Vlees van de Woeste Grond

Hieronder de laatste communicatie van Leon.


E-mail van 19 maart:

Goedemorgen,

Helaas hebben wij wat vertraging in met het verwerken van de orders. Wij hebben in de eerste maanden te veel gedoe gehad, zowel zakelijk als privé waardoor het mij niet lukte om de focus te houden.
Onze medewerkers hebben zo goed als mogelijk ingesprongen op plekken waar ik het liet liggen en samen lukt het aardig om de boel weer op orde te krijgen.

Als ik je al heb gesproken dan kan je deze e-mail negeren uiteraard.

We zijn er nog niet maar wij doen onze uiterste best om jouw bestelling uiterlijk binnen twee weken bij jou in huis te hebben. Ik informeer je wanneer wij het versturen.


E-mail van 28 april:

Goedemorgen,

Het gaat allesbehalve soepel bij ons en dat weet jij als geen ander. Wij hebben nu gelukkig wel in kaart wie er nog een bestelling moet ontvangen en gaan dit snel regelen. Deze week kunnen wij beperkt verzenden. Ik word vandaag geopereerd en ben minimaal een week uit de running. Ik word al een tijdje geplaagd door een behoorlijke navelbreuk en na een paar pijnlijke beklemmingen kon ik het niet langer uitstellen.
2025 begon voor ons als een pechjaar maar we laten ons niet kennen en gaan ervoor zorgen dat wij met succes eindigen!
Wij vragen veel van onze klanten en daar ben ik mij terdege van bewust. Jouw begrip en geduld sterkt ons en helpt ons om weer schot in de zaak te brengen. Dank hiervoor.

Gemma en Wietse hebben deze week vakantie dus wij verzenden beperkt deze week maar volgende week kunnen wij weer op volle sterkte aan de gang.

Ik lees wel mijn mails en probeer te ondersteunen waar het kan.


E-mail van 11 juni:

Goedemorgen,

Even een algemene e-mail. We zijn een beetje lastig te bereiken en dat is geheel mijn schuld. Ik lag behoorlijk in de lappenmand en aangezien 90 % van de communicatie via mij loopt lukte het mij niet om de telefoon, whatsapp, Messenger, mail, sms en signal berichten te beantwoorden.
Ik ben voor 60 % hersteld en ondanks dat wij redelijk weer wat versturen hebben wij de achterstand nog niet verwerkt zit er wel schot in.

Mijn excuus voor het minimale communiceren en ik beloof beterschap en ik probeer elk berichtje binnen afzienbare tijd te beantwoorden.
 
Het lijkt er op dat er medische kwesties spelen en geen scheiding of financiele perikelen. Dan lijkt het mij niet zinvol om me hier in te mengen. Wel wil ik graag op de hoogte worden gehouden van nieuwe berichten van Leon. Ik kan dan altijd nog kijken wat een wijze aanpak mijnerzijds is.

Mike
 
Via Leon van Vlees van de Woeste Grond bereikte mij het volgende bericht:

Een persoonlijke update van Léon – De Woeste Grond
Beste klant,
Je wacht al lang op je bestelling, en dat spijt me oprecht. Hoe het de afgelopen tijd is gegaan, staat haaks op hoe we bij de Woeste Grond normaal werken. We staan voor betrokkenheid, betrouwbaarheid en persoonlijk contact en dat is bij jou niet waargemaakt. Dat raakt me, want dit is het bedrijf waar ik met hart en ziel aan heb gebouwd.
Mijn vrouw Eugénie is al een paar jaar ziek en daardoor al langere tijd niet meer actief in het bedrijf. Zij verzorgde onder andere de klantenservice en communicatie. Toen zij uitviel, heb ik dat zo goed mogelijk overgenomen. Dat ging lange tijd goed, totdat ik zelf ziek werd en moest herstellen van een zware operatie. Toen lukte het niet meer om alles alleen te doen en viel vooral de communicatie stil. Geen contact, geen antwoord, en veel wachten. Ik begrijp dat dat frustratie en onzekerheid gaf.
Eugénie zal helaas niet terugkeren in het bedrijf. Dat betekent dat ik de communicatie voortaan zelf blijf doen – met hulp op de achtergrond. Ik besef hoe belangrijk dat is voor jouw vertrouwen, en werk er hard aan om dat vertrouwen weer waar te maken.
Gelukkig sta ik er nu niet meer alleen voor. Een aantal betrokken klanten en collega-ondernemers hebben hulp aangeboden en die heb ik aangenomen. Dankzij hen is er weer structuur, overzicht en ruimte om achterstanden in te halen. Dat geeft me het vertrouwen dat we weer terug kunnen naar het niveau van service en contact zoals je dat van ons gewend bent.
We zijn volop bezig met uitleveren. Binnen vier weken ontvang jij je pakket. Om dit goed te kunnen plannen, hoor ik graag op welke data jij het pakket het beste kunt ontvangen in combinatie met je ordernummer! Omdat de logistiek een puzzel is, zou het fijn zijn als je meerdere opties verspreid over een paar weken kunt doorgeven.Update: afgelopen dagen zijn de eerst 50 pakketten al verstuurd naar klanten die nog wachten op hun pakket.
De afgelopen periode was zwaar, maar ligt achter me. De blik is weer vooruit en ik kijk ernaar uit om jou weer goed en persoonlijk van dienst te zijn.
Heb je vragen of wil je iets kwijt? Mail ons dan op: salessupport(at)dewoestegrond(punt)nl. We doen ons best om iedereen persoonlijk te antwoorden.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.634
Berichten
604.494
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan