Truth Social

Mijn inschatting:

Alles wordt strategisch getimed naar Red October. Zodra de onthullingen zo groot worden en elkaar in zulk rap tempo opvolgen dat [ZE] besluiten het internet plat te gooien, zal er via het EAS een bericht gestuurd worden naar mobiele telefoongebruikers wereldwijd met daarin een link naar gratis internet via Starlink-satellieten. Dat zal ook het monent zijn dat TS zal worden opengegooid voor de wereld.

TS is nu een echokamer voor anons. Maar hierdoor hebben ze wel een veilige plek waar ze informatie met elkaar kunnen delen, een soort mainstream versie van 4chan/8chan. Als binnenkort Twitter in de handen komt van Elon Musk zullen veel.opgeschorte accounts van anons, maar ook die van Trump, opnieiw geactiveerd worden. Aangezien beide platforms dan dezelfde open source code delen zullen posts van anons (maar ook van Trump) op TS automatisch ook op TW te zien zijn, zelfs op slapende accounts. Daarnaast zullen veel anons zich ook geroepen voelen om uit hun TS-bubble te komen en weer actief te posten op TW. Dit is belangrijk om de normies razendsnel wakker te maken. Dit maakt ook de weg vrij voor de 'My fellow Americans, the storm.is upon us'-tweet van Trump, die hij alleen maar op TS hoeft te plaatsen maar automatisch ook op zijn op.TW geheractiveerde account te zien zal zijn.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Er is iets veranderd op de website van truth social. https://truthsocial.com/

Er is nu een inlog mogelijkheid die er voorheen niet was. Plus onderin de app stores. We zijn bijna een jaar verder sinds ik dit topic aanmaakte.
 
IMG_20230128_184906_854.jpg
PANIC😁

"Trump’s Evolution in Social-Media Exile: More QAnon, More Extremes"

"The former president, now free to post again on Facebook and Twitter, has increasingly amplified far-right accounts on Truth Social. Experts on extremism worry that he will bring this approach to a far wider audience."



Mike
 
TS valt me tegen. De app is traag met uploaden en laat niet direct je zojuist geplaatste posts zien. Video's zijn soms niet te uploaden omdat ze niet zichtbaar zijn in de lijst van te uploaden video's, de uploadtijd is opnieuw traag en eenmaal gepost zijn ze soms wel, soms niet zichtbaar. Ik ben gestopt met video's op TS en gebruik het nu als platform voor memes, want plaatjes gaan wel goed. Doe mij maar Twitter!

Mike
 
TS valt me tegen. De app is traag met uploaden en laat niet direct je zojuist geplaatste posts zien. Video's zijn soms niet te uploaden omdat ze niet zichtbaar zijn in de lijst van te uploaden video's, de uploadtijd is opnieuw traag en eenmaal gepost zijn ze soms wel, soms niet zichtbaar. Ik ben gestopt met video's op TS en gebruik het nu als platform voor memes, want plaatjes gaan wel goed. Doe mij maar Twitter!

Mike
Nou mij ook. Ik ben er al af geknikkerd na het plaatsen van deze post👇🏻 beetje jammer


A338A848-773D-4637-9CA5-76808EFF51A9.jpeg
 
Nou mij ook. Ik ben er al af geknikkerd na het plaatsen van deze post👇🏻 beetje jammer


Bekijk bijlage 27925
In de x22 tekort van zondag gaat het daarover
 
Lig er ook uit zojuist en geen reden waarom, dus de voorwaarden lezen heeft ook geen zin.
 
Ik stop met TS. Nog maar 43 volgers, het schiet niet op daar. Ik voel me daar niet thuis, geef mij maar Twitter!

Mike
 
Ik maakte anderhalf jaar geleden dit topic aan en hoopte dat Truth Social een platform zou worden dat Twitter zou vervangen of een aanvulling erop zou zijn. Sinds 4 maanden kunnen we dan een account aanmaken in Nederland en met 130 volgers vind ik er weinig aan tot nu toe. In het begin was ik nog wel actief maar ik denk dat ik ermee ga stoppen. Het platform valt me vies tegen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.441
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan