Trump

100leven

New member
Zoals verwacht maakt het niet uit wie de presidentsverkiezingen wint in de VS, Israel wint hoe dan ook.

Israeli minister: Donald Trump's win means the Palestinians will never have their own state

http://www.telegraph.co.uk/news/201...ald-trumps-win-means-the-palestinians-will-n/

Niet dat ik nog in een 2-statenoplossing geloof overigens. De enige oplossing is volgens mij als Israel ontmanteld wordt en er daar een flinke regime change plaatsvindt met zowel niet-Zionistische joden als christenen en moslims in de regering. Maar zolang de Zionistische elite het voor het zeggen heeft in de wereld, zal dat niet gebeuren.

Mark
 
Donald Trump with a message to the Muslim world "I love Israel




http://standwithusa.blogspot.nl/2016/10/donald-trump-with-message-to-muslim.html?m=1
 
Dat is toch geen verrassing? Het was allang duidelijk dat Trump 'a lifelong friend of Israel' is, zoals hij zelf al zei op de AIPAC-conferentie.

In je euforie moet je het realisme inbouwen dat rechtse populisten allemaal uiterst kritisch zijn over moslimimmigratie en totaal kritiekloos zijn over Israel.

Dat is allemaal.nog een brug te ver. Verandering gebeurt in stappen. Als jouw land onder de voet wordt gelopen door islamitische 'vluchtelingen' met een gedragsprobleem, ga je eerst orde op zaken stellen in eigen huis.

Er zijn geen hordes joden die op illegale wijze Europa binnenvallen, dus die worden in de rechtse politiek niet als vijand gezien. Sterker nog, de algemene visie in die hoek is dat Israel het enige beschaafde land is tussen een stelletje barbaren. Dat dit heel anders in elkaar zit weten wij allemaal wel, maar verwacht van rechtse populisten op dit gebied geen wezenlijke veranderingen.

Laat Trump nu maar eerst het 'moeras legen', zoals hij het zelf zegt, in Washington en Hill en Bill aanklagen voor landverraad en vele andere misdaden en dan kijken we wel verder.

Mike
 
Bedankt voor de duidelijke info. Ik heb ook in de andere topics gekeken en de info is ook duidelijk hierover.

Dorothe
 
Vrijwel alle rechtse populisten zijn Zionisten. En laat nou net het Zionisme het grote probleem zijn wat o.a. de vluchtelingenstroom op gang heeft gebracht door 'regime change' oorlogen in het Midden-Oosten.

Ik hoop dat Trump zich aan z'n woord houdt en stopt met het brengen van 'democratie' in het Midden-Oosten. Anders is het dweilen met de kraan open wat betreft de vluchtelingenstroom, waar de elite dankbaar gebruik van maakt door deze stroom te stimuleren ($500 miljoen van Soros voor pro-vluchteling maatregelen bijv.). En niet te vergeten de vele honderdduizenden slachtoffers die die oorlogen veroorzaken.

Wat ik al in het Clintons topic schreef, is het aanstellen van een neocon adviseur die zich in het verleden juist voor die oorlogen heeft ingezet, geen goed teken.

Wat ook geen goed teken is, zijn de grote hoeveelheden ashkenazi joden die aanwezig zijn in z'n organisatie (waaronder z'n dochter en schoonzoon). Lijkt me niet dat daar maar een klein percentage Zionisten tussen zitten.

Cw36vQQXEAEjuOU.png

Cw36vkSWIAAmY5h.png

Cw36zq2WIAADLnb.png

Cw362_SXcAAeisf.png


Joden maken voor zo'n 3% deel uit van de bevolking in de VS. Dus dat er dan zoveel joden in z'n cabal zitten is op z'n minst opmerkelijk te noemen.

Aan de andere kant waren de door zionisten gecontroleerde media weer op de hand van Hillary.

We gaan het meemaken. Als hij alvast begint met de opsluiten van de Clintons, dan geeft dat in ieder geval alvast vertrouwen :)

Mark
 
Nog een gedachte:

Vladimir Poetin heeft hier net zo goed mee te maken. Waarom mensen hem trouw blijven, jood of geen jood, is het sterke nationalisme wat hij voorstaat. Ook joden zijn hem trouw, want ze zijn trouw aan Rusland en niet zozeer hun religie. De eenheid zit hem in het landsbelang voor alles. Als Trump dat voor elkaar krijgt, dan is hij de Amerikaanse Poetin!

Mike
 
Kijk uit voor Veterans Today, dit is een disinfo-site! Ik zeg hiermee overigens niet dat Trump geen zionist is. Wat ik zeg, is dat hij dit niet is in de klassieke vorm zoals we die tot nu toe hebben gezien. Trump komt niet op Bohemian Grove, Bilderberg, satanische spirit cooking-etentjes, etc. Trump gelooft in de 'judeo-christelijke traditie', die iets meer dan 100 jaar oud is en beseft kennelijk niet dat christenen en joden daarvoor al duizenden jaren elkaars aartsvijand zijn geweest.

Zoals ik op de radio al zei, hij wil vooral orde op zaken stellen in eigen land en juist steeds minder politieman van de wereld spelen. Als 1 ding hem kenmerkt is het wel dat hij zijn eigen gang gaat en daarmee dus totaal onvoorspelbaar is. Daar kan onze elite helemaal niets mee, want dan weet je natuurlijk nooit of hij braaf de agenda uitvoert. Poetin is van hetzelfde hout gesneden en is alleen maar actief in het buitenland als de Russische landsbelangen op het spel staan.

Ik ben het met lang niet alles eens waar hij voor staat, maar als hij de Clintons in de bak gooit en vrede maakt met Rusland ben ik al heel blij, want dit zal een dikke streep door de rekening zetten van de elite!

Mike
 
  • Leuk
Waarderingen: Mexy
Ja ik hoorde het op dotcom inderdaad maar wilde deze toch even onder de aandacht brengen. Dat dit dus ook het internet op gaat, waar of niet waar, wie zal het zeggen..
 
Nou zodra hij niet doet wat de agenda vd heersende elite zegt dan leggen ze hem om. Zo knettergestoord is die elite namelijk wel. Ik zie het ze zo doen met een mooi verhaal eromheen.

Ik moet het allemaal nog maar zien, ik weet het nog zo net niet.
 
Ik moet het ook nog zien, maar de gekte tegen Trump (zie Clinton topic) die nu ook nog plaatsvindt, is een teken van paniek van de elite. Dus wat dat betreft, lijkt Trump echt een bedreiging voor ze.

Ik zou m'n leven als Trump zijnde inderdaad niet zeker zijn, zeker nu hij nog niet officieel president is. In een open auto gaan rondrijden lijkt me niet zo'n goed idee...

Mark
 
Tegengestelde signalen.
Aan de ene kant de paniek bij de elite, aan de andere kant analisten die stellen dat het gepland is dat Trump heeft gewonnen.

In dat laatste kamp zit Brandon Smith van Alt Market:
“He won because the elites WANT HIM THERE, the global economy WILL collapse”

http://www.zerohedge.com/news/2016-...s-want-him-there-global-economy-will-collapse

Hoe ik het zie is dat de globalisten (elite) veel liever Clinton hadden gehad als president (vandaar de paniek nu) omdat zij al een verlengstuk van de elite is. Met Trump zal het een stuk moeilijker worden om hem 'in het gareel' te krijgen. Maar linksom of rechtsom zal men ook Trump zover krijgen. Zo niet, dan hebben ze andere methodes om hun zin te krijgen en moet Trump het afleggen.


Je denkt toch niet dat de powers that be een nieuw onderzoek naar 9/11 zomaar over hun kant laten gaan?

http://www.topinfopost.com/2016/02/15/trump-vows-full-investigation-of-911-if-he-becomes-president

De laatste president die tegen de (bankiers)elite inging (JFK), kan het niet meer navertellen.

Spannende tijden!

Mark
 
Bedenk me nu dat een nieuw, onafhankelijk onderzoek naar 9/11 ook goed zou kunnen uitpakken voor wat betreft het 'wakker worden' van Trump aangaande Zionisme.

Als hij er achter komt dat 9/11 een inside job is geweest waar geen Moslim aan te pas is gekomen (false flag), maar uitgevoerd is door de Zionistische elite (VS/Israël), dan ben ik benieuwd wat hij dan gaat doen: buigen of barsten.

Mark
 
Brandon Smith en James Corbett zijn allebei van mening dat de elite niets ongemerkt en ongecontroleerd laat gebeuren en dat Trumps verkiezing dus ook onderdeel is van het plan. Een variant op lui die beweren dat Poetin ook onderdeel is van het spel en dat alle gaten zijn dichtgetimmerd. Ik geloof er geen snars van en met cynisme komen we nergens!

Mike
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.817
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan