Trump

1657800374567.png

Locher Hadlock

18 september 2020 ·

You're all welcome to Fact Check it..
The 14th of June, 1946 is the birthday of a boy born in the Jamaica district of Queens, NYC.
In 1995, his car has a flat tire. A black man walking by and notices it's owner is wearing a suit. So he fixes the flat. "How can I repay you?" asks our birthday boy. "My wife has always wanted some flowers." A few days later, the black man's wife gets a beautiful bouquet of flowers with a note saying, "Thanks for helping me. By the way, the mortgage on your house is paid off."
A USMC Sargent spends 7 months in a Mexican prison for a minor charge. He is beaten. The man from Queens sends him a check for $25,000 "To get you started."
A black bus driver saves a suicidal girl from jumping off a bridge. Our Queens man sends him a check for $10,000.
A rabbi's critically ill son needs to get from NYC to California for specialty care. No airlines will fly him. The generous man pays for a private flight for the child.
This kind man from Queens commits many other "quiet acts of random kindness."
A wise man once said "If a man's heart is good, nothing else matters. And if a man's heart is bad, nothing else matters."
Who is this kind man?
#DonaldJTrump, a man with a good heart.
This Is My President And I Will Vote For Him This November. President Trump, We Are All Rooting For Your Second Term!! #TRUMP2020
 
President Trump: “Ik heb een beslissing te nemen over iets anders. Dus, we nemen die beslissing behoorlijk binnenkort denk ik. Ik heb het gevoel dat ik dat vroeger dan later zal doen.”

Hij beëindigde het interview door te zeggen: “We nemen een beslissing misschien eerder dan mensen mogelijk denken, We zullen zien.”

Klinkt alsof hij de een of andere aankondiging gaat doen vóór de midterms.

Bonuspunten voor het betitelen van Nancy Pelosi als ‘geestelijk ziek’

 
  • Leuk
Waarderingen: Binc
FDVWQbRXsAUocM1.jpg


Washington - Trump weigerde ook maar iets te doen om de bestorming van het Capitool te stoppen op 6 januari 2021. En zelfs de dag na de bestorming wilde hij bij het opnemen van een videoboodschap niet zeggen dat de verkiezingen voorbij waren. Dat bleek uit de voorlopig laatste hoorzitting van de 6 januari-commissie. De situatie bij de bestorming werd zo gevaarlijk dat de geheim agenten die vicepresident Pence beveiligden, vreesden voor hun leven.

 
Milley is een TV General en een volksverrader. [ZE] hebben het maar druk met die Trump. Biden is toch president nu? Wat zou je je dan druk maken om die Trump!

Mike
 
Milley is een TV General en een volksverrader. [ZE] hebben het maar druk met die Trump. Biden is toch president nu? Wat zou je je dan druk maken om die Trump!

Mike

Gelukkig zijn we van Trump af. Zet die man gewoon uit je hoofd denk ik dan. Zijn tijd is geweest. Hij is weg en de wereld is nu een betere plaats.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.981
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan