Viruswaanzin/Viruswaarheid

Nu ook op Bitchute:

Viruswaarheid Juridische Zaken 12 oktober 2021​

 
Het interview van Willem met Angelo beluisterd. Stand by your man is er ook niet meer bij in de moderne gynocratie. Vroeger ontleenden vrouwen hun zekerheid aan een man, nu schoppen ze hem de deur uit als hij kiest voor zijn principes. Niet voor niets past het woord 'frigide' (koud) bjj vrouwen. En dus voert Angelo hier nu in NL een eenzame strijd. Geeft niet, uiteindelijk hebben vrouwen mannen meer nodig dan wij hen, MGTOW!

Mike
 
Het interview van Willem met Angelo beluisterd. Stand by your man is er ook niet meer bij in de moderne gynocratie. Vroeger ontleenden vrouwen hun zekerheid aan een man, nu schoppen ze hem de deur uit als hij kiest voor zijn principes. Niet voor niets past het woord 'frigide' (koud) bjj vrouwen. En dus voert Angelo hier nu in NL een eenzame strijd. Geeft niet, uiteindelijk hebben vrouwen mannen meer nodig dan wij hen, MGTOW!

Mike
Mike puur op het basis van het interview kan ik niet concluderen waarom Angelo en zijn vrouw uit elkaar zijn. Angelo is nota bene degene die veel met NL bezig was toen hij in Canada zat met zijn vrouw en hij is nu naar NL terug gegaan. Echt wel interessant wat Angelo Meijers zegt vind ik over zijn bottom-up approach en dat wij in NL een hele rijke alternatieve mediacultuur hebben i.t.t. bijv. Canada. Ook dat als je je erg concentreert op preppen, dat je dan juist in de situaties terecht gaat komen waar je je tegen wapent.
 
Ik ben het met het meeste eens waf Angelo zegt maar hij is wel een beetje een softie met zijn 'lichtcirkels'. Dat gaat 'm echt niet worden, Angelo, sorry. Doe mij maar een gun!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.742
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan