Viruswaanzin/Viruswaarheid

geen weekoverzicht ? erg jammer , ik leef er echt naar toe , interview met Pieter Stuurman van gisteren was wel goed , Pieter gaf aan het einde van het gesprek aan dat hij denkt dat er geen paniek is bij de deepstate , en alles volgens plan verloopt en dat binnenkort de ellende gaat beginnen en nog een jaar aanhoudt Willem denkt daar anders over gelukkig ( horen we altijd in het weekjournaal )



Ik heb dit interview op aanraden geluisterd: de moeite van het luisteren waard voor mij.

Enkele dingen die ik oppikte:

1. Hierarchie en machtsstructuren hangen samen met psychopathologie:
een gewoon mens heeft geen behoefte aan ondergeschikten: die behoefte is vooral aanwezig bij psychopaten omdat die zelf niets kunnen creeren. Dit vanwege de afwezige connectie met de eigen ziel door trauma en op anderen teren en daarom anderen voor hun karretje (moeten) spannen (zijn ze zeer goed in bedreven). In machtsstructuren gedijen psychopaten dan ook als geen ander: hoe hoger je komt, hoe groter de dichtheid.
Psychopaten vinden elkaar in gelegenheidsallianties ;

2. De duivel in het geloof: dat is de psychopaat (in de mens):
(tenminste zo heb ik opgevat wat Stuurman zei): 5 procent van de mensen is een psychopaat;

3. ''Macht'' stoelt op geloof of geweld:
Lange tijd geloofden we nog wel in de legitimiteit van de macht, maar dat is af aan het brokkelen.
Nu volgt volgens Stuurman (digitaal) geweld.
Veel mensen geloven allang niet meer in het officiele virus-narratief maar doen voornamelijk nog een beetje alsof (mee) uit lijfsbehoud.
Psychopaten teren op mensen zolang ze mensen voor de gek kunnen houden.
Na verloop van tijd gaat de jeu er vanaf.
Nu hebben ze wel allerlei mechanismen in petto zoals het sociaal kredietsysteem om ons eronder te krijgen.

4. Verschil mens en mens-aap:
Willem Engel heeft het erover dat chimpanseemannetjes op twee manieren de groep bestieren:
op basis van ''bullying'' of op basis van sociale vaardigheden.
Daarop zei Stuurman dat psychopatenmensen in tegenstelling tot de chimpanseemannetjes met hun goede sociale vaardigheden op hun soortgenoten parasiteren: wat die chimpanseemannetjes absoluut niet (kunnen) doen. En daar zit het verschil tussen mensen en chimpansees.

5. Nabije toekomst:
Stuurman voorziet een tijd waarin (digitaal) geweld naar mensen toe zal gaan toenemen.
Dat is wat psychopaten doen als ze niet meer geloofwaardig zijn (als de manipulatie wordt doorzien): dan gaan ze om zich heen slaan.
En ze zijn erop voorbereid dat mensen er doorheen gaan prikken.
''Dus'' het komende jaar, zegt, Stuurman zal het geweld toenemen en het zal niet leuk zijn. Gezellig!
 
Laatst bewerkt:
Op zich een goede analyse, ware het niet dat hj het benadert vanuit atheistisch perspectief. Als ik hem goed begrijp denkt hij dat het kwaad, het duivelse, in de mens zit, of in elk geval in 5% van de mensheid. Ik zeg je dat het kwaad niet in de mens zit en dat het van buitenaf komt. Helaas zijn mensen door de duivel te manipuleren omdat ze te naief en goedgelovig zijn. Overigens wel een teken can de goedheid van de mens. De zondeval, letterlijk van God los raken, ligt ten grondslag hieraan en de enige weg is de weg terug naar God.

Mike
 
Op zich een goede analyse, ware het niet dat hj het benadert vanuit atheistisch perspectief. Als ik hem goed begrijp denkt hij dat het kwaad, het duivelse, in de mens zit, of in elk geval in 5% van de mensheid. Ik zeg je dat het kwaad niet in de mens zit en dat het van buitenaf komt. Helaas zijn mensen door de duivel te manipuleren omdat ze te naief en goedgelovig zijn. Overigens wel een teken can de goedheid van de mens. De zondeval, letterlijk van God los raken, ligt ten grondslag hieraan en de enige weg is de weg terug naar God.

Mike
Die 5 procent is alvast met geen mogelijkheid ''terug naar God'' te krijgen. Die is verloren.
 
Ik heb dit interview op aanraden geluisterd en ik vond het inderdaad een inzichtgevend interview.

Enkele dingen die ik oppikte:

1. Hierarchie en machtsstructuren hangen samen met psychopathologie:
een gewoon mens heeft geen behoefte aan ondergeschikten: die behoefte is vooral aanwezig bij psychopaten omdat die zelf niets kunnen creeren (vanwege de afwezige connectie met de eigen ziel door trauma) en op anderen teren en daarom anderen voor hun karretje (moeten) spannen (zijn ze zeer goed in bedreven): in machtsstructuren gedijen psychopaten dan ook als geen ander: hoe hoger je komt, hoe groter de dichtheid.
Psychopaten vinden elkaar in gelegenheidsallianties ;

2. De duivel in het geloof: dat is de psychopaat (in de mens):
(tenminste zo heb ik opgevat wat Stuurman zei): 5 procent van de mensen is een psychopaat;

3. Macht stoelt op geloof of geweld:
Lange tijd geloofden we nog wel in de legitimiteit van de macht, maar dat is af aan het brokkelen. Nu volgt volgens Stuurman (digitaal) geweld. Veel mensen geloven allang niet meer in het officiele virus-narratief maar doen voornamelijk nog een beetje alsof (mee) uit lijfsbehoud. Psychopaten teren op mensen zolang ze mensen voor de gek kunnen houden. Na verloop van tijd gaat de jeu er vanaf. Nu hebben ze wel allerlei mechanismen in petto zoals het sociaal kredietsysteem om ons eronder te krijgen.

4. Verschil mens en mens-aap:
Willem Engel heeft het erover dat chimpanseemannetjes op twee manieren de groep bestieren: op basis van ''bullying'' of op basis van sociale vaardigheden. Daarop zei Stuurman dat psychopatenmensen in tegenstelling tot de chimpanseemannetjes met hun goede sociale vaardigheden op hun soortgenoten parasiteren: wat die chimpanseemannetjes absoluut niet (kunnen) doen. En daar zit het verschil tussen mensen en chimpansees.

5. Nabije toekomst:
Stuurman voorziet een tijd waarin (digitaal) geweld naar mensen toe zal gaan toenemen. Dat is wat psychopaten doen als ze niet meer geloofwaardig zijn (als de manipulatie wordt doorzien): dan gaan ze om zich heen slaan. En ze zijn erop voorbereid dat mensen er doorheen gaan prikken. ''Dus'' het komende jaar, zegt, Stuurman zal het geweld toenemen en het zal niet leuk zijn. Gezellig!
graag een linkje naar dit interview
 
Laatst bewerkt:
The Dutch Angel. Docu over Willem Engel, gemaakt door George van der Leeden.

- Wybren van Haga schaart zich achter Willem (maar van wanneer is die opname?)
- Na anderhalve minuut komt zijn vriendin in beeld (Dorien Rose Duinker). Waarom zo hoerig?
- Een leuk inkijkje in zijn leven van voor Viruswaarheid.
- Tweede deel van de docu somt allemaal beelden op die wij forumers al kennen.

Er zijn fragmenten te zien van een interview dat hij gaf bij Dylis Derksen van RTV IJsselmond, van 5 december 2020. Hier het hele interview:


Ik zag dat ook Jeroen Pols een interview heeft gegeven bij Dylis Derksen, op 21 mei 2021.
 
Ja. Zijn relatie met Dorien Rose is dan ook het enige dat ik niet begrijp en vertrouw aan Willem.
 
Willem interviewt Carine Knapen.
Carine Knapen is advocaat in België en houdt zich onder andere bezig met mensenrechten. Carine verteld over de beginperiode van de Corona crisis, ze ging in eerste instantie mee met het narratief. Op 19 april gebeurde er iets en had ze een gesprek met haar huisarts en ging ze de cijfers onderzoeken. Ze verteld ook over het WEF en de verbanden met deze crisis. Ze concludeert na vele uren onderzoek dat het niet over volksgezondheid gaat..

Ze verteld ook gedetailleerd over Kazachstan/Oekraïne/Rusland. Ook vraagt Willem haar over de watersnoodramp in Limburg/ België afgelopen jaar.

Ze geeft ook haar visie voor 2022.
Ook te zien via
 
De onderwerpen in deze video zijn. De bijwerkingen, Omikron, medicatie, cijfers, geldstromen, Nederlandse Voedsel- en Waren Autoriteit, Janssen, brein implantaat en zelfmoord preventie centrum.
 
Willem Engel op Facebook

#voortschrijdendinzicht is een hele mooie manier om mensen zonder gezichtsverlies te laten keren. Het verhaal is voorbij en er zullen ongetwijfeld 1000den rechtzaken volgen, maar wat er nu vooral nodig is is de twijfelaars te laten weten dat het ok is om fouten te maken. Dat het niet te laat is om je in te zetten voor waarheid en liefde.

Omikron was het begin van het einde zoals er aan elke luchtweg infectie een einde komt. Mensen vragen mij vaak twee vragen.
1. Hoe lang gaat het nog duren?
2. Heb je een paar links voor mij die het uitleggen?

Op de eerste vraag; dat hangt van twee dingen af: Je eigen inzet en het doel dat je voor ogen hebt. Er is geen verlosser, iedereen maakt zijn eigen toekomst, dat is nu niet anders. Welke wereld wil je in leven? Zet je daarvoor in!

De tweede vraag kan je bijna net zo opvatten. Zonder mijzelf teveel op de borst te kloppen, het eerste filmpje bij cafe Weltschmerz is volledig uitgekomen.
https://www.youtube.com/watch?v=H-2in_Z66F8 bekijk het hier nog eens en stuur het door aan mensen die sluimeren, wellicht dat de boodschap die jouw uit de hypnose haalde of het gevoel dat je al had kon duiden.

Direct na de overwinning is het tijd voor verzoening. Ik snap dat er heel veel woede en frustratie is en ik zal de laatse zijn die zegt dat je niet mag voelen of mag uiten wat er bij jou van binnen zit, echter heeft jouw wereld nu wat anders van jou nodig. Heb vertrouwen dat rechtvaardigheid wel komt.

2022 gaan we terug naar normaal, maar wel een beter normaal, ook een normaal waarin we niet vergeten wat er is gebeurd. Gelukkig is alles opgeschreven, bijgehouden en besproken. Die reconstructies zijn nodig ook voor de eigen verwerking, deze tijd was traumatisch en de wereld heeft tijd nodig om te helen.

Een goed voorbeeld van het proces dat wij moeten starten zijn de verzoeningsprocessen in Zuid Afrika na de apartheid. Als maatschappij moet je verder met elkaar. Natuurlijk moeten de daders berecht worden, maar alle medeplichtigen die vooral zelf ook slachtoffer zijn zullen het al zwaar genoeg hebben.

Waar rechtvaardigheid voor mij vooral overgaat is vaststellen van waarheid en vaststellen van datgene dat niet kan en nooit meer mag gebeuren. Het is niet aan mij om straffen te bepalen. Ook vanuit ideologie geloof ik niet in wraak of genoegdoening. Gevoelens van dien aard zijn logisch, maar helen de wonden niet en brengen het verlies niet terug.

Waar gerechtigheid wel over gaat is erkennen wat er gebeurd is en zorgen dat de daders nooit meer in een positie komen om het te herhalen. Dat kan in sommige gevallen een gevangenisstraf zijn, maar dan ter bescherming van de maatschappij en therapie voor de dader, want elke dader is ook een slachtoffer van zijn eigen trauma's en onvolkomenheden.

In de meeste gevallen zal het afnemen van invloed, macht, bezit, rijkdom genoeg straf zijn, naast het inlichten van de omgeving van de daders over waar hun acties toe hebben geleid. Ook de eigen rol van het weggeven van verantwoordelijkheid en blind vertrouwen in de overheid is een oorzaak van deze crisis.

Voor bedrijven en instituties is het een ander verhaal. Veel van de instituties die ons moesten beschermen hebben het tegenovergestelde gedaan. De systeemrot is door en door, we zullen het opnieuw moeten opbouwen. Bedrijven, vooral banken, media, big tech en big farma moeten worden onteigend en opgeknipt.

De komende jaren worden jaren van herstel, ik hoop ook dat het jaren van bezinning worden, terug naar het oude normaal is een illusie. De crisis heeft de fouten die er al waren blootgelegd, tijd voor een deltaplan voor de maatschappij.

Juist nu liefde en geduld, we zijn er bijna, laat je niet afleiden door de aanvallen en moddercampagnes, behoud focus en overzicht.

272041914_10158374443762665_6799959861140477842_n.jpg
 




Dorothé
 




Dorothé

Die aflevering over aansprakelijkheid. Echt geweldig!!!

Neurenberg here we come!!!
 

Conclusie

Er is geen lockdown geweest in de UK, Engeland en Londen en het normale leven is zoveel mogelijk doorgegaan. Ondanks dat er een enorme toename is geweest in het aantal cases (positieve testen) is er geen probleem in de zorg ontstaan. Op de IC (mechanical ventilation beds), was deze toename aan cases niet eens zichtbaar. In Londen lijkt de piek al achter de rug te zijn (ondanks een lagere vaccinatiegraad). Ook in de rest van Engeland en in de UK is er een stabilisatie van COVID geregistreerde patiënten zichtbaar in de ziekenhuizen (een deel hiervan ligt hier niet vanwege COVID, maar heeft een positieve test en een andere opnamereden).
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.684
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan