Tucker Carlson

Tucker Carlson vertelt Alex Jones dat hij openstaat voor het steunen van JD Vance als de volgende president van de Verenigde Staten.

Alex Jones zegt dat de Trump-regering JD Vance slecht behandelt omdat hij zich verzet tegen de oorlog met Iran.

"Duidelijk, hij is geweldig vergeleken met Rubio."

"Ik heb JD Vance altijd gemogen. Ik denk dat hij echt slim is."

Tucker Carlson: Ik denk niet dat Netanyahu de meest radicale persoon in Israël is. Het idee dat het probleem Netanyahu is, is gewoon niet waar. Ik wou dat het waar was, want dan zou het gemakkelijk op te lossen zijn.

Netanyahu is waarschijnlijk de gematigde. De regering is zo radicaal. De coalitie roept openlijk openlijk op tot genocide, viert de moord op kinderen, roept op tot nucleaire aanvallen, zoals echt krankzinnig gedrag dat zelfs de Noord-Koreanen niet doen.

Tucker Carlson zegt dat de ware westerse beschaving is gebouwd op het christelijke geloof dat elke menselijke ziel door God is geschapen en daarom gelijk is.

Volgens Carlson omarmt Israël juist het principe dat de westerse beschaving was gebouwd om te verwerpen.

“In de westerse beschaving bestaat er geen bloedschuld. Dat kan niet, omdat het rechtstreeks in tegenspraak is met het begrip van het Westen over de menselijke ziel.”

“Dat is het meest weerzinwekkende idee in wat wij de westerse beschaving noemen. En dat is precies het ding dat Israël omarmt.”

Forum statistieken

Onderwerpen
4.699
Leden
8.704
Nieuwste lid
BertNijmegen
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan