Van de Schotse highlands naar de Turkse highlands

Dank je voor je reactie Hakul:)

Heb je dus spijsverteringsklachten en het regelmatig koud (met name in de handen en voeten) dan heb je zuurstoftekort.

Hier had ik voorheen idd regelmatig last van. Het laatste jaar,heb ik over t algemeen geen last meer van koude handen/voeten/neus. Wat ik regelmatig hierover tegenkwam was,dat dit te maken heeft met een traagwerkende schildklier?

 
Mike,

Is dat inleggen met azijn alleen voor groenten als voorvertering of zou dit ook met quinoa kunnen? Neem aan dat je het dan nog wel moet koken :), anders is het een beetje hard!

joey,

wat zijn er toch gekke mensen he! Hoe beweert deze man dit dan te doen? tempr verhogen gaat niet zomaar lijkt me..

 
Als er sprake is van een heel harde structuur, zoals bij granen, zaden en noten het geval is, dan kun je proberen wat je wil om met azijn of citreonsap te 'koken' maar dan blijft het nog keihard, dus dan zul je echt met vuur moeten koken.

Mike

 
Groenten spoelen met ozon-water ook zeer effectief, is al genoemd, hier hoe je dit doet:

U legt de luchtsteen in een bak met water na enkele minuten heeft u ozonwater wat u kan gebruiken voor het wassen en desinfecteren van groenten of fruit, u kan ozon water ook gebruiken voor de behandeling van de huid het wassen van van uw gezicht handen of voeten, voor de voeten is ozon water ook werkzaam tegen kalknagels dit is eigenlijk een virus die in de nagel kruipt na regelmatige behandeling van een voetenbad met ozonwater zal de kalknagel genezen dit is niet direkt te zien om dat het geinfecteerde gedeelte eerst weer moet uitgroeien.

Bron

 
oey,

wat zijn er toch gekke mensen he! Hoe beweert deze man dit dan te doen? tempr verhogen gaat niet zomaar lijkt me..


Nou je lichaamstemperatuur schijnt te stijgen als je schildklier/metabolisme goed werkt. Waar hij t vnl over heeft in t filmpje,is over het ontwijken van voeding die schimmels kunnen bevatten.

 
Oke, interessant.. Schimmelhoudende voeding: champs, brood, kaas?...

Maar ik ga ervanuit dat deze man een goed werkende schildklier heeft en misschien zelfs wel een te snelle :D

 
Ik denk dat hij daar hard aan werkt/voor heeft gewerkt om die schildklier zo te krijgen. In het filmpje zegt hij tussen neus&lippen door,dat hij actieve Lyme heeft,nou geloof maar dat niks intern 'gewoon goed werkt' met Lyme&Co.

Hij laat in zn presentatie een lijst zien wat allemaal gemeden dient te worden.Komt best veel neer op GAPS,alleen hij heeft t vnl over lowcarb groenten en wat wel in strijd is met GAPS is dat hij gefermenteerde voeding ook adviseert te mijden,omdat je volgens hem niet weet of zich schimmels hierin bevinden. Bij uitzondering zou je ze zelf al gemaakt moeten hebben en dus echt zeker weten dat er geen schimmels zichtbaar waren. Ook adviseert hij totaal geen graan/maisgevoerde dieren te eten,omdat dus schimmels in hun voer kunnen hebben gezeten en die zo via hen bij jou binnenkomen.(Wat inhoudt dat je gevogelte zoals kip&kalkoen sowieso kunt schrappen,bio of niet.Komt dus eigenlijk alleen neer op rund&lam&ei en bepaalde soorten vis.)

Op zich is het wel interessant om te horen,wat hij per onderdeel,de connectie ermee, over schimmels heeft te melden.....maar je wordt er wel een beetje paranoia van.

 
Het hoeft ook allemaal niet zo ingewikkeld te zijn. Schimmels hebben geen schijn van kans bij voldoende maagzuur. Werk daar liever aan. Eet de beste plantaardige en dierlijke voeding die je kunt vinden, neem geen lichaamsvreemde stoffen/chemicalien tot je en train je spijsvertering en je immuunsysteem. Denk je nou echt dat het lichaam zo fragiel is dat het bij een toevallige schimmelinname op hol slaat? Alleen als de boel al op wankelen staat! Wanneer je sterk genoeg bent kun je echt wel tegen een stootje, dus ook tegen schimmels.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.682
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan