Geef nou maar toe"
Kan je echt met niks beter komen?
Pak me op inhoud en ik geef mijn ongelijk meteen toe.
Als media, alternatief of niet aan het speculeren / gissen is hebben ze altijd ongelijk. Ook als het achteraf waar blijkt.

Over traditionele media ben ik nog veel negatiever van over de alternatieve.
Ik was positief over alternatieve media, ben ik nog steeds wel, maar de laatste tijd gaan ze een weg ik die mij niet bevalt. Die manier waarop ze over dit onderwerp rapporteren vind ik wat dat betreft tekenend.
 
Jp, lees dit commentaar van Rivero nog eens:

https://www.fatsforum.nl/topic/vliegramp-germanwings/page/3/#post-121917

We moeten 1 enkele Franse official op zijn woord geloven. Rivero schrijft dat er GEEN geluiden zijn gehoord van binnen in de cockpit. De copiloot kan dus wel degelijk buiten bewustzijn zijn geweest. En ja, je bent een betweter. En je neemt het wel degelijk regelmatig op voor een reguliere mediabron, nl. de Volkskrant (geen idee waarom).

Mike
 
Het zou wel eens aan het viegtuig zelf hebben kunnen gelegen i.p.v. aan de piloten:

https://hat4uk.wordpress.com/2015/03/27/a320-lubitz-crash-exclusive-the-a320s-history-of-unexplained-descents-into-terrain/

Mike
 
Rivero zegt inderdaad dat er geen geluid in de cockpit te horen is.
Voor zover ik weet zegt hij dit voordat de officiële versie over de ademende piloot gegeven is. (er is al snel wat gezegd over het proberen te forceren van de deur, maar het ademen is pas later genoemd)
Of hij geloofd dus de officiële versie niet. (begrijpelijk)
Maar waarom wil ie dan op de FDR wachten? Gaat hij die informatie wel geloven?

Ff bijdehand doen:
De hat4uk link zegt dat al het gespeculeer een probleem is:
"media superficiality in assessing the psychographics of Andreas Lubitz simply muddies the waters further"

ps. 1 official? Gelukkig luisteren er een paar meer naar de banden. Hoewel de data van mij per direct live online zou mogen.
pps. Ik gebruik info uit alle media, kijk eens welke media de links in dit draadje gebruiken. (o.a. bbc reuters the mirror)
 
http://m.naturalnews.com/news/049157_Andreas_Lubitz_psychiatric_treatment_SSRI_drugs.html

Mike
 
Iedereen maakt hierin zijn/haar eigen keuzes. Je schrijft het niet letterlijk, maar ik bespeur in jouw posts stress en in denk ook onmacht. Jouw reactie is dan om je er maar niet meer mee bezig te houden. Ondertussen staan de ptb elke ochtend vroeg op met de vraag hoe ze de wereld nu weer eens zullen gaan verneuken. Als iedereen er zo over denkt als jij is er straks geen wereld meer met een zonnetje, bloemetjes en lammetjes. Dit is pas onmacht, want je geeft je macht volledig uit handen!

Ja Mike, stress en machteloosheid zijn zeker emoties waarmee ik rond loop, maar niet in de zin die jij vermoedelijk bedoelt. Uiteraard ook wel omdat ik soms het gevoel heb dat we maar zo weinig kunnen beginnen tegen bepaalde krachten. Maar eerder omdat ik niet overkom bij wat ik bedoel en omdat ik reacties zie van mensen die denken dat er wat kan gebeuren door hele lappen tekst op een beeldscherm te zetten maar niet zien dat ze net zo goed als schaap achter alle berichtgeving aan lopen en net zo goed als de ratten van Hamelen richting de afgrond gaan.

Mainstream media of alternatieve media, bij beiden is het zaak zelf na te denken, jezelf er eens van los te koppelen en zien dat je een vrije geest wordt. De machtshebbers zitten te gniffelen over de reacties van de mensen die denken dat ze met hun geschrijf op het internet een soort underground verzetsstrijder zijn terwijl ze precies daar zitten waar diegenen met de touwtjes in handen hen willen hebben, namelijk met virtuele handboeien vast aan een toetsenbord en beeldscherm in plaats van woedend en vol actie op de straat.
 
Heksje, het gaat om vrijheid van bewustzijn, dat is de werkelijke 'strijd' die we moeten leveren. Als je vanuit sensatiezucht het alternatieve nieuws volgt en het gevoel hebt te moeten strijden tegen tptb voed je dezelfde energie, dat klopt. Als je doel bewustwording en bewustmaking is, is hier echter niks mis mee. Soms lokt dit forum sensatiezoekers, maar die ontmasker ik binnen no-time. Pas jij op dat je niet teveel berust in de status quo?

Mike
 
http://abcnews.go.com/International/germanwings-pilot-previously-suicidal-thoughts-prosecutor/story?id=30002894

Mike Rivero, scherp als altijd:



Last week they were insisting that Lubitz was NOT being treated for depression (but wouldn't say what he was treated for).

At this point, Lubitz' medical condition is a moot point. The official story is laced with lie after lie after lie. As posted before, the initial CNN report indicated that the plane had issued an emergency call, and had suddenly lost airspeed before the descent. The White House had issued that weird statement that the crash was not caused by an act of terror before anyone supposedly knew what the cause was. The French reported finding the Digital Flight Recorder, then said it had not been found, then said they found the empty case, then revised that to say that the memory card had become dislodged. As documented below, Digital Flight Recorders do not have a single memory card that can be removed. The claim was made that Lubitz was breathing normally as heard on the cockpit voice recorder, yet cockpits are very noisy during flight, noisier than the cabin, in which the sound of normal breathing would be lost to the sounds of air streaming past the cockpit windows. The whole "locked out of the cockpit" story breaks down because there is a mechanism by which the crew can open the cockpit door from outside.

We are seeing another badly-organized "chase its own tail" botched propaganda effort to cover up something else. Maybe France is trying to protect the reputation of Airbus. Maybe Germany wants to protect the reputation of German airliners. Maybe we have another one of those getting-too-frequent accidental military shoot downs.

But what we clearly do NOT have coming from the government and media, is an accurate telling of what actually did happen!





This is the first CNN coverage of the Germanwings crash, showing that there was a distress call, and that prior to the descent, the plane suddenly slowed down, then regained speed. So, once again, we are being fed a load of "pilot suicide" bovine excrement about what caused this plane crash.

https://willyloman.wordpress.com/2015/03/28/germanwings-a320-crash-hollande-says-fdr-memory-card-missing/



We are clearly not getting the real story about the crash of the Germanwings A320. There were initial reports that the Digital Flight Recorder had been located about the same time as the cockpit voice recorder. Then Hollande denied those reports. Then they claimed to have found the outer casing only. Now the story is that the Digital Flight Recorder had been foumd, but the memory card had popped out. Here is why this latest story is a lie.



The above is a diagram of a modern Digital Flight Recorder. It does not have a memory card like you would find in your camera or smart device, for the simple reason such cards could be dislodged in a crash. As you can see, there are multiple memory chips attached directly to circuit cards in a stack inside an armored casing. The memory system makes multiple copies of all data to preserve vital information even if one of two chips are destroyed by the impact. If the memory is no longer inside the recovered Digital Flight Recorder it is because someone intentionally removed it.

https://alethonews.wordpress.com/2015/03/28/what-the-public-now-deserves-to-know-about-the-mass-murder-incident-by-passenger-jet/



Remember the announcement where they said Lubitz was under treatment, and wouldn't say what for, but made a point of saying it was not for depression? And they wonder why nobody believes government officials or the corporate media any more!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.480
Berichten
506.062
Leden
8.637
Nieuwste lid
nataliedje
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan