Truth Social

Vetje

Well-known member
21-02 is Presidents Day en ook de dag van de lancering van Truth Social. Als ik het goed begrepen heb dan is het meer dan een app. Waar iedereen zich focust op de app, waarvoor een wachtlijst is, ben ik benieuwd naar de rest van het platform. Truth Social is meer dan de app, er zit een heel video platform aan vast en mogelijk nog meer functies die nu nog niet zichtbaar zijn. Is het gekoppeld aan Starlink? Krijgen we een soort van nieuwe vorm van internet? We zullen zien maar ik geloof niet dat alles om de App draait maar dat het veel meer is dan dat.

Laten we in dit topic de berichten posten zoals we dat ook met Twitter deden. Misschien kunnen we ook stoppen met het delen van Twitter links. 🤔 Maar dat mogen jullie zelf weten.

Dit is het Telegram kanaal. https://t.me/truth_sociaI

Op dit moment zijn er mensen van buiten de USA een account kunnen aanmaken, het duurt nog wat weken voordat iedereen erop kan. Even geduld nog.
 
21-02 is Presidents Day en ook de dag van de lancering van Truth Social. Als ik het goed begrepen heb dan is het meer dan een app. Waar iedereen zich focust op de app, waarvoor een wachtlijst is, ben ik benieuwd naar de rest van het platform. Truth Social is meer dan de app, er zit een heel video platform aan vast en mogelijk nog meer functies die nu nog niet zichtbaar zijn. Is het gekoppeld aan Starlink? Krijgen we een soort van nieuwe vorm van internet? We zullen zien maar ik geloof niet dat alles om de App draait maar dat het veel meer is dan dat.

Laten we in dit topic de berichten posten zoals we dat ook met Twitter deden. Misschien kunnen we ook stoppen met het delen van Twitter links. 🤔 Maar dat mogen jullie zelf weten.

Dit is het Telegram kanaal. https://t.me/truth_sociaI

Op dit moment zijn er mensen van buiten de USA een account kunnen aanmaken, het duurt nog wat weken voordat iedereen erop kan. Even geduld nog.
Zodra ik op TRUTH zit ga ik van Twitter af en ga ik ook geen twitterlinks meer delen👍🏻
 
Volgens het Truth Social kanaal op telegram komt Trump in de komende 24 uur live. Ik heb er nog geen link van waar hij precies online komt, ik denk in de App zelf.
 
Vandaag op truthsocial

  • Error reference number: 1020

    - zou ik echt al zoveel keren gekeken hebben ?
 
Vandaag op truthsocial

  • Error reference number: 1020

    - zou ik echt al zoveel keren gekeken hebben ?
Dat is, al een tijdje zo dat is een Cloudfare code.
De site is alleen te zien met vpn op VS of in de VS zelf
 
Zo is de site in de rest van de wereld sinds een paar minuten blijkbaar

Screenshot_2022-02-24-22-51-35-341_com.android.chrome.jpg
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.850
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan