Viruswaanzin/Viruswaarheid

Jeroen had het hierover in bovenstaande aflevering. Onderaan het artikel een modelbrief en bijsluiter van de zelftest.
Volgens het Internationale verdrag voor de Rechten van het Kind (IVRK) moet bij alle maatregelen het belang van kinderen voorop staan. Scholen die meedoen aan dit testbeleid handelen daarmee in strijd met dit verdrag. Hoogste tijd om de kinderen weer onbezorgd naar school te laten gaan zonder testen en zonder coronaregels. Gewoon naar school.
 
Hopeloos die gast met wie Willem hier in debat ging. Dit is het soort harteloze rationaliteit waar ik echt niets mee kan. Volgens mij zijn dit de Debaters binnen de Myers-Briggs persoonlijkheden, zij discussieren om te discussieren en spelen advocaat van de duivel om op basis van tegenargumenten te toetsen of hun eigen foutieve standpunten wel kloppen. Dodelijk vermoeiend dit en ik bewonder Willems geduld!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Hier komen de punten van gisteren nog eens, maar dan vanuit Viruswaarheid uitgelegd. Ik heb gisteren ook niet verder kunnen kijken.



Dorothé
 
Heerlijk, the voice of reason weer terug dankzij Willem! Ik stapte een uur lang even in de denkwereld van die Chi en werd daar zeer ongemakkelijk van, ik kan daar echt niet tegen en in tegenstelling tot Willem kan ik me dan maar moeilijk inhouden. Hier op dit forum, maar ook daarbuiten, heb ik meermaals met dit soort lui te maken gehad en ze maken me gillend gek met hun gediscussieer om te discussieren!

Helaas zit de hedendaagse academische wereld vol met dit soort lieden, dit zijn de 'hoogopgeleide' schapen die zich verliezen in allerlei theoretische bespiegelingen waarbij correlatie tot causatie gemaakt wordt en er niet of onvoldoende uitgezoomd wordt en men inzoomt op tal van nietszeggende details.

Dit is de basis van onze huidige 'wetenschap' geworden en het gezond verstand is daarbij volledig zoek. Het is intelligentie van het brein zonder hartintelligentie en getuigt van de krankzinnigheid van het ego dat graag doelredeneringen hanteert om maar 'gelijk' te kunnen krijgen.

Ik ben het eens met Willem dat het getuigt van lef om iig het debat aan te willen gaan op basis van argumenten, maar ik word doodmoe van de Chi's van deze wereld. Fijn dat Willem nu even ongehinderd zijn punten uiteen heeft kunnen zetten!

Mike
 
Viruswaarheid Live Q&A: Juridische zaken. 18 mei. Met Jeroen
Over o.a. de uitspraak hoger beroep pcr-test.
 
Absurd dit. Hier in Nijmegen heb je Nijmeegs Jopie, een dumpwinkel met oude legerspullen. Maar een bivakmuts gaan halen dus. Lachen toch, als we straks allemaal rond gaan lopen als criminelen, we worden toch al alsmaar meer gecriminaliseerd!

Ik heb gisteravond ook de behandeling van het vod dat tegenwoordig 'vonnis' heet beluisterd door Jeroen Pols. Deze is tot nu toe wel de ergste en spant de corona! Zoals Jeroen terecht zegt, dit wordt opgetekend en zal als bewijsmateriaal dienen voor het ter verantwoording roepen van deze lakeien van de (nog wel) heersende macht.

Mike
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.847
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan