Turkije

Maak ze gewoon af! Griekenland moet gewoon terug schieten.

?s=20
 
Waarom draagt die ene turk een mondkapje? Die is vast al helemaal geïnformeerd over Corona. je hoort een paar keer Hollandia roepen. Niks Holland! Val dood!

?s=20
 
Het altijd zo hartelijke en vriendelijke Griekenland. Niks meer van over. De oorzaak van de brand van het asielzoekerscentrum is niet vast gesteld. Maar ik denk dat aannemelijk is dat de Grieken uit kwaadheid de fik erin hebben gezet. Wie kan het ze kwalijk nemen? Niemand toch!



De Grieken gaan gebukt onder een grote last, zij vangen namelijk de grootste klappen op dit moment. De vluchtelingenstromingen vanuit Turkije worden groter, en de vraag blijft: wat gaat de EU doen. Ondertussen probeert Griekenland alles in staat te stellen om de rust in eigen land te bewaren. Maar dat gaat steeds moeilijker. Gisteren stond er een AZC in de hens.

https://www.dagelijksestandaard.nl/2020/03/het-gaat-helemaal-mis-in-griekenland-vluchtelingencentrum-lesbos-afgebrand/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
 
De grieken worden in de staak gelaten door Timmerflans, Merker zal het aan haar dikke reet roesten den die fransoos doet ook geen bek open.
Nu is het pas echt tijd om Griekenland te helpen in plaats van via Griekenland geld aan Duitse banken te geven.
 
Wat mij altijd opvalt is dat ik nooit fatsoenlijke opvangcentra zie. Allemaal tenten, altijd modder overal, altijd overvol. Terwijl er genoeg geld naartoe gaat.
 
Ten minste één Europees land dat het leger in gaat zetten tegen toekomstige bezetters. Het eigen land verdedigen, daar is defensie tenslotte voor!
 
Daar gaan we weer. Wederom laat men het chanteren van Erdogan gebeuren!

?s=20
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.249
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan