Trump

'Puppetmaster' Soros over Trump
Voorspelde een 'landslide' voor de popular vote voor Hillary.

Vanaf 33:22
?t=33m22s
 
In bovenstaand interview heeft Soros het ook over het bijdrukken van extra geld als oplossing voor de schuldencrisis. Vanaf hier:

?t=41m50s

Dezelfde gluiperige mentaliteit die je ook bij de Clinton campagne terugzag en ziet. Soort zoekt soort.

Mark
 
Ron Paul is het ook opgevallen dat de neocons zich opdringen aan en/of gekozen worden door Trump.

Unfortunately, there has been several neoconservatives that are getting closer to Trump. And if he gets his advice from them then I do not think that is a good sign

https://www.rt.com/usa/366404-trump-ron-paul-crosstalk/

Trump heeft natuurlijk geen politieke ervaring en zal mede afhankelijk zijn van de ministers en adviseurs om hem heen. Dus als dat neocons uit de schaduwregeringen van vorige presidenten zijn, dan schiet het niet op. Zou mooi zijn als iemand als Ron Paul hem wegwijs zou maken in de politiek.

Mark
 
Jon Rappoport signaleert dit gevaar ook:

https://jonrappoport.wordpress.com/2016/11/11/will-donald-trump-keep-his-promises/

Mike
 
Het transition team van Trump is vooralsnog gevuld met slecht volk:

nif_teamtrump.jpg


Hopelijk heeft ie vanaf januari mensen om zich heen verzameld die wel het beste met de burgers voor hebben.

Mark
 
?

Deze is ook leuk: video van Trump die naar Washington D.C. rijdt.

https://twitter.com/i/videos/tweet/797104979727282178

Mark
 
'Libtards' protesteren in NeW York tegen Trump.

Scanderen allerlei bagger o.a. "This is what democracy looks like" terwijl ze tegen de uitslag van democratische verkiezingen demonstreren...

 
Heel jammer dat RT ook meedoet met de wilde speculatie over het te vormen van kabinet van Trump. Er worden allerlei namen genoemd, wat menigeen de indruk geeft dat het meer van hetzelfde zal zijn. Laat het cynisme niet de overhand nemen en laten we gewoon afwachten wat het werkelijk gaat worden en dan pas ons oordeel vormen en geen voorbarige conclusies trekken. Roger Stone, adviseur van Trump, wordt hier geinterviewd door Alex Jones en het gaat hier over:



Als we Stone mogen geloven, onderschatten we het krachtige instinct van Trump!

Mike
 
We zullen zien. Trump zag er scherp uit bij zijn bezoek aan het witte huis.

Nog een stream met demonstrerende communisten/marxisten en andere degenerates in New York:

 
Anti Trump demonstratie... oh wacht effe het was niet in los Angeles maar in Venezuela Bekijk de Tweet van @nbbrk: ?s=09
 
Wat er ook komt van het presidentschap van Trump, voor mij is de grootste overwinning de dood van het cultureel marxisme! Kun je je nog herinneren dat links-progressieve mensen hele intellectuele verhandelingen hadden, compleet met theorieen van Marx en Engels? Nu komen deze dwazen niet verder meer dan 'racist!', 'seksist!', 'homofoob!'. Als je doorvraagt hebben ze geen concrete antwoorden. En waarom gingen ze niet de straat op tegen de Amerikaanse interventie in Syrie en Libie? Herinner jij je nog de MILJOENEN linkse PACIFISTEN die op straat gingen in de jaren '80? Waarom gaan ze nu pas de straat op om te protesteren tegen een DEMOCRATISCHE uitslag? Naar alle waarschijnlijkheid waren ze ook nog eens te lui om te stemmen, net als het geval was bij de Brexit.

Persoonlijk kan ik niet wachten op de dag dat we weer terugkeren vanuit 'insanity' naar 'sanity'. Hier in Europa gaat het ook gebeuren, geen twijfel over mogelijk. Feminisering van de samenleving is het grootste probleem dat liefst gisteren nog ongedaan moet worden gemaakt. We hebben te maken met 'low-information' individuen die menen met NUL eigen onderzoek mensen als ik die hier al 12 JAAR mee bezig zijn te kunnen overschreeuwen op basis van emotionele oneliners. En wij mannen hebben het veel te lang over ons heen laten komen omwille van de 'lieve vrede'. Dit is maatschappelijk gezien ook het geval. De stille meerderheid die zich de mond heeft laten snoeren houdt niet langer meer hun mond en laat hun stem horen in het stemhokje, waar ze veilig en anoniem hun stem kunnen uitbrengen.

Het is GAME OVER voor de geestelijke gestoordheid die cultureel marxisme heet en die helaas menige vrouw heeft weten te besmetten. Vrouwen zijn de vaandeldragers van deze narcistische en hedonistische waanzin en zij zullen moeten leren een flinke toon lager te zingen.

Mike
 
Ik zocht op internet naar de definitie van "cultureel Marxisme"(niet dat ik het inmiddels goed weet te omschrijven) en kwam dit artikel tegen over de visie van massamoordenaar Breivik.

Nu bedenk ik me zo is Breivik misschien gebruikt om het 'niet! linkse politiek correcte denken` als een gevaar voor de samenleving weg te zetten?
 
Breivik (als hij dit ook daadwerkelijk geschreven heeft) getuigt van een uitstekend inzicht in de geschiedenis en de maatschappelijke invloed van het cultureel marxisme. Dat praat zijn daden niet goed uiteraard, maar het geeft aan dat het geen domme, kaalkoppige neonazi is.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.058
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan