vaccinaties

Daar gaat het niet om. Het gaat om de vrijheid van ouders om deze injecties te weigeren. Bedenk dat tirannie altijd begint met het opschuiven van grenzen op basis van schijnbare redelijkheid, net zo lang tot men ook het onredelijke kan opdringen. Bovendien kunnen er ongewenste en schadelijke toevoegingen in deze injecties zitten. Of de ouders kunnen kiezen voor meer natuurlijke vormen van K2. Of, nog beter, ze eten volgens de WAPF-principes zowel voor, tijdens en na de zwangerschap. Deze vrijheid moeten ouders kunnen hebben!

Mike
 
Snap ik Mike. Zat voor mijzelf en m’n kind straks te denken: zal ik weigeren?

Antwoord heb ik al. Ja. Ik eet ook tijdens de zwangerschap WAPF dus moet goedkomen.
 
Wij hebben de vit K ook geweigerd na de bevalling. De kans op een bloeding is zeer klein en komt voornamelijk voor bij kinderen met een onderliggende aandoening. Wel zijn we na 3 maanden gestart met vit D omdat ik twijfel over voldoende beschikbaarheid in moedermelk. Ondanks dat ik zelf ruim levertraan inneem, ook tijdens de zwangerschap.

Alle vaccinaties hebben we geweigerd tot nu toe. Ik heb me suf gelezen over vaccinaties en het verloop van de kinderziektes en heb inmiddels rust en vertrouwen in onze keuze. We hebben een kerngezonde dochter, ze ontwikkelt zich erg snel en is flink actief, haar heldere en gezonde blik is vaak het eerste wat mensen opvalt aan haar. Ik heb vertrouwen in haar. Vind het bijna zelfs jammer dat ze niet de kans krijgt om bepaalde ziektes te doorlopen omdat deze ziektes op latere leeftijd veel ernstigere klachten kunnen geven, denk aan de mazelen.

Vanuit het consultatiebureau geen enkele druk om toch te vaccineren, één van de voordelen van wonen in de bible belt :)

Als de overheid controle wil op de ziektes, dan kunnen ze beter de ziektes gecontroleerd laten verlopen (met name d.m.v. voorlichting) en kinderen op deze manier de kans geven iets natuurlijks door te maken. Ze lekker bij elkaar zetten bij een uitbraak, zoals vroeger gebeurde. Ik zoek nog een mazelen-adresje!
 
Bedankt voor dit bericht!

Kan ik wat mee :).

Enn.. helaas geen mazelen adresje hier hahah.
 
https://www.nvkp.nl/ziekten-en-vaccins/overzicht/vitamine-k/

In NL krijgen baby’s druppels geen injectie. Ik heb het gegeven, wist nog niet dat het ook nadelen kon hebben, maar ze hebben sinds 2011 de dosis enorm verhoogd.
 
Wat was jullie grootste bezwaar tegen de k prik?

Ik heb mezelf steeds afgevraagd: waarom zou ik het wel doen?
Mijn eigen vit K status was hoog (meting), ik nam volop boterolie en gefermenteerde producten.

In NL krijgen baby's standaard een hoge dosis vit K oraal toegediend na de geboorte. Als je dit niet wilt, wees hier dan alert op en neem het op in een evt. geboorteplan. Verloskundigen handelen vaak uit automatisme, hiermee voorkom je ongewenste zaken.
Voorbeeld: wij wilden de placenta zo lang mogelijk laten uitkloppen, hadden dit in ons geboorteplan opgenomen dat was gelezen door de vk. Toch zette ze vrij snel een klem op de navelstreng, die ik er overigens direct weer heb laten afhalen. Uiteindelijk is de placenta na 2 uur afgeklemd en afgenaveld. Onze dochter had en heeft nog steeds meer kleur op de wangen dan andere kinderen. Lees ook eens dit artikel over het bloed in de placenta.

Twee eetlepels hooggedoseerde levertraan levert 2500 IU vit D en 20.000 IU vit A (de optimale hoeveelheid in de optimale verhouding 1:8). Zie ook het boek van Sally Fallon, een aanrader.
Volgens dit artikel moet de moeder dagelijks 6400 IU vit D binnenkrijgen om de baby van voldoende vit D te voorzien. Dit red ik ws. niet met voeding, dus suppleer ik onze dochter (vanaf 3 maanden) met extra vit D van Bonusan.

Wat betreft het vaccinatieprogramma van het RIVM: niet vaccineren betekent vrijwel zeker restschade of overlijden, aldus de reguliere berichtgeving hierover. Maar wel vaccineren betekent (levenslange) schade aan je immuunsysteem. Van beide scenario's werd ik niet vrolijk. Ik had behoefte aan verhalen van ouders die niet vaccineren en vond die op de site van Stichting Vaccinvrij. Het boek van de NVKP geeft heldere en praktische informatie over kinderziektes.

Op eigen verzoek heb ik een vaccinatiegesprek gehad met de arts van het consultatiebureau. Haar waren geen overlijdensgevallen bekend in mijn woonplaats (vaccinatiegraad 80%), wel restschade die niet nader benoemd werd. Ze gaf aan waar op te letten in geval van ziekte en welke situaties te vermijden (ziekenhuizen, mensenmassa's etc). Daarnaast heb ik met een homeopaat gesproken over alternatieve preventie, maar hier ben ik nog niet van overtuigd.

Een bacterie of virus is gebaat bij een gezonde gastheer die niet komt te overlijden. Helaas hebben de kinderen van tegenwoordige een slechte weerstand en loopt een infectie teveel uit de hand. Niet zoals de natuur het bedoeld heeft.

Kortom, informeer jezelf en maak een keuze waar je als ouders achter kunt staan. Sowieso vind ik het moederschap een snelcursus in naar je gevoel luisteren :)

 
Gevoel is geen goede raadgever, verstand wel. Als jij toch eens wist welke duistete agenda achter vaccins schuilt zou je er ook een heel ander gevoel bij hebben.

Mike
 
Dankzij dit forum ben ik me bewust van de duistere agenda: een controleerbare mensheid, geprogrammeerd via vaccinaties en andere industrieën. Moeilijk voor te stellen, dat wel.

Om toch niet het gevoel uit te vlakken, mijn eerste gedachte bij de keuze wel of niet vaccineren was: daar komt nooit van haar levensdagen een spuit in, ik moet haar beschermen. En vrijwel elke moeder die ik spreek, gaat met tegenzin naar het consultatiebureau voor de 'prikjes' omdat het indruist tegen haar gevoel. Luister dan naar je gevoel, is mijn reactie dan.

Ik ben inmiddels wel overtuigd van de duistere agenda. Onze dochter zal nooit gevaccineerd worden, tenzij ze daar ooit zelf voor kiest.
 
je zou op FB Ramon Walter kunnen volgen, hij deelt (of deelde veel, is al eindeloos vaak verwijderd van FB, dat zegt al genoeg). De Film Vaxxed is momenteel Nederlands ondertiteld te bekijken
&feature=youtu.be&fbclid=IwAR12xV2-ZtJmge_pbYcoN_z0YFy0orUdqJ5FcZPCVoPzRUdhT4fYPyxS8IQ

en verdiep je in essentiële oliën, vaccins en ziektekiemen die rondhangen verlagen je trillingsgetal/freqentie, essentiële oliën hebben een hoge frequentie en verhogen direct, binnen zeer korte tijd je trillingsgetal, zodat ziekte geen of nauwelijks kans krijgt.
Onze dochter was 2 jaar geleden ernstig ziek omdat ze haar Diazepam hadden gegeven, ze had hoge koorts en een vette keelontsteking en ook breedspectrum antibioticum gehad, maakte geen contact meer, in een paar uur tijd nadat ik ze hielp met de EO's maakte ze weer contact.En in 1,5 dag had ik ze totaal uit het ziekteproces, koortsvrij, at weer en was weer vrolijk. En dit alles was dus al 3,5 week aan de gang. Ja lieve mensen, echt in 1,5 dag was ze weer ons grietje. Echt onwijs bijzonder.
 
Ramon volg ik al een tijdje. Wat ik lastig vind is dat mensen niet willen horen wat de werkelijke reden van het vaccinatieprogramma is. Veel snotneuzen, eczeem, onrust bij de baby's en kinderen in mijn omgeving, maar 'dat hoort erbij'. En er is veel angst voor de kinderziektes, zo onterecht.

Mijn ouders vonden het 'griezelig' dat hun kleindochter niet gevaccineerd wordt. Maar ze zijn zelf ook niet gevaccineerd in hun jeugd! Dan zijn jullie een gevaar voor je kleinkind, was mijn reactie. Dat was dan ook weer wat overdreven, vonden ze. Ja, dat is ook overdreven, net zoals jullie kleinkind een gevaar voor anderen of zichzelf zou zijn als ze niet gevaccineerd is. Daar was dan de ingang voor een gesprek over vaccinaties.

echt in 1,5 dag was ze weer ons grietje. Echt onwijs bijzonder.
Mooi om te lezen!

 
Mij lukte het posten pas nadat ik m'n tekst opdeelde in kleinere stukken. Mogelijk zit er een max aan het aantal tekens?
 
Mogelijk zit er een max aan het aantal tekens?

Nou, dat zou dan nieuw zijn. Misschien weet Mike hoe dit kan?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.474
Berichten
502.689
Leden
8.635
Nieuwste lid
halfedelsteen
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan