Viruswaanzin/Viruswaarheid

Hier zat ik al een hele tijd met smart op te wachten. Dank, ik ga het met veel belangstelling volgen!

Mike
 
Zit hem nu te bekijken, werkt prima. Kan wel zijn dat-ie wat langere opstarttijd nodig hebt, dat is bij BC altijd zo.

Mike
Hmmm, vreemd, bij mij stopte hij er telkens mee. Paar keer de pagina ververst en ook dat mocht niet baten. Nou ja, ik kon hem gelukkig op FFB ook nog terugzien. ;)
 
Ook die video over shedding speelt prima af, ben hem nu aan het bekijken. Wel jammer dat de video over gentherapie net eindigt als hij over ivermectune begint.

Mike
 
Ook die video over shedding speelt prima af, ben hem nu aan het bekijken. Wel jammer dat de video over gentherapie net eindigt als hij over ivermectune begint.

Mike
Ja dat vond ik ook vreemd. Alsof er nog een video achteraan had moeten komen o.i.d. Misschien komt die nog...
 
In de laatste uitzending van VW met JP

Dorothé
De presentatie of de cijfers welke JP behandeld zijn die ergens te vinden?

Ik heb summier wat cijfers uit de video geplukt.




EudraVigilance (6% v d bijwerkingen wordt gemeld of in behandeling genomen n.a.v. rapportages en 43 schattingen)

Bijwerkingen: 2.311.651
Doden: 25.248



Kinderen 214.253 gemelde bijwerkingen tot 18 jr.

Waarvan 2122 ernstig en 19 overleden. Bedenk hierbij dat er in UK en NL niet 1 kind is overleden áán Corona!



In Nederland door bijwerkingencentrum Lareb na vaccinatie.

722.216 vermoedelijke bijwerkingen zoals hoofdpijn, vermoeidheid, niet fit etc.

3.247 ernstige bijwerkingen zoals blijvende invaliditeit, myocarditis, trombose, kankervorming, gezichtsverlamming, huidklachten etc.

524 overlijdens

N.B. die 3.247 ernstige bijwerking klopt dat wel eens.
 
Laatst bewerkt:
Dutch Digger met Willem Engel. Interview van vorige week, 18 sept.
DD heeft weer niet veel zinnigs te zeggen, maar Willem daarentegen spreekt wijze woorden.

Vanaf minuut 00:31:00 noemt Willem dat alle Tweede Kamerleden die er in 2019 zaten al gebriefd zijn over wat er komen zou. Waar hij dit vandaan heeft, weet ik niet.

In het weekoverzicht van gister, 24 sept., dat hierboven al is geplaatst, zegt Jeroen dit ook. Hij heeft dit uit betrouwbare bron vernomen, maar kan niet zeggen welke bron. Hij zegt dit bij minuut 1:07 (dus na een uur en 7 min.)
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.808
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan