Trump

Voor wie verward raakt ondat Trump het heeft over 2024 het volgende:

Dit jaar komen de verkiezingsfraude en C19-fraude aan het licht. AZ zal als eerste decertificeren, andere staten zullen volgen. Bewijs van verkiezingsfraude zal aan SCOTUS worden voorgelegd en de verkiezing van 2020 zal nietig worden verklaard. Dit maakt dat Trump automatisch POTUS46 wordt, we hoeven niet te wachten tot 2024. Verwar zijn uitspraken op de voorgrond nooit met wat er op de achtergrond gebeurt!

Mike
 
Voor wie verward raakt ondat Trump het heeft over 2024 het volgende:

Dit jaar komen de verkiezingsfraude en C19-fraude aan het licht. AZ zal als eerste decertificeren, andere staten zullen volgen. Bewijs van verkiezingsfraude zal aan SCOTUS worden voorgelegd en de verkiezing van 2020 zal nietig worden verklaard. Dit maakt dat Trump automatisch POTUS46 wordt, we hoeven niet te wachten tot 2024. Verwar zijn uitspraken op de voorgrond nooit met wat er op de achtergrond gebeurt!

Mike
Hij mag dan toch nog in 2024 voor herverkiezing gaan toch?
 
Voor wie verward raakt ondat Trump het heeft over 2024 het volgende:

Dit jaar komen de verkiezingsfraude en C19-fraude aan het licht. AZ zal als eerste decertificeren, andere staten zullen volgen. Bewijs van verkiezingsfraude zal aan SCOTUS worden voorgelegd en de verkiezing van 2020 zal nietig worden verklaard. Dit maakt dat Trump automatisch POTUS46 wordt, we hoeven niet te wachten tot 2024. Verwar zijn uitspraken op de voorgrond nooit met wat er op de achtergrond gebeurt!

Mike
dus hij wordt eerder president 😏
 
Het zogeheten “shot heard around the world” volgens de Q posts zal geen arrestatie zijn, in elk geval niet van Fauci. Dat is mijn idee want bijna niemand kent Fauci. Wat ik wel geloof is dat zijn arrestatie leidt tot arrestatie van anderen. Ik denk dat het nietig verklaren van de verkiezingen 2020 en de aanstelling van Trump als president een grotere impact heeft op de wereld.
 
Niemand kent Fauci? Are you kidding me? Hij is het gezicht van de C19-crisis, de Jozef Mengele die met gain of function dit nepvirus mogelijk heeft gemaakt! Fauci wordt de first arrest, let maar op.

Mike
 
Niemand kent Fauci? Are you kidding me? Hij is het gezicht van de C19-crisis, de Jozef Mengele die met gain of function dit nepvirus mogelijk heeft gemaakt! Fauci wordt de first arrest, let maar op.
Wellicht wordt bedoeld dat, net als in mijn 'omgeving...' ( Fauci? wies da?) mensen niet weten wie het is omdat ze 'slapen' en vooral het verdommen om eens te gaan lezen of horen wat of wie dat minkukel is, om reden dat de NOS 'de waarheid' verteld. Ik ben ook een roepende in de woestijn hier in 'schapenkoppen' Dordrecht.
Irritant, maar het is zo.
 
Het zogeheten “shot heard around the world” volgens de Q posts zal geen arrestatie zijn, in elk geval niet van Fauci. Dat is mijn idee want bijna niemand kent Fauci. Wat ik wel geloof is dat zijn arrestatie leidt tot arrestatie van anderen. Ik denk dat het nietig verklaren van de verkiezingen 2020 en de aanstelling van Trump als president een grotere impact heeft op de wereld.
Klopt wel, de wakkeren kennen Fauci vooral maar de normies nauwelijks. Dat is ook mijn ervaring.
 
Niemand kent Fauci? Are you kidding me? Hij is het gezicht van de C19-crisis, de Jozef Mengele die met gain of function dit nepvirus mogelijk heeft gemaakt! Fauci wordt de first arrest, let maar op.

Mike


Nee hier kennen de meesten idd ook geen foutsie. Ook de zgn hoogopgeleide die 4 kranten abonnementen hebben...
ze hebben werkelijk geen idee. Thanks fake media
 
Vele misdadigers werden pas bekend na hun arrest...
Dat mensen in onze omgeving Fauci niet altijd kennen, zegt dus niks.
 
I have found interesting insights behind the phenomenon of 45 Donald Trump. Reflections on what is going on in what may be called World War #3

Ben erg blij dat ik de leesmodus heb ontdekt want hiermee kun je artikelen ook beluisteren.
Heb altijd veel moeite met lange lappen Engelse tekst maar het gesproken woord gaat me beter af, zeker als ik hem iets langzamer laat afspelen.
 
I have found interesting insights behind the phenomenon of 45 Donald Trump. Reflections on what is going on in what may be called World War #3


Ik heb het hele schrijven nu gelezen, 7 postings en trom geroffel

Sailor riep het al, heeft iemand de bal gezien

Trump is nog steeds aan de macht, volgens deze zeer aannemelijke bewering
 
Wordt ook flink gereageerd hierop.
Blijkbaar is de slaapkamer en Gooise matras belangrijker, ze vergeten dat als de VS valt de wereld verloren is denk ik
 
Wordt ook flink gereageerd hierop.
Blijkbaar is de slaapkamer en Gooise matras belangrijker, ze vergeten dat als de VS valt de wereld verloren is denk ik
Mijn pagina teller werkt traag sinds de laatste update, Ik pas hem aan als ik de gegevens heb van de tweede teller op de achtergrond. Ik moet wachten op een update tot het hopelijk gefixt is

Maar ja, overal trek ik met mijn persoonlijke ontwikkeling / positief denken artikelen veel minder bezoekers en dat terwijl velen klagen dat ze het niet meer trekken (?)

En Trump, ja dat is maar bijzaak schijnbaar, het beste nieuws van deze week met stip
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan