Viruswaanzin/Viruswaarheid

Willem Engel op Facebook

Het OM als hitman van de macht.
Er is zoveel fout aan dit vonnis. Wij zullen aangifte doen tegen de rechter. Dit is absoluut opruiing.

Art 131 wetboek strafrecht
"Hij die in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, tot enig strafbaar feit of tot gewelddadig optreden tegen het openbaar gezag opruit, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vijf jaren of geldboete van de vierde categorie."

Zelden een duidelijker voorbeeld gezien.

Er is op geen enkele manier bewezen dat het om bedreiging gaat. Dat iemand zich bedreigd voelt is niet de maat der dingen.

De criteria:
1. Een bedreiging is alleen strafbaar indien met een van de opgesomde (zware) misdrijven wordt gedreigd, bijvoorbeeld een misdrijf tegen het leven of verkrachting.
2. Ook moet de bedreiging voldoende duidelijk en concreet zijn.
3. Daarnaast dient de bedreiging van zodanige aard te zijn en onder zodanige omstandigheden te geschieden, dat bij het slachtoffer de redelijke vrees kon ontstaan dat het feit waarmee gedreigd wordt zou kunnen worden gepleegd."

De perversering van de wet is op dit moment zo surrealistisch dat er niet meer gesproken kan worden van rechtspraak, het is net als politiek en media en universiteiten, een toneelstuk dat de dictatuur steeds slechter verhult.

Hoe staat het met de agenten die Marco Buis bijna doodschoten? Hoe staat het met de poederbrief zender? Hoe staat het met de antifa leden die vorige week een vreedzame demonstratie aanvielen? Misdrijven worden niet bestraft als ze voor het regime worden gedaan.

Laat je niet verleiden tot geweld of intimidatie, dat zijn de middelen van het regime. Na het politiegeweld hebben agenten nog maar weinig zin om het vuile werk op te knappen, dus moet het OM deze klus klaren. Deze veroordeling is een wanhoopsdaad om demonstranten te intimideren en te beletten op te staan tegen de macht.

Houd vol, rug recht, zwicht niet voor de macht, maar vooral blijf in liefde, maak het niet persoonlijk. Focus op de misdrijven en niet op de personen.

Filmtip: " Trial of the Chicago 7"
Non violent non cooperation non compliance.

272092811_10158376637357665_4339968349786427076_n.jpg
 
Tribunalen 🥳


Amsterdam - De aangifte tegen voorman Willem Engel van Viruswaarheid wordt uitgebreid. Initiatiefnemer Norbert Dikkeboom, die eerder 22.581 aangiftes verzamelde tegen Engel wegens onder meer opruiing en oplichting, wil dat Engel ook vervolgd wordt voor het dreigen met een ’tribunaal’. Het Openbaar Ministerie begint een onderzoek.

Willem op Facebook:
WE.jpg
 
Willem Engel op Facebook

Vanavond een special over tribunalen. www.videowaarheid.nl of op 1 van onze socials om 20.00

Wat is het? Waar komt het vandaan? Waarom zijn er zoveel in NL?

Wie worden daar berecht en voor welke misdrijven?

Deze vragen en meer worden behandeld in de tribunaal special.

foto: MH17 tribunaal stemming.

272248491_10158380562597665_2355914470955640570_n.jpg
 
Willem Engel op Facebook
----------------------------------------------------------------------------
Wie is deze Norbert? Waarom krijgt hij zoveel media aandacht?
Het is een stalker first en foremost.

Als dit al echt is, wat ik betwijfel, dan hoop ik dat dit direct stopt.

Geestelijk zieke mensen moeten worden behandeld en niet bedreigd.
Dit is een zielig figuur. Niet laten uitlokken, die aangifte van hem wordt niks, hij heeft geen verstand van wet of procedure. Wellicht wordt hij bijgestaan door mensen die dat wel hebben. Het doet er niet toe.

Het doel van hem is modder gooien en provoceren. Wat wij het beste kunnen doen is liefde sturen en net als bij een kind kaders stellen. Slecht gedrag moet je negeren. Mijn aangifte tegen Dikkeboom kan je hier lezen, ik neem aan dat hij snel in voorarrest zit nu duidelijk is dat hij doorgaat met stalken.

https://viruswaarheid.nl/.../12/Aangifte-N.-Dikkeboom.pdf


272444704_10158380667657665_2487381337491025410_n.jpg
 
Deze aflevering gaat over de cijfers, die Willem vergelijkt met vorig jaar en modellen die gebruikt worden door het RIVM. Deze discussie laait nu ook op op Twitter.
 


Minister koos bewust voor catastrofaal beleid! – Jeroen Pols & Maria Louise​

Dorothé
 
Willem heeft weer een nieuw twitter account:

Het is een troll-account. Kijk maar naar de anti-Thierry-propaganda.
Ze hebben het slim gedaan, want er is een hoofdletter 'i' gebruikt ter vervanging van de 'L'. Dat zie je op twitter niet, maar ik heb het naar Word gekopieerd en er een ander lettertype van gemaakt. Zo zie het het verschil wel.
dancaIegria1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het is een troll-account. Kijk maar naar de anti-Thierry-propaganda.
Ze hebben het slim gedaan, want er is een hoofdletter 'i' gebruikt ter vervanging van de 'L'. Dat zie je op twitter niet, maar ik heb het naar Word gekopieerd en er een ander lettertype van gemaakt. Zo zie het het verschil wel.
Bekijk bijlage 7417
Ahh, goeie tip Wida, ik zag het inderdaad op de inhoud al, maar vroeg me al af waar ze met de letters in de naam hadden lopen knoeien. Weer wat geleerd! Thanks.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wida
Het is een troll-account. Kijk maar naar de anti-Thierry-propaganda.
Ze hebben het slim gedaan, want er is een hoofdletter 'i' gebruikt ter vervanging van de 'L'. Dat zie je op twitter niet, maar ik heb het naar Word gekopieerd en er een ander lettertype van gemaakt. Zo zie het het verschil wel.
Bekijk bijlage 7417
Shit, daar ben ik dan weer ff mooi ingestonken 🤣
Bedankt voor je oplettendheid Wida! (y)
 
Het is een troll-account. Kijk maar naar de anti-Thierry-propaganda.
Ze hebben het slim gedaan, want er is een hoofdletter 'i' gebruikt ter vervanging van de 'L'. Dat zie je op twitter niet, maar ik heb het naar Word gekopieerd en er een ander lettertype van gemaakt. Zo zie het het verschil wel.
Bekijk bijlage 7417
Mist een e ook
 
Geen weekoverzicht of misschien later?
Kwam wel deze tegen:
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.499
Leden
8.634
Nieuwste lid
Marleen Vanderauwera
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan