Viruswaanzin/Viruswaarheid

Ik zie dat de @HogeRaad eindelijk een plasje heeft gedaan over het arrest van Den Haag.
hogeraad.nl/actueel/nieuws…

Teleurstellend dat ook de hoge raad zich hiermee schuldig maakt aan verschillende strafbare feiten.

een korte samenvatting van het vonnis.

Aangaande de dmonstratie oproep. In tegenstelling tot de AG die adviseerde de zaak gedeeltelijk opnieuw te behandelen omdat de maatschappelijke noodzaak van het strafrechterlijk vervolgen 1,5 jaar na het fiet niet goed was onderbouwd door het hof, gaat de hoge raad hier aan voorbij. Befehl ist befehl. Ook de koppeling van art 10 en art 11 EVRM wordt genegeerd (oproep is onlosmakelijk verbonden met de demonstratie zelf) alsmede de oproep om niet te komen NA de uitspraak van de kort geding rechter op 27 juni 2020.

Ook volgt de hoge raad de kromme redenering dan ondanks ik expliciet opriep tot vreedzaam en geweldloos protest, ik dat niet zonder meer zou hebben bedoeld want op 21 juni 2020 was het ook al uit de hand gelopen (totaal voorbij gaand aan het feit dat wij helemaal niet op het Malieveld waren en dat het geweld door Remkes werd veroorzaakt)

Kortom rijp voor Straatsburg (Europees hof)

Dat de meest bizarre hoofdstuk 3, hierin gaat de hoge raad gewoon helemaal niet in op de argumenten want artikel 81 lid 1 van de Wet op de rechterlijke
organisatie.
Aangezien in eerst aanleg de rechtbank 180 graden anders oordeelde en het hof zich verslikte in meerdere aspecten waarvan de belangrijkste is dat op het moment van de infectie tweet op 16 november 2021 de maatregelen als 1,5 meter en mondkapjesplicht tijdelijk niet golden (om de QR code mogelijk te maken)

Ironisch genoeg was de infectie tweet een spot drijven met de QR code.

Ik mag wel spreken van een unicum dat de hoge raad die expliciet door mijn advocaat Willem Jebbink gewezen is op dit feit toch een veroordeling in stand laat waar geen wte voor is! Ik ben dus veroordeeld voor een niet strafbaar feit!

Daar kom ik direct bij de grond van de aangifte, de uitspraak van de hoge raad is een evidente dwaling die willens en wetens in gepleegd en een zeer ernstige ondermijning is voor de rechtsorde.

Of de rechters corrupt zijn of een persoonlijke aversie tegen mij hebben of door de NCTV onder druk zijn gezet is speculeren, dat zal een strafrechterlijk onderzoek moeten uitwijzen.

De timing is ook op zijn zachts gezegd opmerkelijk te noemen, eerst zou 12 mei uitspraak worden gedaan, daarna eind juni daarna eind september. Voor zo'n pver en grebrekkig onderbouwd vonnis was echt geen half jaar uitstel nodig. Wat waarschijnlijker is is dat het over de Corona enquete moest worden getild. Want het zou politiek gevoelig kunnen liggen.

De inzage in mijn dossier bij het OM voed dit vermoede sterk. Ik kon geen eerdere datum krijgen voor de inzage dan 29 september, ik heb het geprobeerd maar lukte niet.

Vandaag kreeg ik om 13:56 een bevestiging van de inzage , ik kan op 6 oktober terecht bij het OM in Rotterdam. Er moest dus even het vonnis worden afgewacht.

Overigens is door inzagen bij de politie allang duidelijk dat het OM valsheid in geschrifte heeft gepleegd door volgnummers over elkaar heen te schrijven. De uiting die ten latse werden gelegd te vervalsen. contact en afstemming had met de minister en last but not least de 2de arrestatie die zogenaamd zou zijn om het overtreden van de schorsende voorwaarden was in werkelijkheid op aangeven van de NCTV! (voor het in beeld brengen van officier v Justistie Wieger Veldhuis (tevens broer van de landsadvocaat)

De komende stappen.

inzage OM

aangifte rechters

herzieningsverzoek

klacht bij Europees hof.

Op 3 december gaat overigens de andere strafzaak verder die van de arrestatie van 10 oktober 2020. Meer dan 6 jaar na het feit wil het OM toch echt een veroordeling(eerdere vrijspraak)

Het OM heeft geen capaciteitsprobleem maar een verkeerde baas (NCTV)

Dit alles als onze 'premier' oproept om andersdenkende op vol op hun bek te slaan. Ach wat een landje leven we toch

Forum statistieken

Onderwerpen
4.727
Leden
8.713
Nieuwste lid
realrebbit02
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan