Trump


Trump is talking about the precipice as thunderbolts resound in the background of his speech.

He's literally playing the song titled WWG1WGA as he speaks. Wow!

The storm is coming.
 

Okay... check this out.

The song playing in the background at the rally tonight in PA is titled, "WWG1WGA" by Richard Feelgood.

But the thunder is from a different song.

It's the opening few seconds of the song, "I Am Q."

I kid you not.

Here's a link to the song.

 
 
👆

Voor wie geen TG heeft:

Trump's team literally blended the songs "Where We Go One We Go All"and "I am Q" and played it behind Trump's live precipice speech.
Trump is blatantly telling you the truth.
Where are the Q haters and shills now?
There will be so many I told you so's.

Mike
 
Over de donderklappen tijdens de rally:

Ik heb wat onderzoek gedaan naar waar die onweersklap tijdens de rally van Trump is te horen. Het blijkt dat er meerdere donderklappen zijn te horen kort voordat de song WWG1WGA begint, en ik vraag mij af of het toch niet van buiten komt en het inderdaad een groot toeval is dat het onweer te horen is vlak voordat de song wordt gestart.

Iemand heeft zojuist een weerman in Pennsylvania gevraagd of er op de avond van Trump’s rally onweer was. Verder moeten we even afwachten wat er nog meer over bekend wordt. Uit de berichten op andere accounts werd gedaan alsof het 1 klap onweer was, exact gelijk aan het onweer in de song I Am Q, en dat het vastgeplakt zat aan het begin van de song WWG1WGA. Dat is dus NIET waar.

Het stadion waar de rally werd gehouden heeft een vast gesloten dak, dus je kan geen bliksemflits zien en geen regen zien vallen. Natuurlijk kun je wel de donderklappen horen als het onweer zich vlak boven het stadion bevindt.

Afwachten of we morgen meer info krijgen. Voor nu denk ik dat het stom toeval is.

Op 11, 12, 13 en 14 seconden in de video (op onderstaande link) is de eerste donderklap te horen.
Op 50 tot en met 55 seconden is de tweede klap te horen.
OP 1:05 is er weer vaag onweer te horen.
Op 1:23 tot 1:28 is er weer duidelijk een donderklap te horen, maar je kunt hem vaag horen tot 1:39.
Op 2:15 begint de muziek.

Het is moeilijk uit te zoeken of het onweer dat je hoort exact gelijk is aan de song I Am Q.

Het onweer kwam NIET van buiten!

Ik heb nog eens beter gekeken naar het onweer tijdens de rally van Trump van afgelopen zaterdagavond. Wat ik zag bij Patel Patriot, is dat in de korte video die Trump en Dan Scavino begin augustus hebben gepost, hetzelfde onweer is te horen en bijna op hetzelfde moment dat Trump in de rally en ook in deze video zegt: “We are a nation in decline” (we zijn een land in verval), zie de video in de volgende post. En wat Trump in de paar minuten van de video zegt, zegt hij bijna letterlijk ook tijdens zijn rally. Nu is dat op zich niet zo vreemd, want tijdens zijn rallies herhaalt hij regelmatig zijn teksten.

Maar… tijdens de tekst die hij uitspreekt tijdens zijn rally, hoor je een keer of vier het onweer en kort daarna begint de muziek getiteld WWG1WGA, dat absoluut naar Q verwijst. In de video van augustus hoor je hetzelfde, een keer of wat onweer en na een minuut of twee begint de muziek WWG1WGA. Dit is 100% bewijs dat het onweer tijdens de rally niet van buiten kwam, maar dat het in het stadion werd afgespeeld.

Er is tijdens de Q berichten regelmatig gesproken over de stilte voor de storm, Trump benoemde dat al vroeg in zijn presidentschap toen hij voor de pers zei dat rondom hem een zeer selecte groep mensen vanuit het leger stond en dat dit wel eens de stilte voor de storm kon zijn. Toen de pers vroeg over welke storm hij het had, antwoordde Trump “Dat zal je wel merken”. Is dit onweer dat bij zijn rally was te horen, een teken van Trump en zijn team dat de storm eraan komt?

Kijk en luister naar de korte video hieronder waarin ik eerst de eerste minuten van de video van begin augustus heb gezet en daarna de beelden van de rally van Trump. Het zal iedereen opvallen dat het een bijna een op een vergelijking is!

Wat we nu nog moeten achterhalen, maar daar moet iemand naar kijken die goed is met audio, of het onweer dat we in de video en tijdens de rally horen, gekopieerd is van de song ‘I Am Q’. Het lijkt er wel op omdat Trump ook voor de song WWG1WGA heeft gekozen en daarmee ongetwijfeld naar Q verwijst.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.670
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan