Trump

Ze hebben er geen moeite mee om te geloven dat een klein clubje elite met het IQ van een pinda en een playbook zo oud als maar wat ons onder de vinger kunnen krijgen. Maar ze hebben er dan wel weer moeite mee om te geloven dat er ook een andere groep goed georganiseerde patriots tegen overstaat die dit probeert te voorkomen.
Vooral dat laatste. Wat is dat toch, cognitieve dissonantie?
 
Het zou kunnen, ...

Via MeWe GAP chat door-Chagrijnig Konijn: Alan Lovejoy

Beheerder

10 uur geleden

Trump 'TRUTH Social' ontwikkelt content moderatie praktijken om te zorgen voor een 'gezinsvriendelijke' gemeenschap

"Hive mede-oprichter en CEO Kevin Guo vertelde Fox Business dat het AI-model van zijn bedrijf zal worden gebruikt voor TRUTH Social om inhoudsmoderatie te bieden voor berichten om seksueel expliciete inhoud te garanderen, en berichten met geweld, pesten, haatzaaien en spam komen nooit op het platform."

Commentaar door ArchiveAnon: Guo, zeg je? Ik weet zeker dat dat een veel voorkomende Chinese achternaam is, maar toch, hoe groot is de kans dat de man dezelfde achternaam heeft als Miles Guo van GETTR?

Ik ben al een tijdje van mening dat GETTR de fase van het in kaart brengen van bedreigingen was voor TRUTH Social. De strategie: een Trump-adviseur lanceert een sociale mediasite onmiddellijk na het hypnotiseren van Trumps aankomende project op elk nieuwsmedium dat zal luisteren; je doet een soft launch waarbij alle functies niet intact zijn, dus Trump heeft een legitiem excuus om nog niet mee te doen; nu overspoelen alle trollen, slechte acteurs en bot-farms onmiddellijk GETTR bij de lancering, denkend dat Trump daar binnenkort zal verschijnen. Je hebt nu toegang tot al hun IP's, e-mails, telefoonnummers en geografische locaties.

Dan kondig je plotseling aan "Sorry, maar je prinses is in een ander kasteel" en voer je al die gegevens die je hebt verzameld in de beschermingslaag voor TRUTH Social. Nu zijn al die slechte acteurs vanaf dag één voorbelicht.

Geen gezeur, geen poespas.

https://www.foxbusiness.com/politic...practices-to-ensure-family-friendly-community
 
 
Trump heeft zich tijdens een rally uitgesproken voor de Canadese truckers. Ik krijg hier beelden van toegestuurd, maar dan zonder weblink. Heeft iemand dat fragment zodat iedereen Trump zijn statement kan zien en horen maken?

Mike
 
Songtekst van het nummer dat op de rally werd gedraaid:
Sam and Dave - "Hold On, I'm Comin'"

Now don't you ever be sad
Lean on me when times are bad
When the day comes and you're down
In a river of trouble, about to drown

Hold on, I'm comin'
Hold on, I'm comin'

On my way, your lover
And if it feels cold, I will be your cover
Never have to worry 'cause I'm here
Ah, don't need to suffer, baby, 'cause I'm near (no need)

Hold on 'cause I'm comin'
Hold on, I'm comin'
Hold on 'cause I'm comin'
Hold on, I'm comin', look

Reach out to me for satisfaction, yeah
Look, call my name now for quick reaction
Yeah, yeah, yeah, yeah

Huh
Now don't you ever be sad
Lean on me when times get bad
When the day comes, I know you're down
In a river of trouble, you about to drown

So hold on, I'm comin'
Hold on, I'm comin'
Hold on 'cause I'm comin'
Hold on 'cause I'm comin'

Hold on 'cause I'm comin'
I want you to hold on 'cause I'm comin', yeah
Zie ook: https://radiopatriot.net/2022/01/29/hold-on-im-coming-2/
Scroll naar beneden en kijk in het filmpje. Na 40 seconden tekent Trump een Q in de lucht.
 
 
If the Vice President (Mike Pence) had “absolutely no right” to change the Presidential Election results in the Senate, despite fraud and many other irregularities, how come the Democrats and RINO Republicans, like Wacky Susan Collins, are desperately trying to pass legislation that will not allow the Vice President to change the results of the election? Actually, what they are saying, is that Mike Pence did have the right to change the outcome, and they now want to take that right away. Unfortunately, he didn’t exercise that power, he could have overturned the Election!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan