vaccinaties

Verder gaande op de opmerkingen die ik naar Pinklady doe in een ander topic: ik ben geen man van compromissen. Ik vind de tot nu toe geplaatste posts over vaccins te politiek correct en weer getuigen van Nederlandse middelmatigheid. Laat ik heel helder en duidelijk stellen: vaccins zijn GIFTIG en SCHADELIJK, ze doen meer kwaad dan goed en bevatten zware metalen als kwik en aluminium en daarnaast andere toxines als formaldehyde, smaakversterker, aspartaam en squaleen. De bescherming moet van binnenuit komen, zoals we dat al van het begin af aan op deze aarde hebben gedaan. Als we van het begin af aan hadden geluisterd naar de 'experts' van vandaag, hadden we hier nu niet gezeten, want dan waren onze voorouders al uitgestorven. Alleen de natuur geneest!

Mike
Bravo Mike voor deze duidelijke uiteenzetting. Vandaag weer veel commentaar/opmerkingen gehad op andere social media kanalen nadat ik een artikel uit onze lokale krant plaatste dat ging over de promotie van vaccins (artikel waarsch. geschreven door de GGD). Enkele opmerkingen waren: "Het is zeker triest dat de vaccinatiegraad zo laag is in deze omgeving" en "Hard nodig. Heel belangrijk kindervaccinaties". Die mensen begrijpen echt NIET wat er in de prikken zit. En ik heb ze maar weer eens uitgelegd wat de waarheid is..

Forum statistieken

Onderwerpen
4.619
Leden
8.691
Nieuwste lid
steltenpool
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan