G
Guest
Guest
Hallo,
Een vriendin van mij heeft enkele maanden geleden haar 2e kindje gekregen,
Deze is 14 maanden na haar eerste kindje geboren,erg snel dus.
Ze is met dit 2e kindje ingeleid omdat ze al na de uitgerekende datum liep.
De bevalling is goed gegaan gelukkig,haar eerste bevalling was zwaar,dat kindje kwam met de vacuüm.
De zwangerschap had dit keer niet langer moeten duren en het was goed dat hij was ingeleid omdat de placenta helemaal op was,en hij was verkalkt.Er werd aan de moeder gevraagd of ze had gerookt,maar dat heeft ze niet.
Ik vraag me af hoe het kan dat de placenta zo verkalkt was.
mijn vriendin heeft in het verleden kanker gehad in geloof ik haar eierstokken of baarmoedermond,dat weet ik ff niet meer.was dus al een wonder dat ze toch zwanger kon worden,want dit zou volgens de arts niet of moeilijk gaan,
Een vriendin van mij heeft enkele maanden geleden haar 2e kindje gekregen,
Deze is 14 maanden na haar eerste kindje geboren,erg snel dus.
Ze is met dit 2e kindje ingeleid omdat ze al na de uitgerekende datum liep.
De bevalling is goed gegaan gelukkig,haar eerste bevalling was zwaar,dat kindje kwam met de vacuüm.
De zwangerschap had dit keer niet langer moeten duren en het was goed dat hij was ingeleid omdat de placenta helemaal op was,en hij was verkalkt.Er werd aan de moeder gevraagd of ze had gerookt,maar dat heeft ze niet.
Ik vraag me af hoe het kan dat de placenta zo verkalkt was.
mijn vriendin heeft in het verleden kanker gehad in geloof ik haar eierstokken of baarmoedermond,dat weet ik ff niet meer.was dus al een wonder dat ze toch zwanger kon worden,want dit zou volgens de arts niet of moeilijk gaan,