Viruswaanzin/Viruswaarheid

Bij het stukje over Trump op 38.50 en de vaccins slaan ze wel een beetje de plank mis. Ze missen duidelijk het inzicht waar x22 het vaak over heeft dat er zonder snelle vaccins een extreem lange lockdown was geweest met zeer veel slachtoffers en dat Trump keer op keer benadrukte dat het een vrije keuze is om een vaccin te nemen. Waarom Trump de vaccins nog steeds ondersteunt is misschien wel de vraag maar Trump doet niets zonder reden. Ook hoe Willem het stelt dat Trump ‘onder de bus wordt gegooid’ insinueert dat hij een van hen zou zijn. Ze missen hier duidelijk het grotere plaatje en Q info.
 
Als Trump zich ineens tegen de vax zou keren zou hij de schuld krijgen van alles. Dat proberen ze nu ook al, maar ze lopen vast op hun eigen beweringen dat de vax vrilig en effectief zijn en dat lockdowns en maskers noodzakelijk waren. Trump moet wel vasthouden aan dit standpunt, maar tevens laat het zien dat Trump-volgers geen blinde volgers zijn maar zelf nadenken. Dit us een belangrijke les in zelfstandig denken en handelen.

Mike
 
Bij het stukje over Trump op 38.50 en de vaccins slaan ze wel een beetje de plank mis. Ze missen duidelijk het inzicht waar x22 het vaak over heeft dat er zonder snelle vaccins een extreem lange lockdown was geweest met zeer veel slachtoffers en dat Trump keer op keer benadrukte dat het een vrije keuze is om een vaccin te nemen. Waarom Trump de vaccins nog steeds ondersteunt is misschien wel de vraag maar Trump doet niets zonder reden. Ook hoe Willem het stelt dat Trump ‘onder de bus wordt gegooid’ insinueert dat hij een van hen zou zijn. Ze missen hier duidelijk het grotere plaatje en Q info.
Ik luister al een paar maanden niet meer naar die twee met het weekjournaal. Goed bezig op vele fronten maar in andere zaken slaan ze de plank mis. Je hoort er al een tijd niets meer over bij dotcom
 
Bij het stukje over Trump op 38.50 en de vaccins slaan ze wel een beetje de plank mis. Ze missen duidelijk het inzicht waar x22 het vaak over heeft dat er zonder snelle vaccins een extreem lange lockdown was geweest met zeer veel slachtoffers en dat Trump keer op keer benadrukte dat het een vrije keuze is om een vaccin te nemen. Waarom Trump de vaccins nog steeds ondersteunt is misschien wel de vraag maar Trump doet niets zonder reden. Ook hoe Willem het stelt dat Trump ‘onder de bus wordt gegooid’ insinueert dat hij een van hen zou zijn. Ze missen hier duidelijk het grotere plaatje en Q info.

Jensen idem dito. Toevallig eergisteren sinds lange tijd weer eens een keer geluisterd.
Jensen is niet zo ver als wij hier zijn, of hij weet het allemaal wel maar probeert de iets minder wakkeren ook mee aan boord te blijven houden dat kan ook.

Hij had het ook over Trump.
Waar hij eerst altijd vol lof en positief over hem sprak, zei hij nu dat hij toch niet zo'n goede keus zou zijn qua presidentsverkiezingen in 2024 en dat Ron DeSantis een veel betere en betrouwbare optie zou zijn,
omdat volgens Jensen Trump de vaccins heeft aangeprezen en in het cojona verhaal is getrapt.
Ik had even zo'n momentje: 🤦‍♀️

Ook had Jensen het over het griepvirus, iets wat geheel natuurlijk is en het normaal is dat het elk jaar in het najaar voorkomt.
Die snap ik dan ergens weer wel, omdat het merendeel nog in deze theorie vast hangt en het misschien een brug te ver is.

In de uitzending van volgende week spreekt hij met een gast uit het buitenland, wie heeft hij niet gezegd.
Omdat het de 500e uitzending is wil hij er iets speciaals van maken.
Ben wel benieuwd wie dat gaat zijn maar verder ga ik zijn verdere uitzendingen niet meer volgen.
 
Bij het stukje over Trump op 38.50 en de vaccins slaan ze wel een beetje de plank mis. Ze missen duidelijk het inzicht waar x22 het vaak over heeft dat er zonder snelle vaccins een extreem lange lockdown was geweest met zeer veel slachtoffers en dat Trump keer op keer benadrukte dat het een vrije keuze is om een vaccin te nemen. Waarom Trump de vaccins nog steeds ondersteunt is misschien wel de vraag maar Trump doet niets zonder reden. Ook hoe Willem het stelt dat Trump ‘onder de bus wordt gegooid’ insinueert dat hij een van hen zou zijn. Ze missen hier duidelijk het grotere plaatje en Q info.
Ik kreeg een beetje een negatief gevoel na de uitzending. Misschien omdat ze zeiden dat er op 1 oktober iets te gebeuren stond. Waarschijnlijk schoot ik zelf in de angst.
Ik vind de uitzendingen echter altijd geweldig en volg ze steeds.
Toch ben ik blij dat ik vandaag ook de speech van Trump beluisterd heb. Dat gaf me weer energie.
Ik vind Jeroen en Willem geweldig. Ook Trump vind ik geweldig. Dus ik kan me niet helemaal vinden in de conclusie van Jeroen en Willem. Jeroen slaat vaker de plank een beetje mis, ook qua Poetin. Misschien dat dat er ook toe bedroeg dat ik een negatief gevoel kreeg. Ik vind het heel jammer dat ze dit niet juist zien.

Dorothé
 
Ik kreeg een beetje een negatief gevoel na de uitzending. Misschien omdat ze zeiden dat er op 1 oktober iets te gebeuren stond. Waarschijnlijk schoot ik zelf in de angst.
Ik vind de uitzendingen echter altijd geweldig en volg ze steeds.
Toch ben ik blij dat ik vandaag ook de speech van Trump beluisterd heb. Dat gaf me weer energie.
Ik vind Jeroen en Willem geweldig. Ook Trump vind ik geweldig. Dus ik kan me niet helemaal vinden in de conclusie van Jeroen en Willem. Jeroen slaat vaker de plank een beetje mis, ook qua Poetin. Misschien dat dat er ook toe bedroeg dat ik een negatief gevoel kreeg. Ik vind het heel jammer dat ze dit niet juist zien.

Dorothé
klopt dat had ik ook. Ik waardeer Jeroen enorm maar als hij in z’n eentje is wordt je er niet heel blij en gemotiveerd van. Willem heeft betere energie. Trump s rally werd ik idd ook blij van!!
 
klopt dat had ik ook. Ik waardeer Jeroen enorm maar als hij in z’n eentje is wordt je er niet heel blij en gemotiveerd van. Willem heeft betere energie. Trump s rally werd ik idd ook blij van!!
Ja, ik denk dat Jeroen een beetje verbeten is. Hij wil zo graag de zaken winnen en zet alles op alles. Ik begrijp dat wel hoor. Hoe dan ook, ik waardeer hem zeer en vind hem een geweldig eerwaardig mens.
Ik ben heel blij dat er zulke mensen op de wereld zijn.

Dorothé
 
Ik kreeg een beetje een negatief gevoel na de uitzending. Misschien omdat ze zeiden dat er op 1 oktober iets te gebeuren stond. Waarschijnlijk schoot ik zelf in de angst.
Ik vind de uitzendingen echter altijd geweldig en volg ze steeds.
Toch ben ik blij dat ik vandaag ook de speech van Trump beluisterd heb. Dat gaf me weer energie.
Ik vind Jeroen en Willem geweldig. Ook Trump vind ik geweldig. Dus ik kan me niet helemaal vinden in de conclusie van Jeroen en Willem. Jeroen slaat vaker de plank een beetje mis, ook qua Poetin. Misschien dat dat er ook toe bedroeg dat ik een negatief gevoel kreeg. Ik vind het heel jammer dat ze dit niet juist zien.

Dorothé
Ik heb de uitzending niet geluisterd. Gingen ze er ook op in, wat er op 1 oktober te gebeuren staat?

Het kan ook iets goeds zijn.
 
Volgens mij doelden ze op een nieuwe lockdown....
Dat kan zijn. Het was ook ivm. de paus. Hij zou voor 29 september alle financiële middelen in het Vaticaan willen hebben. Ik zeg dat nu zo, maar weet het niet meer precies. Toen werd er gezegd dat het er naar uitzag dat er op 1 oktober iets ging gebeuren. Wie weet heeft het met het geld te doen, dat de banken omvallen of zo. Ik zou de gehele uitzending dan weer moeten beluisteren, maar die tijd heb ik op het moment helaas niet. Sorry.

Dorothé
 
Dat kan zijn. Het was ook ivm. de paus. Hij zou voor 29 september alle financiële middelen in het Vaticaan willen hebben. Ik zeg dat nu zo, maar weet het niet meer precies. Toen werd er gezegd dat het er naar uitzag dat er op 1 oktober iets ging gebeuren. Wie weet heeft het met het geld te doen, dat de banken omvallen of zo. Ik zou de gehele uitzending dan weer moeten beluisteren, maar die tijd heb ik op het moment helaas niet. Sorry.

Dorothé

Dat kan zijn. Het was ook ivm. de paus. Hij zou voor 29 september alle financiële middelen in het Vaticaan willen hebben. Ik zeg dat nu zo, maar weet het niet meer precies. Toen werd er gezegd dat het er naar uitzag dat er op 1 oktober iets ging gebeuren. Wie weet heeft het met het geld te doen, dat de banken omvallen of zo. Ik zou de gehele uitzending dan weer moeten beluisteren, maar die tijd heb ik op het moment helaas niet. Sorry.

Dorothé
Ben er even doorheen gescrold en je hebt gelijk. Vanaf ±49:30 zegt Willem: 'daarom houden we ook 1 oktober aan'. Dit inderdaad n.a.v van de plannen van de poep. Zal dus wel een financiële chrash worden.....
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan