Trump

The Pit
Ik kan op de links naar de video van The Pit van gisteravond niet terug naar het begin en omdat ik het eerste uur heb gemist weet ik niet wat er gemeld is. Er zal vandaag wel een goede link naar de volledige uitzending komen en er zal zodoende meer bekend worden over wat er nu precies is gezegd en wat we zelf kunnen onderzoeken. Wat ik inmiddels begrijp is dat men de belangrijke info niet live heeft verteld vanwege de persoonlijke veiligheid van Gregg en Catherine en dat er een link komt naar de documenten en onderzoeksgegevens die dat wel vertellen zodat we die info zelf kunnen onderzoeken en naar buiten brengen. Ik vond een tekstberichtje van Praying Medic en heb dat vertaald.

Praying Medic: Gregg & Catherine vertelden een gedetailleerd verhaal over hun vondsten die ze nog niet publiekelijk hebben onthuld (voor hun eigen veiligheid). Zij gaven de aanwezigen bij The Pit de informatie en bronnen om daarin te graven en dit verhaal aan het licht te brengen. Het gaat om buitenlandse inmenging in locale- en staatsverkiezingen rondom het land. Er werden namen genoemd. Ze vertelden ons dat zodra The Pit is afgelopen, wat het nu is, dat wij het kunnen openblazen – maar we vragen ons allemaal af wat we kunnen posten en hoe we dat kunnen doen met respect voor de veiligheid van Gregg & Catherine’s veiligheid. Je zal er in de komende dagen alles over gaan horen.


Catherine vertelde dat ze eraan werken komende maandag de informatie over dit verhaal te posten op hun nieuwe website Open.ink De burgerjournalisten bij The Pit zullen het verhaal in de komend dagen ook gaan vertellen. Ze zullen er allemaal bovenop zitten. VELEN zullen graven naar het verdachte bedrijf dat betrokken is bij het gesjoemel met de verkiezingen in opdracht van de CCP (de Chinese Communistische Partij).


Ik laat nog steeds mijn gedachten gaan over the PIT. Zal binnenkort de details delen.

Ze presenteerden een andere richting waarin China haar handen overal in onze koektrommel heeft. Verbanden moeten nog worden gelegd.

De belangrijkste vraag die ik gisteravond voor Gregg had, was of hij denkt dat Trump wist wat zij gingen vinden voordat Gregg’s team het vond. Zijn antwoord: “Geen vragen”.

 

..het verzet dat er nog was onder Republikeinen is weggezuiverd.

..Maar nadat zij zitting had genomen in de commissie die de bestorming van het Capitool op 6 januari 2021 onderzoekt, werd zij eerst in eigen partijgelederen uit haar functie ontheven en vervolgens door Trump indirect van verraad beschuldigd.

..En dus is het exit Cheney. Want Trump vraagt totale loyaliteit aan zijn persoon.


Ze maken dus Trump zwart. Niets nieuws onder de zon.
Het is dus id. van cruciaal belang dat hij niet in de komende onthullingen vermeld wordt. Laat het zo uitzien alsof hij er niets mee te maken heeft. Door de zwartmakerij kunnen de normies het zo doen uitzien alsof Trump een dictator is en alles op frauduleuze wijze naar zijn hand zet. Daar is de media nu mee bezig, en allang trouwens.

Dorothé
 
Wat oa, ook duidelijk wordt uit de uitzending van ‘The Pit’, is dat verkiezingsfraude al jarenlang een feit is, en geloof nu maar niet dat dat alleen in de VS zo is! Catherine Engelbrecht, oprichtster van de organisatie The Vote, vertelt dat ze die organisatie in 2010 oprichtte om onderzoek naar de integriteit van verkiezingen te doen. Ze zegt dat ze vóór 2010 nog nooit een rechtszaak tegen haar had, maar vanaf het oprichten van The Vote is ze dagelijks tijd kwijt aan rechtszaken die tegen haar zijn opgezet door voornamelijk politieke instanties die dus heel duidelijk niet willen dat er onderzoeken lopen naar de opzet van hun verkiezingen en dat het budget voor onderzoek van The Vote wordt opgeslorpt door het inhuren van advocaten om zich tegen de politiek te weren.

De meesten van ons dachten altijd dat politici voor eerlijke verkiezingen waren, en de meesten van ons beweerden dat fraude bij verkiezingen alleen iets is dat in bananen republieken gebeurt en absoluut niet voorkomt in moderne landen met ‘eerlijke politici’. Ja, ja, we worden al jaren bedonderd en dat is niet alleen in de VS! Als je met eerlijke politici te maken hebt, dan zouden zij een organisatie als The Vote omarmen, een particuliere organisatie die onderzoek doet naar mogelijke misstanden bij verkiezingen, hoe mooi wil je het hebben als politiek?! Niet dus.
 
Alle warrants openbaar:

[Doorgestuurd van Jack Posobiec]
[ Album ]
HUMAN EVENTS EXCLUSIVE: FULL WARRANT AND PROPERTY RECEIPT FROM MAR A LAGO RAID


 
Brian Cates:
Mij is gevraagd niet de explosieve onthullingen te posten van de laatste anderhalf uur van The Pit. Ondanks dat ik in dezelfde ruimte was met meer dan honderd mensen, Gregg en Catherine zouden rechtstreeks de bron worden wanneer zij aan de aanwezigen iets zo onvoorstelbaar gevoeligs zouden onthullen en zij vroegen om vertrouwelijkheid totdat ze gereed zijn om de volledige details en het bewijs op hun website te zetten.

Ze hebben zich voorgenomen dat deze maandag 15 augustus te doen.

(Let op, het blijkt dat momenteel alleen de mensen die aanwezig waren en waarvan de namen en e-mailadressen al op de lijst van goedgekeurde personen staan, kunnen inloggen op de website.)

Open.ink

Mij is door Catherine verteld dat The Pit aanwezigen maandag via een e-mail wordt verteld dat de website live is. Op het moment dat dat plaatsvindt, wordt de afspraak tot vertrouwelijkheid beëindigd. En kan ik het allemaal onthullen.

Elke journalist die zonder toestemming van de bron iets onthult waarvan hem door de bron is verteld dat het vertrouwelijk is, overtreedt een vertrouwelijkheidsovereenkomst en kan nooit meer door wie dan ook vertrouwd worden. Dat is waarom ik niet heb gereageerd op alle opmerkingen waarin mij wordt gevraagd de details te onthullen voordat er toestemming is.

Dit is slechts het begin van de volgende stap bij het vernietigen van de corruptie en het veiligstellen van ons land.

Blijf alert en wees gereed naar voren te stappen en jouw aandeel hierin uit te voeren.

 

Gelijk maar ff vertaald:
BREAKING: Rechter Reinhart houdt hoorzitting om Mar-a-Lago affidavit te ontzegelen deze donderdag
Libby Emmons
2 minuten

Een bevel over de motie tot ontzegeling van het huiszoekingsbevel dat is gebruikt bij de inval van de FBI in Mar-a-Lago is ingediend, en een hoorzitting zal plaatsvinden op 18 augustus.

Het bevel, gedateerd 16 augustus, luidt: "in overweging nemend de motie om het huiszoekingsbevel te ontzegelen, inclusief bijlagen. Aangezien de interveniënten om een hoorzitting hebben verzocht, wordt BESLOTEN dat een hoorzitting in persoon zal worden gehouden op 18 augustus 2022 om 13.00 uur in de West Palm Beach Division voor Magistrate Judge Bruce E. Reinhart."

"Geen afstandelijke of telefonische verschijningen zullen worden toegestaan. Als een van de partijen een repliek wil indienen op het antwoord van de regering, kan hij/zij dat doen," gaat het bevel verder.

De residentie van voormalig president Donald Trump in Mar-a-Lago werd op maandag 8 augustus overvallen door de FBI, onder een huiszoekingsbevel dat was goedgekeurd door het ministerie van Justitie.

Tijdens die inval werden tientallen dozen in beslag genomen en meegenomen uit het huis. Trump drong erop aan dat het huiszoekingsbevel zou worden vrijgegeven en openbaar gemaakt, hetgeen procureur-generaal Merrick Garland, in opdracht van Reinhart, vrijdag heeft gedaan.

De beëdigde verklaring ter ondersteuning van het huiszoekingsbevel is echter niet openbaar gemaakt, en het ministerie van Justitie heeft gezegd dat het die niet wil vrijgeven. Trump heeft erop aangedrongen om de rechtvaardiging voor de huiszoeking te zien.

Garland heeft zijn bezorgdheid geuit over het feit dat de namen van degenen die in het proces-verbaal worden genoemd, niet openbaar mogen worden gemaakt.

De GOP van het Huis heeft het DOJ laten weten hun documenten over de huiszoeking in te houden.
 
Don Jr. spreekt over de inval in Mar-a-Lago:

“Ik zie het als de 29e herhaling van Rusland, Rusland, Rusland. Zij zien Donald Trump als een bedreiging, niet voor de democratie, maar voor hun Deep State macht, hij is de enige man aan de republikeinse zijde die de ballen heeft om daar werkelijk tegenin te gaan en er iets aan te doen…

Het is te ver gegaan Steven – en wellicht hadden we dat nodig om de mensen wakker te krijgen.”

Exact. Deze inval was van groot belang voor het Grote Ontwaken. Meer volgt.
 
Bron : Paul Harmans


Dick Cheney: “In de 246 jarige geschiedenis is er nooit een persoon geweest die een grotere bedreiging voor de republiek vormde dan Donald Trump.”

ULTRA Pepe Lives Matter:
De gehele beerput, om het even hoeveel Deep State spelers er nog op het speelveld staan en het kleine brein binnenin Adam Shiff’s watermeloenhoofd, ze raken allemaal in toenemende mate in paniek.
Dat zegt mij dat wij winnen.
Als de vijand begint te schreeuwen, dan zitten we exact bovenop ons doel.
Ze komen niet achter de machtelozen aan.
Ze komen achter hen aan die een gevaar vormen.
Trump is nog steeds publieke vijand nummer één.
Hij maakt ze bang.
Onze kans op overwinning is groot.
Hun einde is onvermijdelijk.
De oude garde zal ten onder gaan en vervliegen.
We gaan nooit meer terug.

Opmerkingen Paul:
Zoals ik eerder schreef: Deep State Dick Cheney was als vicepresident onder Bush jr. één van de architecten van de 911 valse vlagaanslagen. In feite werd hij in die tijd als president gezien die de niet zo intelligente Bush aanstuurde, zoals je nu ziet met de aansturing op de achtergrond van Biden, zeer waarschijnlijk door Deep State Obama.

Dick Cheney maakte vorige week de opmerking dat Trump het grootste gevaar ooit is voor Amerika, oa. om zijn dochter Liz te steunen in de hoop dat mensen alsnog op haar zouden stemmen als ze zouden lezen wat hij beweert. Je snapt inmiddels wel dat Dickie daarmee ook zijn eigen ziel en zaligheid tracht te redden nu de aanstaande ondergang van de Deep State naderbij komt en waar deze corrupte politicus, samen met zijn dochter, tot aan zijn nek inzit.

Als Trump alles gaat vrijgeven wat hij heeft laten declassificeren, dan zal daaruit ook duidelijk worden wie er achter 911 zaten en wat zij daarmee wilden bereiken. Geen wonder dat ze in paniek raken en de meest vreemde sprongen uithalen, die, helaas voor ze, allemaal mislukken en juist het tegenovergestelde bewerkstelligen. Trump’s populariteit is er alleen maar groter mee geworden en de Deep State democraten verliezen alle steun van het volk.

En voor hen die nog een abonnement op een krantje hebben en ’s avonds het 8 uur journaal kijken, daar zou je beter mee kunnen stoppen. Luister niet naar het nepnieuws, die verdraaien, zoals we al 6 jaar hebben gezien, alle feiten rondom Trump!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.323
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan