Viruswaanzin/Viruswaarheid

Weekoverzicht
Videolink doet het hierboven niet, maar via Odysee wel:
 
Ben geen fan van NLP. Dit voedt ook de hardnekkige boze tongen die beweren dat Willem Engel zich zou bedienen van NLP-technieken.

Mike
 
Ben geen fan van NLP. Dit voedt ook de hardnekkige boze tongen die beweren dat Willem Engel zich zou bedienen van NLP-technieken.

Mike
NLP is inderdaad een techniek en je kan het zowel goed als kwaad inzetten. In de psychologische hulpverlening wordt het goed ingezet. Ik heb de practitioner opleiding en de Master Practitioner. Helaas is me veel info met der tijd verloren gegaan. Ikzelf heb echter nooit het gevoel gehad dat het in zulke gevallen verkeerd tegen de mensen gebruikt werd. Je kan daar heel zorgvuldig mee omgaan en mensen echt helpen. Ik ben er echter niet mee doorgegaan omdat de REBT mijn aandacht trok en ik dat nog effectiever vond.
Dus, NLP geen kwade techniek. Pas kwaad als hij verkeerd ingezet wordt.
NLP in verkeerde handen en je hebt de bellen aan het rinkelen. Maar is dat niet met alles? Macht in verkeerde handen en....

Dorothé
 
Bekende stem die de NL voice-over doet ;)
Geweldig Mike. Thanks. M’n Engels is prima maar een directe vertaling is erg fijn en maakt de link aantrekkelijker om door te sturen naar ‘vrienden’ en familie. 👍
 
Nieuw juridisch journaal (nu nog niet op videowaarheid, wel op WS)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.888
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan