Trump

Het aantal volgers van het Twitter account van Trump loopt terug. Wat gebeurt er als het op 88.0 staat?
Ik heb iets niet meegekregen. Wat betekent dit?

Dorothé
 
Wat het betekent weet ik nog niet. Het kan zijn dat @Jack van Twitter het aantal volgers van Trump laat teruglopen, dat gebeurt wel vaker bij pro-Trump accounts. Het kan ook zijn dat het wél iets betekent en dat het een soort countdown is. Het viel me gewoon op dat hij tijdens de verkiezingen begin nov. veel meer volgers had en ik was blijkbaar niet de enige. Als het op 88.0 staat kán het refereren aan een QPost 88.
 
Het kan ook zijn dat de mensen het vertrouwen in Trump beginnen te verliezen. Dat lees ik nu ook her en der steeds meer op social media. They don’t trust THE PLAN anymore.
 
Ongeduld = ego. Ongeloof = ego. Wantrouwen = ego. Dit is een gigantische spirituele les die we voorgeschoteld krijgen. Trust the plan. Geduld, geloof, vertrouwen.

Mike
 
Zag een paar uur geleden een video op het youtube kanaal van Trump over de verkiezingen en fraude. Hoeveel stemmen Trump zou hebben behaald in de laatste verkiezingen in vergelijking met vorige presidenten en over de verkeizingsfraude.

Wilde die video nog een keer bekijken, nu blijkt die verwijderd te zijn van youtube. Is deze video al ergens anders opgedoken?
 
https://mobile.twitter.com/HiiiPow3r/status/1341947294518706177

Dit kan ook desinformatie zijn, ik dacht dat Pence bij het team hoorde en 6-01 belangrijke onthullingen zou gaan doen.
 
T4h1kpegrgudyprlzydkimzgzrrfv9ej0.jpg


Mike
 
Van die kale knikker TL :

In de VS heeft de president miljoenen mensen een akelige kerst bezorgt. Pas gisteren werd duidelijk dat de financiële steun doorgezet gaat worden en dat 600 dollar per persoon gaat worden overgemaakt. Het is een pervers spel geworden waarbij Mnuchin namens de president onderhandelde en rond de 500 dollar wilde uitkomen. Uiteindelijk blijkt dan de president toch de 2000 dollar te willen die de Democraten al vanaf het begin wilden. Waar was de president gedurende de onderhandelingen? Hoe goed was hij op de hoogte? Waarom dit gruwelijke spel?
 
en nog eentje :

28/12 8:28

In een speech van Mike Pence, de vice president van de VS, vertelde hij letterlijk toen hij Democratische kandidaten af wilde zeiken:

"They want to make the rich people poorer and poor people more comfortable."

Echt waar... Schandelijk toch, dat je arme mensen een beter leven wil geven? Hoe kan je daar nu toch op stemmen? Hoe haal je zo iets schandelijks in je hoofd. Het gaat er toch om om zo veel mogelijk te graaien? Laat die arme mensen maar Covid krijgen en van de honger creperen als ze niet fatsoenlijk dood willen gaan van die Covid.

Dit is helaas het uitgangspunt van de Republikeinen in de VS. Maak de armen armer en de rijken rijker en wees daar trots op.

De vraag is alleen hoe ver dat je dat kan doorvoeren tot de armen zo arm zijn dat ze letterlijk sterven van de honger. Gezien de toenemende honger bij de armen in de VS komt dat punt snel dichterbij.
 
Dit gaat over de doelen van het World Economic Forum. The Great Reset. Build back better.

De doelen klinken allemaal mooi, maar betekenen het tegenovergestelde.

Zie een van de reeks van velen:



Rypke heeft alle SDG's uitgelegd.

Dorothé
 
Tom Lassing, de pratende penis. Dit is het werkelijke verhaal:

?s=19

?s=19

https://www.dailywire.com/news/trump-to-use-impoundment-control-act-to-gut-wasteful-spending-boost-stimulus-checks

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
501.798
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan