Vliegramp Germanwings

Door tijdgebrek ben ik hier nog niet aan toegekomen. Dit zaakje stinkt! Een copiloot die werd buitengesloten? Een vliegtuig dat in miniscule stukjes uit elkaar spat, verspreid over 4 km? Passagiers die nauwelijks nog te identificeren zijn? Ik kom er nog uitgebreid op terug!

Mike
 
Ik kom er nog uitgebreid op terug!

Daar kijk ik vol belangstelling naar uit.

RIP voor alle slachtoffers.

 
Iemand die de cockpit verlaat is altijd buitengesloten, dat gaat automatisch, de deur valt in het slot en is alleen van binnenuit te openen.
Het probleem was dat de piloot niet weer naar binnen werd gelaten.
(detail maar in sommige nieuwsberichten lijkt het net alsof ie uit de cockpit is gewerkt, terwijl een plaspauze aannemelijker is, de cockpit voice recorder zal hierover meer kunnen vertellen)

Wanneer een vliegtuig op volle snelheid een massief stuk steen (berg) in vliegt, wat verwacht je dan dat er overblijft?
Ik zie genoeg flinke stukken liggen op foto's. (wielen, grote stukken zijwand met raampjes)
Zo groot is een A320 ook weer niet. Leeggewicht ruim 42 ton. Ter vergelijk: een stadsbus weegt zo'n 20 ton. Dan begrijp je wel hoe dun het aluminium is en dat daar weinig van overblijft als dat met 700km/uur een berg tegenkomt.

Niet alles is een complot. (teveel wel)
 
Het valt me op dat in dit draadje behoorlijk wat links staan naar de mainstream media. Jammer dat er nog steeds mensen zijn die geloof hebben in deze nieuwsbrengers.
 
Zit wat in. Vandaar ook het vraagteken achter zelfmoordactie..Wellicht komt er nog iets heel anders aan het licht (waarschijnlijk niet via main stream media)
 
Een artikel posten wil niet altijd zeggen dat je het volledig met de inhoud eens bent. Maar het staat je vrij om om met een betere nieuwsvoorziening over dit onderwerp te komen, Heksje.

 
Tot nu toe is de complottheorie de officiele. e copiloot zou moedwillig een kamikazepiloot zijn geworden!

Mike
 
Mike Rivero van whatreallyhappened.com heeft het volgende nuchtere commentaar:



There is, sadly, a lot of wild speculation going on about what happened. The actual facts are that the Captain left the cockpit after the plane reached cruising height, possibly to use the bathroom, chat with the flight attendants, walk the aisle and smile at the passengers. Because of 9-11, cockpit doors may only be opened from within the cockpit. The pilot who remained in the cockpit cannot be heard on the cockpit voice recorder. Only the captain locked outside is heard screaming and pounding on the door. The French Prosecutor is leaping to a conclusion that the pilot inside the cockpit deliberately crashed the plane (probably realizing the sensation will make him famous in the media for a day or so). I am not ready to make that leap. The pilot may have lost consciousness, suffered a stroke, heart attack, and disengaged the autopilot while thrashing around. The descent, while steep, does not look like a deliberate attempt to crash the plane to me. Until they find the digital recorder, we don't know what controls were touched in the cockpit or why the outside crew did not use the alternative system to unlock the door. But airlines and aircraft manufacturers habitually blame the pilots in disasters to protect their own reputations, so IMHO all we really know is that we do not know. Yet. Obviously, the media claim that there were eyewitnesses to a mid-air explosion and smoke trailing from the aircraft before the crash was someone's attempt to grab attention.

Mike

 
bovenstaande link van Cholesteroliscool is zowiezo interessant.
Als je nog twijfelt over vaccineren moet je deze link lezen...

http://82.221.129.208/
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.626
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan