Viruswaanzin/Viruswaarheid

Deze maar even hier, uit de nieuwsbrief van Mordechai.

Afgelopen week kreeg ik belletjes en e-mailtjes van mensen die vertelden dat hun bankrekening was geblokkeerd.


Wil je weten waarom?


Ze maakten geld over naar een buitenlandse bankrekening!


Waar sommige banken eerst nog de moeite namen om de klant te bellen, gaan sommige banken zover dat ze meteen de bankrekening afsluiten. Pas daarna krijgt de klant een belletje (als deze klant tegen die tijd zelf nog niet de telefoon heeft gepakt) om te vertellen dat ze naar kantoor moeten komen om deze transactie te verklaren! Met andere woorden: “You are guilty until proven innocent”.


Ik hoor al maanden dat er zo’n 5.000 medewerkers zijn ingehuurd om dit werk te verrichten. De werkelijkheid is echter dat er maar liefst 10.000 mensen zijn ingehuurd om dit beleid uit te voeren.

 

Covid-19-prik onveilig in zwangerschap​


Anderhalve minuut
 

De overbodige griepprik Zembla-uitzending 20 november 2010​

Korte highlight uit deze oude uitzending (±5 minuten)
 
Uit de nieuwsbrief van VW:

1. Willem vertelt …..


We komen dichterbij 11 maart 2023, de dag dat boeren en burgers samen naar Den Haag trekken en het regime hun ontslag geven. Natuurlijk is er ook op 15 maart 2023 een verkiezingsslag te leveren, maar

11 maart 2023 is het echte stemmen. De massa die op de been komt is

de schrik van elk regime. Net als in andere dictaturen greep de NCTV keihard in en hebben we tientallen keren moeten zien hoe er zeer gewelddadig werd opgetreden. Bij de eerste grote demo op 21 juni 2020 was iedereen nog vol ongeloof. Vanaf oktober 2020 gingen we naar het plein, ook dat werd beantwoord met massa arrestaties. De media stonden klaar om de vreedzame demonstrant te framen als relschopper.

Vanaf januari 2021 gingen we massaal koffie drinken, op het museumplein, Maanden lang duurde de strijd, elke week kwamen we terug, ook hier systematisch politiegeweld en massa arrestaties; 28 maart 2021 was het keerpunt, de politie kon dit niet meer verkroppen. Met list en bedrog werd het Museumplein 'gerenoveerd' en de demonstranten worden tot op de dag van vandaag vervolgd omdat zij voor hun rechten opkwamen.

Niet meer op het Museumplein? Dan maar wandelen, Police for Freedom nam het voortouw met prachtige wandelingen door Baarn en Barneveld.

We gingen door met Samen voor Nederland met misschien wel de mooiste zegetocht in Amsterdam op 5 september 2021. Met honderdduizend trokken we door Amsterdam; alles zat mee, de politie liet het gaan.

We bleven doorlopen door weer en wind; denk aan 6 februari 2022 toen we met een stoet van 20.000 mensen in Rotterdam een lint maakten tot waar de kop op de Erasmusbrug de staart op de Willemsbrug groette.

Hoeveel er ook gearresteerd en opgesloten werden, wij gingen door. November 2022 kwam er weer een list, wederom in Amsterdam, onze demonstratie voor vrede en tegen oorlog mocht niet slagen dus werd

David Icke als crimineel geweerd uit Europa. Hiermee speelde het regime

een van de laatste troefkaarten uit. Demonstranten waren complotdenkers en hadden geen rechten en waag het vooral niet om tegen moord en vernietiging op te staan. Naast ons liep er nog een tocht, de strijd van de boeren die, net als wij, opkomen voor hun recht en bestaanszekerheid.

Het regime heeft er alles aan gedaan om groepen tegen elkaar uit te spelen, maar nu komt alles samen boeren en burgers verenigen zich

samen tegen agenda 2030 en haar handlangers.

Misschien was ik te vroeg op 26 juni 2020 toen ik zei:

"Dit is ons land en het is afgelopen met de onzin, niemand kan ons tegenhouden, we komen met 500 trekkers naar Den Haag,

natuurlijk zonder geweld en zonder ons aan te passen

maar wel met liefde en geduld."

 

Juridisch Weekjournaal-Week 9 2023​

28-02-2023



Willem en Jeroen bespreken in dit juridisch weekjournaal een paar zaken. Ten eerste de bestuurszaak tegen het verbod van de demonstraties van 21 en 28 juni 2020, daarnaast de demonstraties van 21 en 28 maart 2021 op het museumplein.​

Ook besteden zij aandacht aan Summ-IT hde database waar alle demonstranten in zitten. David Icke wordt geweerd door de IND zonder enige argumenten, het bewijs van een dictatuur. Als laatste de beroepschriften op de uitspraken bij de beklagschriften.

 

Dorothé
 
Uit de nieuwsbrief:
Als je denkt dat stemmen echt geen zin heeft, doe het dan in ieder geval om de fraude op te sporen. Daar kan je zelf makkelijk aan meewerken door

in het stemhokje een foto te maken (met datum en tijd in beeld) van je ID

en je stemformulier. Als je op iemand in het midden stemt is de kans groot dat jij de enige stem bent, daarna kan je het op het proces verbaal

van het stemlokaal terug vinden.

Staat het er niet, meld het dan en post het op social media.

 
Vanaf ongeveer minuut 35 over de definitie van een virus.
Ik vind dat Willem een uiterst genuanceerd beeld schetst van 'virussen' (lees: exosomen). Er zijn twee werkingen van exosomen waarvan we weten dat deze bestaan (mogelijk zijn er meer) en deze zijn bovendien niet alleen beperkt tot mensen, maar bijv. ook aardbeien:

1. Uitscheiding van gifstoffen uit de cel.

2. Waarschuwen van andere cellen voor naderend onheil (mRNA, MESSENGER RNA).

Willem ziet het 'virus' dus niet als de 'indringer' maar wel de vergiftiging. Het 'virus' (exosoom) is een LICHAAMSEIGEN reactie op deze vergiftiging en maakt dus onderdeel uit van een uiterst complex immuunsysteem.

Wat ik ook goed vind is dat Willem geen enkele technologie afwijst, juist omdat er geen one-size-fits-all oplossing moet zijn, maar juist een op maat gemaakte therapie. Vaccinatie zou hiermee dus wel degelijk een nuttige functie kunnen vervullen maar alleen bij immuungecompromiteerde individuen. Denk ook aan de monoklonale antilichamen waar we dankzij Trump vanaf weten, of antiparasitaire middelen (HCQ, IVM e.a.), waar we dankzij Trump sinds 2020 eveneens veel meer weet van hebben.

Dan kom je op de vraag of er boosaardige intenties spelen bij Big Pharma, politici, media, 'wetenschappers', artsen, etc. Is er sprake van doelbewuste genocide? Ook hier geeft Willem een uiterst genuanceerd antwoord op: dan zul.je dat hard moeten maken voor een rechter. Ik kan me 100% vinden in Willems visie en ik zie een genuanceerde intelligentie die we ook terugzien bij de white hats, lees de Q-posts er maar eens goed op na!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Kan je als veroordeelde verplichte DNA afname aanvechten?

14-03-2023

Willem Engel tegenover de landsadvocaat van Pels Rijcken voor rechter Vetter.
Inzet: het bevel van het openbaar ministerie om bij Engel DNA af te nemen omdat hij is veroordeeld.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.839
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan