Verkalkte placenta

G

Guest

Guest
Hallo,

Een vriendin van mij heeft enkele maanden geleden haar 2e kindje gekregen,

Deze is 14 maanden na haar eerste kindje geboren,erg snel dus.

Ze is met dit 2e kindje ingeleid omdat ze al na de uitgerekende datum liep.

De bevalling is goed gegaan gelukkig,haar eerste bevalling was zwaar,dat kindje kwam met de vacuüm.

De zwangerschap had dit keer niet langer moeten duren en het was goed dat hij was ingeleid omdat de placenta helemaal op was,en hij was verkalkt.Er werd aan de moeder gevraagd of ze had gerookt,maar dat heeft ze niet.

Ik vraag me af hoe het kan dat de placenta zo verkalkt was.

mijn vriendin heeft in het verleden kanker gehad in geloof ik haar eierstokken of baarmoedermond,dat weet ik ff niet meer.was dus al een wonder dat ze toch zwanger kon worden,want dit zou volgens de arts niet of moeilijk gaan,

 
Het zou mij niet verbazen dat chemo, bestraling calcificatie bevordert. Het is sowieso een soort van natuurlijk verouderings-proces. Maar verkalkte placenta op die leeftijd?

Dat klinkt in mijn ogen niet gezond. Calcificatie symptomen zijn doofheid, nierstenen, galstenen, aderverkalking in bloed en hart vaten.

Hier een filmpje:

 
Het filmpje hierboven is meer om uit te leggen hoe calcificatie ontstaat. De filmmaker heeft een synthetishe oplossing voor calcificatie. Lijkt mij niet de beste oplossing.

Hier een ander kort filmpje met alternatieve kruiden als eventuele behandeling;

Zijn geen makkelijke filmpjes...



 
Lief van je Bram

Als ik er tijd voor heb zal ik ze in alle rust gaan bekijken,

Dank je wel

Kan het ook zuurstoftekort zijn vraag ik me af,dat is kanker toch ook.

 
Ik heb even wat opgezocht....Verkalkte placenta kan volgens mij maar één ding betekenen. Jouw vriendin kan geen calcium in de botten behouden of ze kan het calcium wat ze inneemt niet opnemen.

Calcium hoor je alleen te consumeren via inname groente of goed opneembare melk zoals rauwe melk.

Mogelijke andere gevolgen zijn een te lage inname van vitamine D of vitamine D word niet opgenomen, omdat ze te weinig cholesterol of verzadigd vet binnen krijgt. Ook speelt inname magnesium fosfor en silicium een rol bij de opname van calcium.

Je zou verkalkte placenta kunnen zien als een waarschuwing, maar ook als een middel van de natuur om zich van teveel aan vrije calcium te ontdoen via de placenta. Met andere woorden ze is nu wel wat verkalking kwijtgeraakt.

Ik hoop alleen dat het geen gevolgen heeft gehad voor het kind wat in de placenta heeft gelegen.

Zelfs haar eierstok kanker kan zelfs ( mede ) begonnen zijn door calcificatie, omdat het volgens de nieuwste theorieën gaat om nano bacteriën die een calcium schild hebben die moeilijk door het immuunsysteem onschadelijk worden gemaakt. Dat wil zeggen dat het een chronische ontsteking kan geven wat schade kan brengen aan de plaatselijke cellen. In dit geval haar eierstokken.

http://bjr.birjournals.org/content/82/980/640.full.pdf

Heeft ze misschien jarenlang een medicijn geslikt of nog steeds wat ontkalking van de botten geeft?

 
Ineens moest ik denken aan deze passage uit Voeding en fysieke degeneratie van Weston Price:

Quote:
Dr. Wayne Brehm, die is verbonden aan twee ziekenhuizen in Columbus in Ohio, heeft recentelijk de resultaten gepubliceerd van het effect van de behandeling van 540 verloskundige gevallen. Deze werden in zes groepen van negentig personen verdeeld op basis van de mate waarin hun voeding werd aangevuld, om zo de relatieve effecten van de verschillende behandelingen te bestuderen.

De verrijking van het voedingspatroon bestond in groep 1 uit het innemen van calcium en synthetische vitamine D in de vorm van viosterol. Groep 2 kreeg alleen calcium. Groep 3 kreeg alleen viosterol. Groep 4 kreeg calcium en levertraan. Groep 5 kreeg alleen levertraan en bij groep 6 werd de voeding helemaal niet aangevuld.

Bij de groep die calcium en viosterol toegediend kreeg, was er sprake van verregaande verkalking van de placenta, een duidelijke verdichting van de fontanel (de normale opening bovenin de schedel van de baby) en duidelijke nierverkalking.

De groep die alleen op calcium werd geplaatst, had geen verkalking van de placenta, slechts een lichte verdichting van de fontanel en geen nierverkalking.

Groep 3, die viosterol kreeg, had lichte tot zware verkalking van de placenta, een lichte verdichting van de fontanel en geen nierverkalking.

Zij die uitsluitend aan de levertraan zaten, hadden zeer weinig verkalking van de placenta, een zeer lichte verdichting van de fontanel en geen nierverkalking.

De groep die geen supplementen kreeg, had zeer lichte verkalking van de placenta, een normale verdichting van de fontanel en geen nierverkalking.

Het effect op de moeders in groep 1 was langere weeën en bij de geboorte was het hoofd van het kind minder goed gevormd, omdat het zich had aan weten passen aan de vorm van het geboortekanaal. Deze kinderen zagen er te groot uit, alsof ze te laat geboren waren. Hieruit blijkt eens te meer de wenselijkheid voor natuurlijke voeding in plaats van moderne, synthetische alternatieven.


Mike

 
Maar dan nog,ken zoveel moeders die zwangerschapsvitaminen met toegevoegde vit d en calcium innemen/namen,geen natuurlijke.Die hadden echt toch niet een verkalkte placenta.

De gyneacoloog zag dit volgens haar ook alleen maar heel zelden,en dan bij een moeder die had gerookt.

Weet iemand hoe het zou kunnen dat de navelstreng van mijn jongste dochter heel dun was?de verloskundige zei hier niets van,maar het viel mij meteen op,en ook de kraamverzorgster.Die had dat nog niet eerder gezien zei ze.

Mn dochtertje woog 3100 gram bij de geboorte.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.549
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan