G
Guest
Guest
Ik weet dat er een aantal mensen hier zijn die ook van hetzelfde last hebben, nl. uitgeputte bijnieren.
Ik ben een beetje ten einde raad, aangezien ik geen verbetering ervaar.
Ik denk dat het bij mij begonnen is in 2006.
Mijn symptomen:
Neem sinds een paar maand chinese kruiden tegen kidney yin deficiency, dit heeft tot nu toe één symptoom verminderd, nl. het nachtzweten (had ik vooral na het eten van dierlijk voedsel , in het bijzonder vis(makreel) en garnalen)
Heb afgelopen maanden wel levertraan (van Blue Ice) gebruikt, maar niet iedere dag. Nu heb ik weer 2 nieuwe potten, met de boterolie erin gemengd.
Had ook nog wat vitamine C (ik denk in de vorm van Acai) capsules van Mercola.
Een tijdje zeoliet poeder gebruikt, heb er nog over, maar dit zou het lichaam nog meer kunnen uitdrogen waar ik al last van heb.
Heeft iemand raad waar ik extra op moet letten ivm voeding en supplementatie?
Ik ben een beetje ten einde raad, aangezien ik geen verbetering ervaar.
Ik denk dat het bij mij begonnen is in 2006.
Mijn symptomen:
vermoeidheid, gebrek aan energie
wakker worden na 4 à 5 uur slaap en dan na een paar uur pas terug in slaap vallen (meestal sta ik op tegen de middag)
geen menstruatie sinds 2008 (in bloedtest gezien dat ik teveel prolactine produceer)
als ik door mijn knieën buig, voel ik ze wat kraken. Nu voel ik ook op andere plaatsen mijn botten gemakkelijk kraken, alsof ze niet meer smooth zitten
minstens 2 tandgaatjes (met 3 amalgaamvullingen)
bloedend tandvlees tijdens poetsen
soms hartkloppingen (al tijdje geleden dat ik m'n bloeddruk heb laten meten, maar vorige keren neigde het naar de hoge kant)
heb nu juist blauwe plek aan m'n pols en kan me niet meer herinneren dat ik ergens tegen ben gestoten, ook eens gehad aan m'n vinger
pijn in nek en rug soms
vaak dorst, te frequent urineren (nieuw symptoom sinds paar maanden?)
dikke buik, ook wat ophoping onder nek
Neem sinds een paar maand chinese kruiden tegen kidney yin deficiency, dit heeft tot nu toe één symptoom verminderd, nl. het nachtzweten (had ik vooral na het eten van dierlijk voedsel , in het bijzonder vis(makreel) en garnalen)
Heb afgelopen maanden wel levertraan (van Blue Ice) gebruikt, maar niet iedere dag. Nu heb ik weer 2 nieuwe potten, met de boterolie erin gemengd.
Had ook nog wat vitamine C (ik denk in de vorm van Acai) capsules van Mercola.
Een tijdje zeoliet poeder gebruikt, heb er nog over, maar dit zou het lichaam nog meer kunnen uitdrogen waar ik al last van heb.
Heeft iemand raad waar ik extra op moet letten ivm voeding en supplementatie?