Trump

Rellen na de verkiezingen:







Wat huilende 'verliezers':



Deze video bevat vooral oudere beelden van (ruim) voor de verkiezingen:
 
http://imgur.com/a/VPfB3

En hier raakt Aart verstrikt in zijn eigen logica. Dit is zijn 'kind of people', de o zo verdraagzame jonge generatie, de 'special little snowflakes' die een betere wereld willen maar te lui zijn om naar de stembus te gaan en zich alleen maar weten te verenigen tegen een DEMOCRATISCHE uitslag die hen niet bevalt met zinloos geweld en...onverdraagzaamheid en racisme. Volgens Aart moet de overheid 'keihard optreden' tegen dit soort gedrag. Moeten er soms doden vallen voordat duidelijk wordt dat we hier te maken hebben met kleutergedrag? Herinner je je nog de rellen uitgelokt door blanke racisten toen Obama won? Ik ook niet!

http://imgur.com/a/2jdaX

Mike
 
Zoals gezegd: oppassen geblazen.

CxOzWYjWQAAPuJS.jpg


Mark
 
Fijn he, die progressieve feministen?

Zoals ik al schreef:



Uiteindelijk heeft de realiteit het gewonnen van de droom en dat zal ook hier in Europa gebeuren. De zwakheid van de utopie is nl. dat er uitsluitend diversiteit van identiteit wordt gepropageerd maar niet diversiteit van meningen en visies. Om de utopie te laten slagen MOET iedereen deze uitdragen en kan er onder geen enkel beding van worden afgeweken. Dit gaat zo ver dat als dit toch gebeurt er onderdrukking en zelfs genocide plaatsvindt, iets wat we historisch terugzien bij alle communistische experimenten. Dit systeem is inherent collectivistisch en richt zich op gelijkheid van resultaten en gaat voorbij aan basisgelijkheden met diversiteit van resultaten.

Mike
 
Klopt, het is allemaal love & peace totdat ze niet krijgen wat ze willen, dan krijg je een ander beeld te zien.

Mark
 
Sorry, ik ging ervan uit dat je deze tekst al had gelezen. Komt uit een emailuitwisseling tussen mij en Arend Zeevat. Hier het vervolg:



De terugkeer naar de natiestaat is de aloude stamgedachte, waarin individuem hun unieke kwaliteiten ten goede maken van de voltallige gemeenschap. Dit systeem heeft wel een lange en succesvolle geschiedenis en gaat uit van gelijkse beginselen (mensenrechten) en de vrijheid om te zijn wie of wat je maar wil, maar gaat uit van uiteenlopende resultaten (de een is nu eenmaal beter of slechter in iets dan een ander). Het is inherent individualistisch en bevordert daadwerkelijke diversiteit, die ook nog eens onbaatzuchtig is omdat deze patriotistisch is en dus tem goede komt van land, volk em cultuur. Dit is geen opgelegde eenheid, maar eensgezindheid, iedereen heeft hetzelfde doel voor ogen. De identiteit wordt niet opgelegd of geforceerd bedacht, maar ontstaat uit een persoonlijke kracht die weer ten goede komt van de gemeenschap en zo een natie vormt.

Mike
 
Trump heeft in ieder geval 1 neocon uit z'n team geknikkerd, namelijk Chris Christie.

https://fellowshipoftheminds.com/2016/11/14/drain-the-swamp-trump-banishes-chris-christie-from-inner-circle/

Nu doorpakken en hopen dat ie meer van die onbetrouwbare gasten van z'n lijst knikkert.

Mark
 
Het volk heeft gesproken, maar Soros & Co laten het er niet bij zitten.

Soros bands with donors to resist Trump, 'take back power'

George Soros and other rich liberals who spent tens of millions of dollars trying to elect Hillary Clinton are gathering in Washington for a three-day, closed door meeting to retool the big-money left to fight back against Donald Trump.

http://www.politico.com/story/2016/11/democrats-soros-trump-231313

Ze nemen geen genoegen met een democratisch gekozen president. Criminelen...

Mark
 
Mike, had je deze e-mail niet al in een ander topic gepost?

Zie je wel, had ik toch al gepost! Kan in ieder geval geen kwaad om nog eens te doen, de kracht van de herhaling...

Mike
 
OK, het mantra is nu wel duidelijk: zodra de pers begint over 'extreem rechts' en 'KKK', dan weet je dat Trump weer een goede heeft benoemd. Tegenwoordig ben je al 'extreem rechts' als je kritisch staat tegenover feminisme, homoseksualiteit, moslimvluchtelingen en zionisme. Als dat zo is, dan ben ik ook 'extreem rechts'. Maar niet heus...

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.192
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan