Vlees van de Woeste Grond

Hieronder de laatste communicatie van Leon.

E-mail van 19 maart:

Goedemorgen,

Helaas hebben wij wat vertraging in met het verwerken van de orders. Wij hebben in de eerste maanden te veel gedoe gehad, zowel zakelijk als privé waardoor het mij niet lukte om de focus te houden.
Onze medewerkers hebben zo goed als mogelijk ingesprongen op plekken waar ik het liet liggen en samen lukt het aardig om de boel weer op orde te krijgen.

Als ik je al heb gesproken dan kan je deze e-mail negeren uiteraard.

We zijn er nog niet maar wij doen onze uiterste best om jouw bestelling uiterlijk binnen twee weken bij jou in huis te hebben. Ik informeer je wanneer wij het versturen.

E-mail van 28 april:

Goedemorgen,

Het gaat allesbehalve soepel bij ons en dat weet jij als geen ander. Wij hebben nu gelukkig wel in kaart wie er nog een bestelling moet ontvangen en gaan dit snel regelen. Deze week kunnen wij beperkt verzenden. Ik word vandaag geopereerd en ben minimaal een week uit de running. Ik word al een tijdje geplaagd door een behoorlijke navelbreuk en na een paar pijnlijke beklemmingen kon ik het niet langer uitstellen.
2025 begon voor ons als een pechjaar maar we laten ons niet kennen en gaan ervoor zorgen dat wij met succes eindigen!
Wij vragen veel van onze klanten en daar ben ik mij terdege van bewust. Jouw begrip en geduld sterkt ons en helpt ons om weer schot in de zaak te brengen. Dank hiervoor.

Gemma en Wietse hebben deze week vakantie dus wij verzenden beperkt deze week maar volgende week kunnen wij weer op volle sterkte aan de gang.

Ik lees wel mijn mails en probeer te ondersteunen waar het kan.

E-mail van 11 juni:

Goedemorgen,

Even een algemene e-mail. We zijn een beetje lastig te bereiken en dat is geheel mijn schuld. Ik lag behoorlijk in de lappenmand en aangezien 90 % van de communicatie via mij loopt lukte het mij niet om de telefoon, whatsapp, Messenger, mail, sms en signal berichten te beantwoorden.
Ik ben voor 60 % hersteld en ondanks dat wij redelijk weer wat versturen hebben wij de achterstand nog niet verwerkt zit er wel schot in.

Mijn excuus voor het minimale communiceren en ik beloof beterschap en ik probeer elk berichtje binnen afzienbare tijd te beantwoorden.

Het lijkt er op dat er medische kwesties spelen en geen scheiding of financiele perikelen. Dan lijkt het mij niet zinvol om me hier in te mengen. Wel wil ik graag op de hoogte worden gehouden van nieuwe berichten van Leon. Ik kan dan altijd nog kijken wat een wijze aanpak mijnerzijds is.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.604
Leden
8.686
Nieuwste lid
Normandië
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan