Viruswaanzin/Viruswaarheid

Ik bedoel met humor zeker niet dat ik leed om mij heen grappig vind, dat ik niet de horror zie, dat niet constant mijn keel word dicht geknepen als ik echt kijk naar wat er gebeurd alleen.... dan kan ik niks, dan ben ik machteloos... dan kan ik niks betekenen voor mijn kinderen en kleinkinderen in deze oorlog. Je trilling word laag en de kans dat je hier ziek van word is vrij groot. Je eigen( mond masker)eerst, anders kun je niks doen voor een ander 🙃 trilling omhoog houden, naar licht blijven zoeken, delen wat je ziet en wat dat met je doet en lachen om dingen die wel om te lachen zijn is erg belangrijk. Alleen kijken naar zwarte shit word het niet beter.
 
Wat betreft Wilders gecontroleerde oppositie, weet ik niet. Het kan ook zijn dat hij het gewoon niet zo goed door heeft.

Dat betwijfel ik, in die emails van wikileaks stond toch vrij duidelijk dat PVV werd aangewezen als gecontroleerde oppositie. Dat is wat heb ik heb gelezen. Ik weet niet natuurlijk niet in hoeverre die e-mails waarheid zijn.

En denken jullie ook niet dat er dan weleens weer gefraudeerd zou kunnen worden? Soms vraag ik mij af of stemmen wel nut heeft. Ik denk namelijk dat het kartel middels fraude ook al jaren aan de macht is.
 
Ik bedoel met humor zeker niet dat ik leed om mij heen grappig vind, dat ik niet de horror zie, dat niet constant mijn keel word dicht geknepen als ik echt kijk naar wat er gebeurd alleen…. dan kan ik niks, dan ben ik machteloos… dan kan ik niks betekenen voor mijn kinderen en kleinkinderen in deze oorlog. Je trilling word laag en de kans dat je hier ziek van word is vrij groot. Je eigen( mond masker)eerst, anders kun je niks doen voor een ander 🙃 trilling omhoog houden, naar licht blijven zoeken, delen wat je ziet en wat dat met je doet en lachen om dingen die wel om te lachen zijn is erg belangrijk. Alleen kijken naar zwarte shit word het niet beter.

Nee, dat kan ik me ook niet voorstellen dat mensen daarom lachen. Maar anderzijds kun je niet de duistere kant uitvlakken en alleen de witte kant zien. Je kunt de waarheid zien wanneer je door de leugen heen kan kijken. En aangezien alles leugens zijn van wat ons verteld word word men daar nu eenmaal mee geconfronteerd. Is niet aan te ontkomen. Voor mij is serieus een last en zorgt ervoor dat ik mezelf vergeet. Werk blijft liggen etc etc omdat ik me niet meer toe kan zetten vanwege het feit teveel met deze shit bezig zijn. Misschien heb je gelijk en is dat idd een lage trilling. Mijn besluit om er minder mee bezig te zijn lukt ook niet. Focus op andere dingen is noodzakelijk en er is geen keuze in. Dat wil niet zeggen dat het niet in je hoofd blijft spoken allemaal.
Zoals jij het formuleert is de enige oplossing niet bezig zijn met de ellende.
 
Dat betwijfel ik, in die emails van wikileaks stond toch vrij duidelijk dat PVV werd aangewezen als gecontroleerde oppositie. Dat is wat heb ik heb gelezen. Ik weet niet natuurlijk niet in hoeverre die e-mails waarheid zijn.

En denken jullie ook niet dat er dan weleens weer gefraudeerd zou kunnen worden? Soms vraag ik mij af of stemmen wel nut heeft. Ik denk namelijk dat het kartel middels fraude ook al jaren aan de macht is.

En wie weet is het toch waar dat hij bij minder rituelen aanwezig was. Dat was ook nog wel een dingetje.
 
En denken jullie ook niet dat er dan weleens weer gefraudeerd zou kunnen worden? Soms vraag ik mij af of stemmen wel nut heeft. Ik denk namelijk dat het kartel middels fraude ook al jaren aan de macht is.

Ik denk dat het niet meer haalbaar is voor hun. Ze trekken nu alles uit de kast om alsnog die verkiezingen te winnen op basis van fraude. Hopelijk lukt het deze keer niet.
 
Jeroen Pols krijgt uitgebreid de kans om zelf zijn verhaal te doen:



Luister nooit naar wat er over iemand wordt verteld, maar naar wat ze zelf te vertellen hebben!

Mike
 
Viruswaarheid, 21 februari 2021

Willem Engel en Martina Groenveld met Theo Schetters over o.a. mRNA vaccins.

https://www.bitchute.com/video/gJND29cfwmBd/
 
Nieuw kort geding tegen de staat.


Staat moet bevolking correct informeren over “vaccin”
Rotterdam – 22 februari 2021 – Aanstaande woensdag staan Viruswaarheid en de staat voor vierde keer binnen een week tegenover elkaar voor de rechter. Dit keer eist de actiegroep dat de Staat de bevolking naar waarheid informeert over de coronavaccinatie. Burgers hebben het recht te weten dat zij deelnemen aan een medisch-wetenschappelijk onderzoek met een voorwaardelijk toegelaten middel waarvan de risico’s onvoldoende bekend zijn. De voorlichting is incompleet en misleidend.


https://viruswaarheid.nl/informeren/opnieuw-kort-geding-viruswaarheid/?fbclid=IwAR3SUWZAnhfgAA3iBt-EVxhCtp1MRo819sMrBOMnFI87M8uR-NHMo_GUOg0
 
Link van Viruswaarheid Yarif Hammer gaf geen preview.
YT Peter Heine gechecked, staat ook daar.
Dus nieuwe poging.



 
Hier de Viruswaarheid Live Q&A dinsdag 23 februari 2021.

Vanaf 43,15 heb ik het klaargezet omdat Ray hier tot 45.22 zulke rake dingen zegt.

?t=2595
 
Hoger Beroep Avondklok - live om 13.00, persconferentie Viruswaarheid

https://potkaars.nl/blog/2021/2/26/hoger-beroep-avondklok-persconferentie-viruswaarheid
 
Professor Pierre Capel legt een verklaring af in hoger beroep tegen de avond klok.
&feature=youtu.be
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.330
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan