Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
die progester all creme ook een hele tijd gesmeerd, lang geleden, merkte 0 verschil.Nog een vraag over Vit. C.
Ik neem al jaren (advies hier gekregen) ProgesterAll Creme.
Jouw Persoonlijke Health Coach | Vitamines & Supplementen | 20 Winkels
Haal het maximale uit je leven met natuurlijke vitamines, supplementen en persoonlijke verzorging. Meer dan 20 winkels ✓ Gratis bezorging v.a. €25 ✓ Gratis deskundig advies ✓ +325.000 tevreden klanten per jaar ✓www.vitaminstore.nl
Nu lees ik dat de aanmaak van progesteron ook gestimuleerd kan worden door o.a. Vit. C en zink.
Ik neem dus ascorbylpalmitaat-vetoplosbare-vitamine-c en eveneens neem ik zink https://www.leefbewust.com/webwinkel/product/zinkascorbaat-100-capsules/
Mijn vraag is of ik met de progesteroncreme kan stoppen omdat ik dus extra vit.C en zink neem.
![]()
Natuurlijk progesteron verhogen met dr. Lee progesteroncrème
Verhoog je progesteron op een natuurlijke manier met de juiste voeding en de bio-identieke natuurlijke progesteroncrème van Dr. Lee.naturesbestcosmetics.nl
Dorothé
Is met soja zover ik weet. Er bestaat ook nog de vetoplosbare variant die de bloed hersen barrière bereikt. Acerolabes poeder bevat ook quicertine welke zo aangeraden word bij mensen die de prik hebben gehad. Scheelt ook weer geld aan een extra potje.ga eens zoeken op l-posomale V. C (toetsenbod stuk)
kan ook me- lecetine - zonnebloemIs met soja zover ik weet. Er bestaat ook nog de vetoplosbare variant die de bloed hersen barrière bereikt. Acerolabes poeder bevat ook quicertine welke zo aangeraden word bij mensen die de prik hebben gehad. Scheelt ook weer geld aan een extra potje.