Viruswaanzin/Viruswaarheid

Het was veel info in korte tijd en ging voornamelijk over het wetsvoorstel wat gisteren ingediend is op 4 mei dus.. mbt testen voor bedrijven, scholen cultuur etc. Ik vond het een pittige uitzending.
 
Vanaf de derde minuut leest Willem een zeer indrukwekkende toespraak voor waarin hij net doet of hij de koning is op een lege dam. Als je de rest van de uitzending niet wil.zien, zorg dan dat je iig deze 8 of 9 minuten meekrijgt!

Mike
 
Een reactie onder de uitzending.
Willem heeft het uiteraard niet toegelicht in afwachting van mensen die het zouden herkennen.


Frank BBNormal

Frank BBNormal

17 uur geleden (bewerkt)
Misschien was het wel zo handig geweest als Willem er even bij had verteld dat dit de speech was van Koning Willem-Alexander op 4 mei vorig jaar. Wij, en ik bedoel daarmee Viruswaarheid, mezelf en andere medestanders hebben geprobeerd en proberen nog steeds om deze vrije democratische rechtsstaat te koesteren en te verdedigen.
 
Hoe dan ook is Willem Alexander een verrader.
In lijn met de verwachtingen.
Als hij een echte koning was had hij zijn soeech van vorig jaar gememoreerd.
Dit soort van uitspan moet voor het tribunaal en wel zo spoedig mogelijk.
Een koning die zijn land verraad is zijn land niet waard.
Nog even los van het feit dat er geen landeigenaren zijn in kader welk koningsschap dan ook.
Willem had al lang zijn portie aan Fikkie moeten geven, maar dat doen landverraders niet.
 
Hoe kan hij een dubbelrol spelen. Hij heeft toch die Wet getekend?
Misschien tegen wil en dank.
Ik vond ook dat hij tijdens de herdenking een gezicht trok alsof hij zelf ooit in die kampen heeft gezeten. Kan zijn dat dat een rol is, je gaat ook niet lachen tijdens zo,n herdenking.
 
Wie zegt dat hij zij' handtekening heeft gezet? Dat zou pas een schandaal zijn, als blijkt dat de wet is ingegaan zonder ondertekening!

Mike
 
Het koningshuis van Oranje heeft natuurlijk ook een lange geschiedenis waaruit blijkt dat zij zich altijd maximaal inzetten voor het volk en niet voor zelfverrijking.
 
Ik meen me te herinneren dat er destijds is gesproken over het feit of W.A die wet zou tekenen ja of nee en dat hij de enige zou zijn die dat nog kon tegenhouden door NIET te tekenen.
Er zijn hier ongetwijfeld mensen die snel de betreffende correpondentie kunnen vinden.
Ik niet dus anders zou ik het wel doen. Weet ook niet onder welk onderwerp dat is geweest/ heeft gestaan. Hoewel ik nog wat geprinte corr. heb liggen, straks even zoeken.
 
Conclusie
De Staat concludeert:
Pels Rij cken & Droogleever Fortuijn N.V.
i. ii.
iii.
iv.
tot afwijzing van het gevorderde;
met veroordeling van eisers in de kosten van het geding, zulks met bepaling dat over die proceskostenveroordeling de wettelijke rente verschuldigd zal zijn met ingang van de vijftiende dag na de datum van het te dezen te wijzen vonnis;
en met veroordeling van eisers in de nakosten, conform het liquidatietarief begroot op € 163,- dan wel, in het geval van betekeni ng , € 248,-;
met verklaring dat deze proceskostenveroordelingen uitvoerbaar bij voorraad zijn.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.700
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan