Trump

Wellicht wordt bedoeld dat, net als in mijn 'omgeving...' ( Fauci? wies da?) mensen niet weten wie het is omdat ze 'slapen' en vooral het verdommen om eens te gaan lezen of horen wat of wie dat minkukel is, om reden dat de NOS 'de waarheid' verteld. Ik ben ook een roepende in de woestijn hier in 'schapenkoppen' Dordrecht.
Irritant, maar het is zo.
Je mag wel een keer hier komen roepen op de vrijmibo in wakker Papendrecht hoor.
 
Mijn pagina teller werkt traag sinds de laatste update, Ik pas hem aan als ik de gegevens heb van de tweede teller op de achtergrond. Ik moet wachten op een update tot het hopelijk gefixt is

Maar ja, overal trek ik met mijn persoonlijke ontwikkeling / positief denken artikelen veel minder bezoekers en dat terwijl velen klagen dat ze het niet meer trekken (?)

En Trump, ja dat is maar bijzaak schijnbaar, het beste nieuws van deze week met stip
De eerste keer dat ik zoiets lees met complete onderbouwing.
Ik ben helaas ook te positief volgens mijn oude omgeving...

Deze is feitelijk de complete uitzending waard henk
 
Mijn pagina teller werkt traag sinds de laatste update, Ik pas hem aan als ik de gegevens heb van de tweede teller op de achtergrond. Ik moet wachten op een update tot het hopelijk gefixt is

Maar ja, overal trek ik met mijn persoonlijke ontwikkeling / positief denken artikelen veel minder bezoekers en dat terwijl velen klagen dat ze het niet meer trekken (?)

En Trump, ja dat is maar bijzaak schijnbaar, het beste nieuws van deze week met stip
Ook een groot deel van de zogezegde wakkeren worden nog te snel afgeleid door zaken die belangrijk zijn maar niet belangrijk genoeg en enkel voor de afleiding groots naar buiten komen.
 
Wordt ook flink gereageerd hierop.
Blijkbaar is de slaapkamer en Gooise matras belangrijker, ze vergeten dat als de VS valt de wereld verloren is denk ik

Amerika ligt niet aan de rand van de platte Aarde en kan er daarom niet zomaar afvallen.
Nu serieus. Amerika valt niet. Trust the Plan. De Deep State krijgt niks meer voor elkaar.

Dit zijn dingen die de Deep State graag had willen doen (gekopieerd uit de link van Henk), maar wat niet lukt.
  • Failure to pass restrictive gun control legislation
  • Failure to pass the Build Back Better plan with the pro-communist parts intact
  • Failure to pass the Green New Deal
  • Failure to stack the Supreme Court
  • Failure to stop 2020 election audits
  • Failure to stop the AUKUS deal
  • Failure to stop F-35 sales to Japan
  • Failure to stop US military aid to Taiwan
  • Failure to secure mineral rights to Afghanistan
  • Failure to impeach President Trump - Twice
  • Failure to implement US vaccine passports
  • Failure to implement US vaccine mandates
  • Failure to keep Chinese products flowing into the US smoothly - hurting the Chinese economy
  • Failure to implement a US social credit system
  • Failure to stop alternative social media platforms
  • Failure to prevent collapse of China’s real estate market
  • Failure to demolish the wall Trump built
  • Failure to close GITMO
  • Failure to protect their incumbents from losing to Republican challengers (save one exception - Gavin Newsom in California)
  • Failure to maintain control of the US educational system (they’re losing control rapidly)
  • Failure to stop the Ghislane Maxwell trial - make no mistake, this is a broadside against the USS Deep State, things will be made public in this trial that the public was never meant to know
  • Failure to stop the Durham investigation
  • Failure to stop courts from issuing preliminary injunctions that stop vaccination mandates
  • Failure to successfully prosecute Kyle Rittenhouse for murder, which would have effectively removed the 2A right to use deadly force to defend one’s life
  • Failure to expose or circumvent President Trump’s PEADS or EO’s that he left behind for the Biden administration
  • Failure to bring an indictment against Trump
  • Failure to prevent Americans from uniting under a pro-constitution political banner
  • Future - Failure to hold the house and senate
  • Future - Failure to protect their incumbent District Attorneys from challengers
  • Future - Failure to protect Roe v. Wade from SCOTUS
  • Future - Failure to prevent SCOTUS from expanding the 2A - the case will involve the question of “bear” as in the freedom to leave one’s house with a weapon in case of confrontation, with no need to “prove” the odds of such confrontation to the government
 
Amerika ligt niet aan de rand van de platte Aarde en kan er daarom niet zomaar afvallen.
Nu serieus. Amerika valt niet. Trust the Plan. De Deep State krijgt niks meer voor elkaar.

Dit zijn dingen die de Deep State graag had willen doen (gekopieerd uit de link van Henk), maar wat niet lukt.
  • Failure to pass restrictive gun control legislation
  • Failure to pass the Build Back Better plan with the pro-communist parts intact
  • Failure to pass the Green New Deal
  • Failure to stack the Supreme Court
  • Failure to stop 2020 election audits
  • Failure to stop the AUKUS deal
  • Failure to stop F-35 sales to Japan
  • Failure to stop US military aid to Taiwan
  • Failure to secure mineral rights to Afghanistan
  • Failure to impeach President Trump - Twice
  • Failure to implement US vaccine passports
  • Failure to implement US vaccine mandates
  • Failure to keep Chinese products flowing into the US smoothly - hurting the Chinese economy
  • Failure to implement a US social credit system
  • Failure to stop alternative social media platforms
  • Failure to prevent collapse of China’s real estate market
  • Failure to demolish the wall Trump built
  • Failure to close GITMO
  • Failure to protect their incumbents from losing to Republican challengers (save one exception - Gavin Newsom in California)
  • Failure to maintain control of the US educational system (they’re losing control rapidly)
  • Failure to stop the Ghislane Maxwell trial - make no mistake, this is a broadside against the USS Deep State, things will be made public in this trial that the public was never meant to know
  • Failure to stop the Durham investigation
  • Failure to stop courts from issuing preliminary injunctions that stop vaccination mandates
  • Failure to successfully prosecute Kyle Rittenhouse for murder, which would have effectively removed the 2A right to use deadly force to defend one’s life
  • Failure to expose or circumvent President Trump’s PEADS or EO’s that he left behind for the Biden administration
  • Failure to bring an indictment against Trump
  • Failure to prevent Americans from uniting under a pro-constitution political banner
  • Future - Failure to hold the house and senate
  • Future - Failure to protect their incumbent District Attorneys from challengers
  • Future - Failure to protect Roe v. Wade from SCOTUS
  • Future - Failure to prevent SCOTUS from expanding the 2A - the case will involve the question of “bear” as in the freedom to leave one’s house with a weapon in case of confrontation, with no need to “prove” the odds of such confrontation to the government
Dat weet ik ook wel, ik heb het wel gelezen.
Ik twijfel niet aan de val van de ds en de toekomst van de mensheid.

En ja ook ik maak er hier wel eens een geintje van (vaak eigenlijk), maar zo af en toe zou je zet pillen van rode pepers uitdelen....
 
want ? ik wacht met spanning...
Je kent de legende niet?

Een veroordeelde wachtte op het schavot. Een bode was naar de koning gestuurd om genade te vragen
. Het duurde de burgemeester te lang voor hij terug kwam en liet de kerkklok vooruit zetten en de veroordeelde hangen. Hij werd gehangen, maar nog voor de werkelijke eindtijd verscheen de bode weer met het bericht dat er genade was verleent.
Vandaar, vraag in Papendrecht nooit naar de juiste tijd...
Zo ongeveer gaat het verhaal bij mijn beste weten
 
Help het oude gezegde klopt toch....
Hoe dichterbij dord hoe rotter het wordt
🤣🤣🤣🤣
Hoe dichter bij Dordt hoe rotter het wordt.

Tussen Papendrecht, Zwijndrecht en Hendrik ido ambacht, tussen rivier De Noord en de rivier De Strooppot heb je de polder 'Galgeplaat'
Daar stond vroeger een galg waar misdadigers werden gehangen veroordeeld door het gerecht in Dordrecht. Deze galg was goed zichtbaar vanuit Dordt. Het gezegde is dus vooral bedoelt voor misdadigers...

Dit heeft niets met Trump van doen, maar toch zou ik graag deze galg weer in ere hersteld zien worden om redenen die u allen wel bekend zijn vermoed ik...
 
Gast bij CNN:
“We hebben vijf jaar van verslaggeving gedaan over Trump, over Rusland, Corona en democratie. De president (Biden) daagt tijdens zijn persconferentie Rusland uit de Oekraïne binnen te vallen, we hebben meer doden onder Biden dan onder Trump en nu hebben de president en de vicepresident (Biden/Harris) twijfels aan de legitimiteit van de 2020 verkiezing. Zijn we nu beter af op deze drie kwesties waarvoor we Trump aan het kruis hebben genageld? Dit is een ramp.”
We zijn aan het winnen mensen. Zelfs CNN dropt rode pillen!
 
Dat weet ik ook wel, ik heb het wel gelezen.
Ik twijfel niet aan de val van de ds en de toekomst van de mensheid.

En ja ook ik maak er hier wel eens een geintje van (vaak eigenlijk), maar zo af en toe zou je zet pillen van rode pepers uitdelen....
Toch vind ik het grappig dat mensen die blackpill blijkbaar zo lekker vinden. Ze hebben er geen moeite mee om te geloven dat een klein clubje elite met het IQ van een pinda en een playbook zo oud als maar wat ons onder de vinger kunnen krijgen. Maar ze hebben er dan wel weer moeite mee om te geloven dat er ook een andere groep goed georganiseerde patriots tegen overstaat die dit probeert te voorkomen.

Als ik dan de vraag aan ze stel. "Zou jij niet ook, als je de kans kreeg meehelpen om de wereld te redden?" Dan krijg ik altijd als antwoord een volhandig JA! terug.
 
Toch vind ik het grappig dat mensen die blackpill blijkbaar zo lekker vinden. Ze hebben er geen moeite mee om te geloven dat een klein clubje elite met het IQ van een pinda en een playbook zo oud als maar wat ons onder de vinger kunnen krijgen. Maar ze hebben er dan wel weer moeite mee om te geloven dat er ook een andere groep goed georganiseerde patriots tegen overstaat die dit probeert te voorkomen.

Als ik dan de vraag aan ze stel. "Zou jij niet ook, als je de kans kreeg meehelpen om de wereld te redden?" Dan krijg ik altijd als antwoord een volhandig JA! terug.
Dat ja gaat gepaard met maar in de meeste gevallen,
Als het je baan kost je carriere je inkomen dan rennen ze heel snel naar het andere kamp.
 
Dat ja gaat gepaard met maar in de meeste gevallen,
Als het je baan kost je carriere je inkomen dan rennen ze heel snel naar het andere kamp.
Ja dat klopt. Zelfs als Trump ze persoonlijk zou vragen zouden de meeste waarschijnlijk afhaken als ze even iets moeten doen wat buiten hun comfort zone is.

Is denk ik ook van hun zijde een gebrek om te kunnen begrijpen dat er wel genoeg mensen zijn die er geen moeite mee hebben te suffere for the greater good.
 
Wat de afgelopen twee jaar zichtbaar is geworden was er al die tijd al. Dit forum bestaat inmiddels 10 jaar en je wil niet weten hoe vaak ik in het verleden ben aangevallen omdat ik lezingen gaf waar ik Keltisch zeezout verkocht of omdat ik.hier op het forum om donaties vraag. Kennelijk is het OK dat Big Pharna woekerwinsten boekt, maar als een kleine vis als ik wat extra bij verdien voor mijn inspanningen ben ik de inhalige geldwolf. Ik zei dan altijd: je richt je op de verkeerde vijand. Ik constateer al vele jaren dat menigeen zich opstelt als lakei van Het Kwaad en diegenen die zich hiertegen verzetten ten gronde wil richten omdat dit niet strookt met hun eigen slaafse en volgzame wereldbeeld. Het is alleen nu pas zichtbaar geworden voor iedereen.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Dat ja gaat gepaard met maar in de meeste gevallen,
Als het je baan kost je carriere je inkomen dan rennen ze heel snel naar het andere kamp.

Bij mijn eerste baantje nam ik zelf al na 6 weken ontslag zondar dat ik ander werk had
Bij mijn tweede baan nam ik na 5 jaar ontslag, ik had al ander werk gezocht
Dat bleek het ook niet helemaal te zijn vanwege conflicten met mijn betaalde hobby als deejay, dus weer ontslag genomen zonder dat ik ander werk had, 's maandags kon ik weer aan de slag
Na 4 jaar kwam er een einde aan dat werk, ik kreeg ontslag vanwege de open grenzen - winkels open op zondag in België waardoor het werk in de woninginrichting minder werd.
Volgende baan, magazijn inkoop combinatie bouw materialen nam ik na drie weken weer ontslag vanwege een beter baan bij de PNEM. Na 20 jaar gedreigd ontslag te nemen vanwege conflict met afdelingschef (lees miniatuur dictator) Chef werd overgeplaatst ik kon blijven.
Na 25 jaar begon daar een giga reorganisatie van +500 werknemers die 'overtallig waren' Ik was bij de eerste vijf die zelfstandig opstapte met een "roestige handdruk".

Daarna ZZPer, 4 faillissementen meegemaakt in 12 jaar en totaal iets meer als 40.000 euro verloren maar geen dag zonder werk gezeten en verschillende opdrachtgevers moeten dumpen.

Ontslag nemen en een andere koers varen wordt na een tijd een stuk makkelijker
Advocaat inschakelen, dreigen de belasting in te schakelen (via direct contact) het kwam allemaal voor.
Daarom vind ik die spreuk ook zo krachtig

De shit uit je verleden wordt de mest voor de toekomst

Als ik het ergens niet mee eens ben gaat eerst de knuppel in het hoenderhok en daarna zie ik wel verder en niet andersom, en altijd goed afgelopen.
 
Is inderdaad niets nieuws, proberen je kosten eruit te halen mag niet van de NSB'ers, doe je dat wel krijg je commentaar, is echt Nederlands
Gelukkig zijn er genoeg forum leden die er anders over denken.
Wat de afgelopen twee jaar zichtbaar is geworden was er al die tijd al. Dit forum bestaat inmiddels 10 jaar en je wil niet weten hoe vaak ik in het verleden ben aangevallen omdat ik lezingen gaf waar ik Keltisch zeezout verkocht of omdat ik.hier op het forum om donaties vraag. Kennelijk is het OK dat Big Pharna woekerwinsten boekt, maar als een kleine vis als ik wat extra bij verdien voor mijn inspanningen ben ik de geldwolf. Ik zei dan altijd: je richt je op de verkeerde vijand. Ik constateer al vele jaren dat menigeen zich opstelt alsl lakei van Het Kwaad en diegenen die zich hiertegen verzetten ten gronde wil richten omdat dit niet strookt met hun eigen slaafse en volgzame wereldbeeld. Het is alleen nu pas zichtbaar geworden voor iedereen.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.284
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan