Viruswaanzin/Viruswaarheid

Wat gebeurt er op 24-09-2022 bij monde van Friedrich Merz (CDU) dat altijd in het geheugen van de Bundestag mensen zal blijven hangen?




Ik heb het gevonden!! Velen noemen het een verspreking tijdens speech 2/2022. Maar het gaat over een personeelsuitje met cabaretvoorstelling ... waar is alle paniek voor nodig? ;)
Hoe heet de voorstelling? ............. Politiker am Rande des Wahnsinns | Politici aan de rand van waanzin

Sorry Moffrikaburen... die voorstelling (politieke psychopatische waanzinnigen) hebben we hier al jaren dagelijks. Als "echte" Christen wil deze oorlogsnazi Merz graag wapens blijven leveren aan die andere psychopaat in Oekraine. Blijf de Beer van Rusland 'poken'! Heel slim... nou ja.. .zijn b*allen vriezen er deze winter ook vanaf... zonder gas. Of zijn kop als hij gelyncht wordt door zijn eigen volk.

En wat als 'de bom valt'? Of Planeet-X ons raakt? Of project Bluebeam ons aliens toont in the sky? :eek:
Leuk! Alles voor nog een complot bewaarheid!
Numerologie 2+4=6 9 inverted is 6 2+0+2+2=6 >> yippie: 666
Ben ik nog wat vergeten aan rampen?

Wie overigens e.e.a. terugkopt (nuke, planeet, aliens, bosnimfen, kaboutertjes, etc.) .... ben ik eeuwig dankbaar! Lukt het niet ... wie (wat?) ben ik nog om er iets van te zeggen.

No fear! Geen angst!

Beoordeel zelf:
Hieris de officiele gehele speech van Feb2022, de vermoedelijke verspreking zit in de eerste paar minuten.
Ik had weinig zin naar het oorlogsgebraak van die man verder te luisteren.
 
Nog een invalshoek ..... End of September? Shemitah year (elke 7 jaar)?


1966 grote aandelenmarkt crash / currency crunch
1973 oliecrisis Midden Oosten
1980 economische rommel
1987 massive stock market crash Black Wednesday
1994 niet veel bijzonders
2001 9/11
2008 Financiele crise Oktober Lehman Brothers
2015 50% aandelencrash in China (europe weinig last van gehad) / begin migrantencrisises US/EU
2022 bank bail-ins? Op 1 oktober gaat het Duitsle leger op straat...?
2022 ???

Sinds Basel 3 banken bail-outs mag niet meer.

Als dit het laatste 7 jarige Rosh Hashanah (de dag dat de Aarde werd gemaakt) is het de dag dat 6000 jaar overheersing door Satan eindigt. Hij is geen ziener. Ik ben geen ziener of profeet. Hij probeert 'connect the dots' met de snippers aan informatie die we hebben.

Wakkeren zijn als het goed is al aan het voorbereiden mocht dit gebeuren.
No fear! Ne fely!
 
Deze combinatie (rode draad ook energierekening) ... wettelijke kaders over niet betalen van belastingen van energierekening. Er wordt gesproken over voorbeeldbrieven.

Willem Engel in Potkaars


+ weekoverzicht week 35 deel 1 + deel 2

Net beluisterd. Eerste gedeelte gaat over de lopende rechtszaken en na ± 35 minuten gaat het over de komende winter.
 
In deze maatschappij uitzending Hanno Wisse aan het woord.
Hij bespreek de volgende juridische onderwerpen waar mensen zich zorgen over maken en/of waarover berichtgeving in het nieuws was:
  1. Is de vaccinatieplicht weer een optie?
  2. Veelvoorkomende uitingsdelicten: opruiing, bedreiging, belediging alsook toekomstig uitingsdelict: doxing.
  3. Hoe zit het met straf door het niet opvolgen van een voorschrift tijdens een demonstratie?
https://videowaarheid.nl/video/juri...eplicht-doxing-en-demonstratie-voorschriften/
 
De waarheid over ivermectine
15-09-2022

Leer meer over wat echt waar is over ivermectine.
Voortdurend worden er allerlei leugens verteld over ivermectine, een ware lastercampagne, terwijl ivermectine levensreddend is voor velen bij COVID-19. In Nederland behandelt de Inspectie Gezondheid en Jeugd (IGJ) artsen die ivermectine voorschrijven voor de behandeling van COVID-19 als criminelen en legt hun hoge boetes op.
In ‘De waarheid over ivermectine’ worden deze leugens weerlegd en word je uitgelegd wat ivermectine is, hoe effectief het is, en waarom men desondanks koste wat kost niet wil dat ivermectine wordt ingezet voor de behandeling van COVID-19.

Ik plaats hem zo ook even bij topic over IVM.
 
Weekjournaal staat al online, een lange deze keer!
 
Niets nieuws voor de wakkeren hier op het forum qua info. Mijn indruk, iemand die vooral van de hak op de tak wil vertellen over wat er speelt, en nauwelijks antwoord geeft op de vragen die Willem probeert te stellen.

 
Laatst bewerkt:

Reset van het financiële systeem​

17-09-2022



Ernst Wolff is al meer dan 40 jaar financieel journalist en vat als geen ander samen wat er momenteel in het financiële systeem broeit!​

De digitale euro leidt tot een systeem van spionage en controle.
De meeste mensen beseffen echter nog niet dat we voor een reset van het financiële systeem staan en wat de naderende digitalisering van het monetaire systeem werkelijk betekent.
 

Reset van het financiële systeem​

17-09-2022



Ernst Wolff is al meer dan 40 jaar financieel journalist en vat als geen ander samen wat er momenteel in het financiële systeem broeit!​

De digitale euro leidt tot een systeem van spionage en controle.
De meeste mensen beseffen echter nog niet dat we voor een reset van het financiële systeem staan en wat de naderende digitalisering van het monetaire systeem werkelijk betekent.

Vanaf 8min45 sec: Ernst Wolff zegt: men heeft de afgelopen 6 mndn crypto geprobeerd in diskrediet te brengen om andere wegen dan de CBDC af te snijden. Hij zegt als de CBDC een feit wordt dan zeggen mensen: nee dan ga ik liever in bitcoin
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan