Viruswaanzin/Viruswaarheid

Nu, een jaar verder, is Engel is nog steeds volop in het nieuws. De Belgische viroloog Marc van Ranst (de Belgische Jaap van Dissel) noemde Engel in het FD nog onlangs, op 25 mei 2021, een “wappie” en “virusontkenner”. Het is een van de vele soortgelijke beschuldigingen die Engel over zich heen heeft gekregen vanwege zijn kritiek op het coronabeleid. In dit interview gaat hij in op deze “framing”. Engel is zeker geen “virusontkenner”. In dat eerste interview bij Café Weltschmerz legde hij uit waarom de lockdown-maatregelen, zoals de 1,5 meter regel, niet werken – omdat het virus zich voornamelijk verspreidt via aerosolen, die zich over veel grotere afstanden verspreiden. Inmiddels erkennen de autoriteiten bij het RIVM en het OMT dit ook schoorvoetend.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het YouTube-kanaal Viruswaarheid Clips is inmiddels ook verwijderd. Hier het weekoverzicht van afgelopen vrijdag via Bitchute:


Mike
 

Mijn gedachte toen ik vorig jaar het interview met WE door Ramon Bril op Weltschmerz zag: “dit heeft Mark Rutte cs niet zien aankomen: dat door mensen hun bron van inkomsten te ontnemen, er zijn die kennis van zaken hebben en door die ballon heen prikken én het kunnen uitdragen.”
Naast hem zijn vele slimme mensen opgestaan, waar de overheid niet meer tegenover kan stellen dan demoniseren en repressie.

Dick
 
Van Willem Engels fb.


Wat een heerlijk weekend! Ik voel vooral dankbaarheid.

En nee, niet voor de versoepelingen of dat de dansscholen weer open mogen. Ik luister al heel lang niet meer naar bedriegers.

De manifestaties dit weekend waren door het weer extra mooi. Natuurlijk zijn vooral de mensen die samen komen het hoogtepunt.

Stiekem zitten we al in de parallelle maatschappij. Zoveel mooie en verschillende mensen. Van verschillende afkomst, leeftijd, sekse, voorkeur, overtuiging, cultuur, huidskleur.

Ik ben een groot voorstander van de multiculturele samenleving. De pluriformiteit en veelheid aan kleuren en smaken hebben mij altijd gefascineerd. Tijdens de reizen die ik heb gemaakt naar Azië, Oceanië, Afrika, Zuid- en Noord-Amerika heb ik vooral genoten van al die verschillen.

Ik ben trots op Nederland dat we dat hier allemaal in het klein hebben. Natuurlijk zijn er tegenstellingen. Homo-hetero, blank-zwart, moslim-christen, vrouw-man, oud-jong, dik-dun.

Wat we nu meemaken is een regime die dit allemaal zegt te beschermen, maar in werkelijkheid helemaal niet zit te wachten op meerstemmigheid. We worden in 1 vorm, 1 gedrag en 1 expressie gekneed, waarbij de verschillen aan de buitenkant je identiteit bepalen.

Het homo of moslim zijn wordt een attribuut op dezelfde manier als de injectie status met Astra of Pfizer. Allemaal identiteitspolitiek. Verdeel en heers.

Persoonlijkheid zit niet in deze attributen, het zit in jouw uniekheid. In onze samenleving ben jij gewoon jij, niet om hoe je eruit ziet of naar welke kerk je gaat, maar om wat jij doet, wat jij zegt, om waar jij naar streeft.

Wat wij met zijn allen hebben laten zien het laatste 1,25 jaar is vooral dat wij vanuit die verschillen toch dezelfde doelen hebben, dezelfde idealen, dezelfde wensen.

De ogenschijnlijke ruimte en versoepelingen zijn een façade, dit regime geeft niet op, we zullen elk aspect moeten ontmantelen en ontmaskeren.
- loop tegen de pijlen in;
- gebruik geen handgel;
- laat je glimlach zien;
- test je niet;
- overtuig mensen om niet mee te doen aan het medisch experiment;
- schrijf brieven, spreek je uit;
- leg alles vast, maak dossiers;
- maak het straatbeeld weer mooi.

Wat je ook doet, probeer het altijd met een grote glimlach te doen. De strijd is niet met mensen, maar met het systeem. De strijd is om de harten van de bevolking.

Er komen ook verleidingen; vakantie, geld, baan, vrienden, voordelen. Je bent nu al zover gekomen, je hebt al laten zien dat je het aankan. Die paar maanden kunnen er ook nog wel bij.

Ik voel mij trots en dankbaar dat ik samen met jullie de strijd voortzet. Er is in deze fase nog zoveel te doen.

Blijf in liefde en leef elke dag! We zijn er nog niet, maar juist door te leven, leveren wij de meeste weerstand.
 
Van Willem Engels fb.


Wat een heerlijk weekend! Ik voel vooral dankbaarheid.

En nee, niet voor de versoepelingen of dat de dansscholen weer open mogen. Ik luister al heel lang niet meer naar bedriegers.

De manifestaties dit weekend waren door het weer extra mooi. Natuurlijk zijn vooral de mensen die samen komen het hoogtepunt.

Stiekem zitten we al in de parallelle maatschappij. Zoveel mooie en verschillende mensen. Van verschillende afkomst, leeftijd, sekse, voorkeur, overtuiging, cultuur, huidskleur.

Ik ben een groot voorstander van de multiculturele samenleving. De pluriformiteit en veelheid aan kleuren en smaken hebben mij altijd gefascineerd. Tijdens de reizen die ik heb gemaakt naar Azië, Oceanië, Afrika, Zuid- en Noord-Amerika heb ik vooral genoten van al die verschillen.

Ik ben trots op Nederland dat we dat hier allemaal in het klein hebben. Natuurlijk zijn er tegenstellingen. Homo-hetero, blank-zwart, moslim-christen, vrouw-man, oud-jong, dik-dun.

Wat we nu meemaken is een regime die dit allemaal zegt te beschermen, maar in werkelijkheid helemaal niet zit te wachten op meerstemmigheid. We worden in 1 vorm, 1 gedrag en 1 expressie gekneed, waarbij de verschillen aan de buitenkant je identiteit bepalen.

Het homo of moslim zijn wordt een attribuut op dezelfde manier als de injectie status met Astra of Pfizer. Allemaal identiteitspolitiek. Verdeel en heers.

Persoonlijkheid zit niet in deze attributen, het zit in jouw uniekheid. In onze samenleving ben jij gewoon jij, niet om hoe je eruit ziet of naar welke kerk je gaat, maar om wat jij doet, wat jij zegt, om waar jij naar streeft.

Wat wij met zijn allen hebben laten zien het laatste 1,25 jaar is vooral dat wij vanuit die verschillen toch dezelfde doelen hebben, dezelfde idealen, dezelfde wensen.

De ogenschijnlijke ruimte en versoepelingen zijn een façade, dit regime geeft niet op, we zullen elk aspect moeten ontmantelen en ontmaskeren.
- loop tegen de pijlen in;
- gebruik geen handgel;
- laat je glimlach zien;
- test je niet;
- overtuig mensen om niet mee te doen aan het medisch experiment;
- schrijf brieven, spreek je uit;
- leg alles vast, maak dossiers;
- maak het straatbeeld weer mooi.

Wat je ook doet, probeer het altijd met een grote glimlach te doen. De strijd is niet met mensen, maar met het systeem. De strijd is om de harten van de bevolking.

Er komen ook verleidingen; vakantie, geld, baan, vrienden, voordelen. Je bent nu al zover gekomen, je hebt al laten zien dat je het aankan. Die paar maanden kunnen er ook nog wel bij.

Ik voel mij trots en dankbaar dat ik samen met jullie de strijd voortzet. Er is in deze fase nog zoveel te doen.

Blijf in liefde en leef elke dag! We zijn er nog niet, maar juist door te leven, leveren wij de meeste weerstand.

Van Willem Engels fb.


Wat een heerlijk weekend! Ik voel vooral dankbaarheid.

En nee, niet voor de versoepelingen of dat de dansscholen weer open mogen. Ik luister al heel lang niet meer naar bedriegers.

De manifestaties dit weekend waren door het weer extra mooi. Natuurlijk zijn vooral de mensen die samen komen het hoogtepunt.

Stiekem zitten we al in de parallelle maatschappij. Zoveel mooie en verschillende mensen. Van verschillende afkomst, leeftijd, sekse, voorkeur, overtuiging, cultuur, huidskleur.

Ik ben een groot voorstander van de multiculturele samenleving. De pluriformiteit en veelheid aan kleuren en smaken hebben mij altijd gefascineerd. Tijdens de reizen die ik heb gemaakt naar Azië, Oceanië, Afrika, Zuid- en Noord-Amerika heb ik vooral genoten van al die verschillen.

Ik ben trots op Nederland dat we dat hier allemaal in het klein hebben. Natuurlijk zijn er tegenstellingen. Homo-hetero, blank-zwart, moslim-christen, vrouw-man, oud-jong, dik-dun.

Wat we nu meemaken is een regime die dit allemaal zegt te beschermen, maar in werkelijkheid helemaal niet zit te wachten op meerstemmigheid. We worden in 1 vorm, 1 gedrag en 1 expressie gekneed, waarbij de verschillen aan de buitenkant je identiteit bepalen.

Het homo of moslim zijn wordt een attribuut op dezelfde manier als de injectie status met Astra of Pfizer. Allemaal identiteitspolitiek. Verdeel en heers.

Persoonlijkheid zit niet in deze attributen, het zit in jouw uniekheid. In onze samenleving ben jij gewoon jij, niet om hoe je eruit ziet of naar welke kerk je gaat, maar om wat jij doet, wat jij zegt, om waar jij naar streeft.

Wat wij met zijn allen hebben laten zien het laatste 1,25 jaar is vooral dat wij vanuit die verschillen toch dezelfde doelen hebben, dezelfde idealen, dezelfde wensen.

De ogenschijnlijke ruimte en versoepelingen zijn een façade, dit regime geeft niet op, we zullen elk aspect moeten ontmantelen en ontmaskeren.
- loop tegen de pijlen in;
- gebruik geen handgel;
- laat je glimlach zien;
- test je niet;
- overtuig mensen om niet mee te doen aan het medisch experiment;
- schrijf brieven, spreek je uit;
- leg alles vast, maak dossiers;
- maak het straatbeeld weer mooi.

Wat je ook doet, probeer het altijd met een grote glimlach te doen. De strijd is niet met mensen, maar met het systeem. De strijd is om de harten van de bevolking.

Er komen ook verleidingen; vakantie, geld, baan, vrienden, voordelen. Je bent nu al zover gekomen, je hebt al laten zien dat je het aankan. Die paar maanden kunnen er ook nog wel bij.

Ik voel mij trots en dankbaar dat ik samen met jullie de strijd voortzet. Er is in deze fase nog zoveel te doen.

Blijf in liefde en leef elke dag! We zijn er nog niet, maar juist door te leven, leveren wij de meeste weerstand.

Deze post is hartverwarmend. Ik ben benieuwd wanneer FB hem zal censureren. Intussen ruim 1,5 jaar van fb af.
 
Willem Engel op fb 1 juni


Gefeliciteerd!
De maatregelen zijn weg!
Natuurlijk zullen mensen zeggen, er is nog een spoedwet.
Waarom de spoedwet niet meer actief is:
1. Het kan alleen als er een pandemie is of een reële dreiging daarop. beide zijn duidelijk niet aan de hand
2. Het kon maar 1 x verlengd worden.
3. Het is niet besproken in TK of EK.
4. In de eerste kamer hebben we kunnen vernemen van de Jonge dat er geen juridische basis is.
5. de Jonge heeft nu zo vaak een beroep gedaan op de spoedprocedure en nog geen enkele keer een adequate onderbouwing, te verwachten is dat deze keer dat ook zal zijn.
6. Het regime is demissionair.
7. De covid afdeling wordt gesloten, een bevestiging dat het griep seizoen over is.
Ik durf te wedden dat er geen boete meer wordt uitgeschreven en dat alles wat je aanvecht gewonnen wordt.
Er is alleen nog maar een illusie van macht en controle. We zijn vrij!
 
Via het YT-kanaal van ene Marcel Potters worden nu ook Viruswaarheid-video's gedeeld.

Willem Engel deelde op fb deze korte clip van het hoger beroep van 26 mei over gentherapie.


Laatste paar minuten zijn zeer interessant!

Landsadvocaat geeft toe:
- fase 3 studie = niet afgerond
- 'vaccin' is algemeen geaccepteerd als 'spreektaal'. Het gaat hier om gentherapie en ze is ervan op de hoogte.
 
Iets voor jou, Mike? ;)



Looking for native English speakers to do translation and subtitles.
We zijn op zoek naar vertalers Engels ook voor ondertitels.
Meld je aan bij info@viruswaarheid.nl
De info moet naar buiten, de wereld over!
 
Is er dan al een uitspraak van de rechtbank. Heeft Willem gelijk gekregen?
Ik dacht dat de uitspraak over 4 weken zou zijn.
 


Ook hier te bekijken https://lbry.tv/@Viruswaarheid:2/-viruswaarheid---Viruswaarheid-Live---Juridische-Zaken:a

Tijdlijn:
01:00 verlengen spoedwet tot 1 sept
16:30 VW ondersteunde een kort geding van een familie wiens familielid al weken op de IC ligt in uitzichtloze toestand (coma, beademing) om het ziekenhuis te dwingen ivermectine toe te dienen. Rechter heeft dit afgewezen. Het is VW nu duidelijk dat het geen zin heeft de juridische weg te bewandelen om ivermectine beschikbaar te maken, dus heeft VW het RIVM gemaild of het de in januari opgekochte voorraad aan VW wil geven. VW kan dit dan distribueren aan diegenen die het nodig hebben. (Ik ben trouwens benieuwd of hier meer achter zit... is dit alleen voor covid-patiënten, of zoals Mike al zei, om de schade van verplichte vaccinatie te beperken?)
33:00 sneltesten krijgen CE-keurmerk zonder aan de bijbehorende eisen te voldoen
39:00 vonnis over rechtszaak ING-rekening VW. Rechter stelt VW in het gelijk, ING moet de rekening continueren en boete betalen aan VW.
46:30 dorp in Sachsen (voormalig Oost-Duitsland): alle bewoners wekenlang de straat op, pandemie officieel beëindigd, groot feest

Meer info over Sachsen op freie-sachsen.info
Een snelle blik op het bijbehorende Telegramkanaal zegt me dat het om het dorp Zwönitz gaat.
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.836
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan