vaccinaties

@romagi obsessieve compulsive dwangstoornis.

@herr Sens heb jij de stereo prik gekregen rond begin pubertijd, 10 a 12 jaar dacht ik, elke schouder/arm een prik.
Medicatie voor je OCD destijds?
Ja Tinus Smits ben ik diverse keren geweest. Mijn jongste kind heb ik daardoor kunnen behoeden voor autisme enz. Die kreeg pas met bijna 4 jaar Mazelenprik (1 stof) bij de huisarts. Toen lieten we ons ook nog bang maken. Mijn zoon ontwikkelde daarna allerlei angsten en achterstand op school. Na een jaar of zo bij Tinus Smits terecht gekomen en heeft de hele zaak kunnen omkeren in 3 a 4 maanden tijd. Zoon is nu 23.
Mijn dochter echter, bijna 29 jaar nu, was al ouder toen ik Tinus Smits leerde kennen en voor haar niet gewenste effect. Ze heeft dus ernstig autisme, epilepsie en verstandelijk zeer beperkt. 1,5 cognitief. Verder heeft ze wel een ontwikkel leeftijd, kan netjes eten, dat soort dingen, spreekt niet enz., heeft ontwikkelingsniveau van een peuter.
Dochter van vrienden kreeg rond 13 jaar HPV inenting en 3 jaar later ziekte van Crohn! Vertel mij het maar.
Vaccins geven niet alleen schade direct na injecteren maar geeft ook effecten jaren later. En wat ik al zei over Natasha Campbell, epilepsie is vergiftiging.
Tel bij vaccins alles op waar we mee in aanraking komen, gifstoffen in huizen (bouwmaterialen), verzorgingsproducten, schoonmaakmiddelen, kleding, voedsel, chemtrails, water... alles is vergiftigd.
Ik vermoed bij jou stapeling daarvan.

En waarom ik vraag of we elkaar kennen, jij zegt toeval, maar mijn man heeft Facebooknaam beginnende Jan Marijan, dus ik dacht: wie is dit?
 
Hey Marijan,
Ik krijg een beetje kippenvel als ik jouw post lees..
Toch een bijzonder vreemd toeval ja, dat van jouw mans FB-pagina en nu Tinus Smits ..
Ik bewonder je sterkte na alles wat jullie hebben mee gemaakt, wat een geschiedenis zeg ..
Ik kom er zeker nog op terug, ik ga is uitpluizen waar mijn vaccinatieboekje ligt, in mijn tijd kregen de ouders zon boekje van kind&gezin en ik heb dat gelukkig teruggevonden !
Ik ben het eigenlijk volledig met jouw analyse eens, zou het niet beter kunnen verwoorden.
Ik vermoed dat we hier zeer dicht bij de waarheid zitten, jammer genoeg.
Ook dat van die chemtrails onderzoek ik al een tijdje.
Groetjes
 
&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0jxXnjZtZsSsjNYO6AszNcCfpZWq_EKkOAkysJm-jLuchqWL4O2EZay0w&app=desktop
 
@Herr Sens: ik heb een zoontje van 7 die ook OCD heeft. ook heeft hij licht autistische kenmerken. Hij heeft niet alle vaccinaties gehad. Momenteel ben ik opnieuw bezig met ontstoren van vaccinaties. Zelf denk ik dat de vaccinaties niet echt een oorzaak zijn van zijn OCD. veel kenmerken liet hij al zien voor hij werd gevaccineerd. Hij kreeg zijn eerste vaccin (DKTP) toen hij 10 maanden was. Als baby had hij ook al aparte tics en kenmerken.

Met voeding ook al veel geprobeerd maar ook niet de beoogde resultaten helaas.
 
12 sept is er een summit over vaccinaties. Op naar dwangbewind 3.0

&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3c5NlpWNvUsIRs95cOxNu25_XTjKQ3QAuvJnDE8E_44iffmDiTV1f84lE
 
@sampjes
Hallo, mss dat ze je in de praktijk van Tinus Smits kunnen verder helpen ? Deze bestaat nog steeds, geloof ik. Tinus had indertijd een heus protocol opgezet voor de behandeling van autisme met ontstoringsvaccins, voeding en supplementen. .Je kan er online nog veel info over vinden.
Dit omvatte vit B12 (methyl- en adenosyl vorm !), vetoplosbare vitamine C , zink (was zeer zeer belangrijk in zijn protocol), selenium en geloof ik ook. De naam was CEASE therapie. Eén van de basisprincipes was dat het darmen zo snel mogelijk hersteld moesten worden (darmslijmvlies).
Voor de vetzuren zou ik naar zuivere levertraan gaan, heb daar zelf veel effect van gemerkt.
Die vit B12 is zéér belangrijk, Hans Reijnen heeft hier veel over geschreven. In dit geval werd met hoge dosissen gewerkt en met de goed opneembare vormen, nl methylcobalamine en adenosylcobalamine (en foliumzuur).
Groeten !
 
@sampjes
OCD is idd moeilijk te behandelen maar niet onmogelijk ! Ik ken mensen die er volledig vanaf zijn geraakt, dus het kan wel degelijk. Onze hersenen zijn plastisch en kunnen wel degelijk oude ingesleten patronen veranderen en nieuwe verbindingen maken.
Iets wat voor mij werkt is de combo goed opneembare magnesium (liefst opname via de huid, in bad of met een olie) en zink (bijv. van Nutrisan); ik word er mentaal rustiger van en slaap ook veel beter (wat van essentieel belang is bij OCD). Een goeie slaap is goud waard.
Ook inositol (soort B vitamine) zou zeer gunstige resultaten geven (zelf wel geen ervaring mee).
Sterkte !
 
hulp met essentiële oliën met OCD

https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiIhpS8qM3jAhVE2qQKHeLyDqcQjRx6BAgBEAQ&url=https%3A%2F%2Fwww.pinterest.com%2Fpin%2F285626801342393527%2F&psig=AOvVaw1oGArVPv5lDd1Nc-spXY1Q&ust=1564049455920495
 
Ik ben nog iets belangrijks vergeten te vertellen, denk ik.
Sinds jaar en dag heb ik last van darmstoornissen met losse stoelgang tot gevolg.
De theorie van de metallothioneinestoornis is bij mijn weten (tot nu toe) zon beetje de enigste die deze symptomen allen aan mekaar kan linken middels logica.
Die stoornis veroorzaakt nl ook het symptoom van de leaky gut, vandaar ..
Beetje ingewikkeld allemaal maar ook vrij logisch; darmen en hersenen zijn namelijk erg verbonden met elkaar. Niet voor niets worden onze darmen ook wel de buikhersenen genoemd.
En zo is de cirkel eigenlijk rond.
Groeten,
 
Herr Sens,

er zijn veel mensen die last hebben met/van hun stoelgang.
Wat heb je daar tot nu toe aangedaan?
Tarwegluten weglaten, koemelk kan een probleem zijn (neem geitenmelk of yoghurt) groenten (nachtschades).
Zelf heb ik veel verbetering met enzymen en probotica.
Bij mij heb ik ontdekt dat de lever/gal daarbij een rol speelt. Laatst at ik prei (werkt op lever/gal) en zat ervan op de WC. Dat is natuurlijk niet bij iedereen het geval.
Het betekent alleen dat voeding absoluut zeker een rol speelt. Ik neem aan dat je niet iedere dag klachten hebt maar af en toe en in gradaties?
 
Herr Sens,

er zijn veel mensen die last hebben met/van hun stoelgang.
Wat heb je daar tot nu toe aangedaan?
Tarwegluten weglaten, koemelk kan een probleem zijn (neem geitenmelk of yoghurt) groenten (nachtschades).
Zelf heb ik veel verbetering met enzymen en probotica.
Bij mij heb ik ontdekt dat de lever/gal daarbij een rol speelt. Laatst at ik prei (werkt op lever/gal) en zat ervan op de WC. Dat is natuurlijk niet bij iedereen het geval.
Het betekent alleen dat voeding absoluut zeker een rol speelt. Ik neem aan dat je niet iedere dag klachten hebt maar af en toe en in gradaties?
Via een ontl onderzoek kun je er achterkomen of je een doorlaatbare darm hebt en/of te veel candida.
 
omdat ik er vanuit ga dat autisme in de meeste gevallen door gifstoffen ontstaat, plaats ik dit in dit topic, heeft iemand ooit van deze behandeling gehoord?

http://healthimpactnews.com/2019/autism-is-avoidable-treatable-and-curable-the-chlorine-dioxide-protocol-part-2/?fbclid=IwAR27V3_s6ZkkoVGt4Oiyq_Z5xl1E0eNWi-lULPOeIkJ_5Km-x1PHmgjY1vI
 
Nadat Japan als eerste land ter wereld de BMR vaccinatie uit de schappen heeft gehaald, hebben ze nu ook de HPV vaccinatie Gardasil van de markt gehaald. Hier in Nederland wordt deze onvruchtbaarheids-vaccinatie enorm gepromoot, net als in alle andere delen van de wereld, maar Japan is er toch vanaf. Dit gebeurde na de enorme vloedgolf van klachten omtrent dit vaccin, en de enorme aanklachten tegen de vaccin producenten. De producent Merck & Co wist vorig jaar nog een winst van 3.5 miljard dollar te maken op deze baarmoeder killende vaccinatie. Ruim een miljard meer dan het jaar daarvoor. De eerste kwartaalcijfers van Gardasil in 2019 zijn met 31% gestegen naar 838 miljoen dollar, zie hier: https://tinyurl.com/yy9ctcnj.

De enorme winsten van Gardasil komt door de uitbreiding en ontvolking van de populatie in China. Daar moeten alle meisjes er ook aan geloven aan de grootste leugen uit de geschiedenis. Het is de grote truc, keer op keer, van de negatieve krachten op Aarde. Onder het mom van waarheid en ‘goede bedoelingen’, PRECIES de omgekeerde agenda uitvoeren..! Onder het mom van enge ziektes en angst aanjagen, geven ze injecties die vrouwen wereldwijd onvruchtbaar maken.

We hebben het hier over het grootste publieke experiment aller tijden. Onze kinderen maken deel uit van dit experiment, alle waarschuwingen van klokkenluiders ten spijt. Er bestaat geen enkele andere industrie die zoveel vrijheid krijgt van de autoriteiten dan de farmaceutische industrie. OMDAT ER EEN ANDERE AGENDA ACHTER ZIT....

Vele artsen en wetenschappers trokken al aan de noodklok, maar helaas hebben deze grootmachten de reguliere media in hun broekzak en zal deze oorlog ongehinderd doorgezet worden. In 2018 is er nog een groot onderzoek gedaan door the Journal of Toxicology and Environmental Health waaruit inderdaad blijkt dat vrouwen niet meer zwanger worden na de HPV vaccinatie, zie https://tinyurl.com/yd9jxwjn.

Ik wordt er verdrietig van dat ongeveer 15% van de wereldbevolking pas ziet wat er echt aan de gang is. Als je nou echt eens onderzoek doet welke krachten er achter de farmaceutische industrie zitten lijken het inderdaad wel de engelen van de Duisternis. Ze zijn geprogrammeerd om even slecht als de Demiurg te zijn, zo medogenloos, zo grof, zo chauvinistisch en zo hopeloos smerig als hun “opdrachtgever” is.
Ze achten zichzelf boven de wet verheven en denken dat ze zich alles kunnen veroorloven. Journalisten en artsen durven hun mond niet te openen over de gevaren van vaccinaties, omdat ze weten dat ze daardoor hun werkvergunning zullen verliezen en op straat komen te staan. Het is als een orthodoxe religie, je moet accepteren wat de regels zijn, ook al zijn de gevolgen dodelijk.

Het zal een illusie zijn, zo groot, zo enorm dat het hun voorstellingsvermogen te boven gaat.
Stap voor stap, zonder dat iemand het eigenlijk in de gaten heeft, zullen ze hun doel bereiken. Nooit zal iemand argwaan koesteren en diegenen die dat wel doen en uitspreken, zullen voor gek worden versleten.

Wij zullen hun levensspanne kort houden en hun hersencapaciteit zwak terwijl wij het doen voorkomen dat wij het tegenovergestelde nastreven. Wij zullen onze kennis, wetenschap en technieken zo subtiel inzetten dat ze nooit in de gaten krijgen wat er aan de hand is.

Ze zullen overspoeld worden door gif, overal waar ze gaan of staan. Bij de geboorte van hun kinderen zullen wij ze injecteren met gif, gevuld met metalen dat hun hersenen zal aantasten in de overtuiging dat het goed voor hen is. Wij zullen vroeg beginnen, als de hersenen nog jong zijn.

Geschreven door Ramon Walter op Facebook

http://healthimpactnews.com/2019/merck-sees-unprecedented-growth-in-gardasil-vaccine-over-3-billion-in-sales-in-2018-with-expansion-into-china/?fbclid=IwAR21mkD-Ove9f2-DG3E3Nl-jbzW9Yi2vzT_iO5zxokYeVX6Q9PxSUXGeqfc
 
Ramon is gisteren voor de zoveelste keer van FB af geflikkerd. Hij is bezig met een website heb ik begrepen, om zijn (en ons) verhaal te kunnen blijven vertellen.
Grappig Elkedageenei, jij volgt hem ook.
 
Ik heb geprobeerd meer over die Ramon Walter te weten te komen, maar mijn korte zoektocht leverde niets op. De zoekmachine (DuckDuckGo) gaf zelfs geen enkele treffer! De reden waarom ik dit deed is omdat hij in de vertaling van Elkedageenei de Demiurg noemt. Dat is een begrip uit het gnosticisme en eenieder die het gnosticisme aanhaalt dient zwaar gewantrouwd te worden. Misschien is het onwetendheid van Mr. Walter, maar je kunt m.i. niet enerzijds de demonische agenda achter vaccins bloot willen leggen en anderzijds niet op de hoogte zijn van de demonische agenda achter de gnostiek. Geef deze persoon het nadeel van de twijfel!

Mike
 
Als je nou echt eens onderzoek doet welke krachten er achter de farmaceutische industrie zitten lijken het inderdaad wel de engelen van de Duisternis. Ze zijn geprogrammeerd om even slecht als de Demiurg te zijn, zo medogenloos, zo grof, zo chauvinistisch en zo hopeloos smerig als hun “opdrachtgever” is.

Wat is hier precies verkeerd aan?

Hij heeft een FB pagina: 'Vaccinaties uitgelicht'

Een eerder post van hem:
Ik heb hier al vaker dan één keer geschreven dat chronische virus infecties beschermen tegen ziektes, waaronder kanker. Dit is algemene medische kennis. Ik studeer op dit moment op een aantal specifiek voorbeelden daarvan, maar ik word ingehaald door de actualiteit.

De gezondheidsraad, dat is dat instituut met de dubbele petten van het bedrijfsleven, dat aan u verkocht wordt als onafhankelijk en wijs, heeft de volgende winstpakker gisteren in de schappen van haar winkel gelegd. En u betaalt.

Ouderen vaccineren tegen gordelroos. Dat eerst en als dat verdienmodel genoeg winst gebracht heeft, gaan we kinderen inenten tegen de dodelijke ziekte waterpokken. Die zelfs als je hem overleeft voor de rest van je leven gordelroos geeft. (We zeggen er niet bij dat dit stressgerelateerd is, en dus een mooie waarschuwing kan zijn om niet een half jaar met een burn-out thuis te zitten. ;-) )

Artsen moeten hun patiënten goed voorlichten. En dus zeggen ze erbij dat dit mogelijk het risico op een bepaalde vorm van hersenkanker kan doen toenemen. Toch?! Ik ben bang van niet. Ik ben zelfs bang dat de algemene medische kennis dat chronische virusinfectie beschermen tegen ziektes, niet heel erg nadrukkelijk onderwezen wordt. Op universiteiten en faculteiten die financieel niet rond kunnen komen zonder bijdragen van de industrie. En daarmee op een heel wrange manier inhoud geven an het adagium: Wiens brood men eet diens woord men spreekt.

En toch is er deze publicatie uit 2016 al, maar zoals gezegd er is veel meer, dit is slechts één voorbeeld omdat het actueel is: https://onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1002/cam4.682
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.487
Berichten
511.126
Leden
8.642
Nieuwste lid
Davidbrownm05
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan