Tucker Carlson onthult eindelijk dat hij het Fox News-management, dat "volledig pro-Fauci" was, vertelde dat hij zou STOPPEN als ze zijn personeel dwongen tot de vax.
"Ik zei: 'Nee, ik treed af als jullie dat doen.' En ze haakten uiteindelijk af."
TUCKER: "Weet je wat? Ik wil niet omgaan met die klootzakken bij Fox News... Fox News was trouwens volledig pro-Fauci, zoals je je misschien wel of niet herinnert. Maar wij die daar toen werkten, herinneren ons de vax-mandatering bij Fox News heel goed."
"Sommigen van ons negeerden het gewoon. Alsof: probeer me maar eens.
"En dat deden ze niet. Maar als je een producer bent bij Fox, vooral als je een jonge vrouw bij Fox was en je misschien in de toekomst kinderen wilde krijgen, en dus geen experimentele gentherapie wilde nemen, dan had je geen keuze."
"En sommigen van ons zeiden: 'Even wachten. Jullie kunnen mijn personeel niet dwingen, vooral jonge vrouwen [het te nemen].' Ik dacht dat we voor vrouwen waren... echte vrouwen die misschien baby's willen krijgen en niet gene-therapied willen worden tot onvruchtbaarheid."
"'Nee, nee, hou je mond en neem het, anders mag je het gebouw niet in of wat dan ook, ontslaan.'"
"En dus zei mijn show nee. Ik zei: 'Nee, ik treed af als jullie dat doen.' En ze haakten uiteindelijk af."