Viruswaanzin/Viruswaarheid

 
De overrompelings tactiek kennen wij vanuit C19. cijfers zijn zo groot als je ze maakt. Is er echt iets aan de hand? Nee natuurlijk niet. Mazelen is met de huidige hygienen helemaal niet dodelijk en bij kinkhoest is het helemaal niet duidelijk of de ouders wel of niet gevaccineerd waren. Wat wel waarschijnlijk is is dat er weer veel aandacht wordt afgeleid van de olifant in de kamer, namelijk al die prikslachtoffers van het totaal mislukte experimentele gentherapeutische middel voor C19

Verzet je dus met nog meer inzet tegen deze tirannie. Er is geen noodzaak om te prikken, er is wel een noodzaak om de schuldigen voor de rechtbank te krijgen die de Cq19 coup pleegden en vele mensenlevens hebben verwoest
 
Ik hoop dat iedereen snapt dat het regime doorgaat met wraak nemen tot zij verslagen is. De rechtszaken wereldwijd tegen ieder die zich waagde te verzetten tegen de C19 coup zijn evident.

Het dient 2 doelen, het uitschakelen of iig bezig houden van de woordvoerders van critici, de zogenaamde3 lawfare en als 2de voorbeeld stellen voor hen die nog niet de moed hadden zich openlijk tegen de coup uit te spreken.

Het tegenovergestelde zal waarheid worden. Door deze capriolen gaan meer mensen niet alleen zien dat er een coup is gepleegd, ook zullen meer mensen inzien dat zij de volgende zijn die vermalen wordt in de demonisatie en smaad machine.

Spreek je daarom uit tegen politieke vervolgingen overal ter wereld. Accepteert geen snelrecht of schikking. Wij zijn de publieke aanklagers tegen de corrupte rechtspraak.
 
Er moet een signaal worden afgegeven aan mij dat ik het niet nogmaals in mijn hoofd haal om het gezag te ondermijnen, het staat er echt!

Maar ook, dat jullie burgers van Nederland het niet in je hoofd halen om je vrijheid van meningsuiting of betoging te gebruiken om daarmee kritiek op de macht te hebben.

Ik hoop dat hiermee ook duidelijk wordt wat er eigenlijk aan de hand is en waarom het zo belangrijk is om op te blijven staan voor je rechten, je doet het namelijk ook voor iedereen die niet eens snapt dat ze bedreigd worden door een staat die alleen maar meer macht wil en zonder moraal haar eigen kinderen opoffert.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.441
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan