vaccinaties

Verklaar je nader. Wij zijn hier van mening dat vooral vrouwen de narcisten zijn.

Dat is bekend inderdaad. En fin. Iemand die ik ken vertoont trekken. Bijvoorbeeld op terrasjes persoonlijke dingen tegen anderen vertellen terwijl ik er naast zit. Agressief gedrag vertonen. Indien er een conflict is waarin hij net de auto heen en weer scheurt is het mijn schuld. Als je narcist bent denk je vooral aan jezelf en heb je gebrek aan empathie. Nou ja, misschien zie ik het allemaal wel te zwart wit.
 
Vraag jezelf af waarom mannen altijd de schuld van alles krijgen en vrouwen nooit. Opnieuw bespeur ik een foute programmering bij jou.

Mike
 
Ik heb een brief vd huisarts gekregen, 2 uitnodigingen; de griepprik en pneumokokken. En de coronaprik
kan ik ook halen. Geef mijn portie maar aan fikkie.................
 
Even voor de goede orde.
Er zijn toch hopelijk geen mensen die denken dat ze verplicht zijn om die prik te halen omdat je een uitnodiging hebt gehad?
Ik reageer nooit en krijg ieder jaar een brief (griepprik) Huisarts heeft blijkbaar nooit bedacht dat niet iedereen die brief wil hebben/ resp. nooit reageert.
Zo,n uitnodiging kan (sommige) oude mensen op het verkeerde been zetten.
 
Laatst bewerkt:
Did you know the CDC changed the Vaccine information sheet? This is the sheet your Dr is supposed to hand you prior to vaccination.

They removed 1 child out of 1,000 will experience non stop crying for 3 hours or more (encephalitis cry) , which means your child is experiencing brain swelling and damage. Removing the numbers makes parents assume it's super rare , but 1 in 1,000 doses is the exact opposite of rare.

Section 6. Watch for behavioral changes. Hmm. Wonder why? Could it be that thousands upon thousands of parents have been reporting behavioral changes post vaccination and they're blown off? Told it's a "coincidence" and yet, the sheet directly from the CDC says to look for it.

Ps. This was the only older version of the Dtap VIS sheet that I could find online. The CDC did a great job in scrubbing the internet of it.



Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.380
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan